Thnxquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef HiDiHo het volgende:
Er is trouwens een nieuwe versie van Gadwin PrintScreen v4.2
Gadwin PrintScreen v4.2
Vals spelen is niet nodig.. Jaap gaat in een week tijd vaak genoeg de fout in verwacht ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Sturen we toch een paar oude of is dat niet eerlijk?![]()
Heb je nog een voorkeur voor de datum en tijd, die ik er op moet zettenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hahahahaha...okeeee...![]()
Misschien is er een slimme streamer die weet hoe je een cap moet maken waar de tijd op staat..ofzo...?![]()
Nadia de spiegel is geilquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
Nada kruipt weer bij Dennix en ligt zichzelf uitgebreid te bekijken in de spiegel.
Ze komen er gauw genoeg achter dat het niet 'echt' is en eventuele volgende 'echte' caps worden dan ook niet meer serieus genomen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb je nog een voorkeur voor de datum en tijd, die ik er op moet zetten![]()
![]()
Lekker fris in japio zijn bed.Wat zullen ze lekker geslapen hebben zonder eerst te verschonen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
Nada kruipt weer bij Dennix en ligt zichzelf uitgebreid te bekijken in de spiegel.
dat mutsie moet brian ff uitlenen aan amandaquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedemiddag iedereen
Huub heeft het er later nog met Jaap over gehad en de Streamers opgeroepen Caps te sturen wanneer ze Jaap betrappen wanneer ie iets anders eet en drinkt als groente en water. Lijkt me ontzettend dom wanneer Jaap gaat valsspelen. Niemand zal hem daarna nog geloven. Van Huub en Liekes het een goed plan. Jaap moet keuzes maken. Ook Brian werkte al goed mee
[afbeelding]
Ontzettend leuke cap van Lieke, Prosperaquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:12 schreef Prospera het volgende:
Jaap heeft vannacht liggen praten over frituren en "ik haat jullie allemaal"
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |