Van dat gewissel en persoonlijke spullen snap ik al helemaal niets meerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadia en Dennis niet meer weg zullen gaan. Het enige wat ze hoeven te doen is met elkaars toestemming de kledingkasten te verwisselen.
Zei ze dat zelf?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Want Nadia moest van achter nl. meer op haar strepen staan bij Dennis![]()
Net als Natasia wel eens boven sliep hebben Nadia en nix vannacht ook bovengeslapen. Niets ingepikt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus hebben Nadia en Dennis gewoon zijn bed ingepikt ? en moeten Lieke en Huub nog wachten tot hun winst ???![]()
Als de inttentie van het beneden liggen van Jaap zodat Huub en Lieke hem in de gaten kunnen houden. is het onzin dat Lieke en Huub nu al boven liggen, ze moeten bij Jaap 24 uur zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus hebben Nadia en Dennis gewoon zijn bed ingepikt ? en moeten Lieke en Huub nog wachten tot hun winst ???![]()
Dat vraag ik me dus ook af, ik kan dat nergens terugvinden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
Waarom is Jaap dan uit de Masterbedroom gegaan?
Voor zover ik het nu snap is omdat Huub en Lieke hem in de gaten willen houden en ze dus niet met 3 man in zijn bed kunnen liggen, want er moet ook nog geneukt worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
Lieke en Huub wilde hem 24 uur in de gaten houden, ze zouden dan eigenlijk wel om de beurt moeten slapen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
Ja, toen ze van de week van acter kwam vertelde ze tegen Amanda dat ze meer op haar strepen moest staan met het datingebeuren.quote:
Aha, thanx.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, toen ze van de week van acter kwam vertelde ze tegen Amanda dat ze meer op haar strepen moest staan met het datingebeuren.
Als dit zo is dan is er dus door de FEBO gezorgd dat er geen ruzie over is gekomenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Want Nadia moest van achter nl. meer op haar strepen staan bij Dennis![]()
Ongeveer, dat Die twee de Master hebben en bv Amanda en Brain niet lijkt mij omdat ze dan eindelijk een weekje rust hebben zonder dat gegil van die aanstellerige fakester.(Nadia)quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor zover ik het nu snap is omdat Huub en Lieke hem in de gaten willen houden en ze dus niet met 3 man in zijn bed kunnen liggen, want er moet ook nog geneukt worden.
Klopt dit ?
Was Lieke dan niet wakker ze heeft toch paard gereden?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft nu anders wel vrij spel. Waar zijn Huub en/of Lieke om hem in de gaten te houden? Die zijn natuurlijk nog steeds aan het slapen.
Lieke is douchen en is van plan snel naar Jaap terug te gaan, zei ze net.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft nu anders wel vrij spel. Waar zijn Huub en/of Lieke om hem in de gaten te houden? Die zijn natuurlijk nog steeds aan het slapen.
De datum staat nog op engels formaatquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:43 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nadia heeft wel weer zin, maar Dennix niet geloof ik.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:43 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nadia heeft wel weer zin, maar Dennix niet geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |