Direct na het afsluiten van de weddenschap hebben Japio en Brian in het kantoor afgesproken dat Brian eten (zalm e.d.) zal klaarzetten op geheime plaatsen. En in de lade van Brian's kastje in de slaapkamer zullen koekjes, M&M's, ed worden klaargelegd. Dennix was erbij en bevestigde alles '100% zeker' ...... Daarvan heb ik (nog) geen filmpje gezien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef maril het volgende:
Trouwens ik heb uit dat filmje niet begrepen dat Brain hem helpt, hij zei nl dat Huub gelijk had met het vragen van caps van streamers. ikzelf (maril) ben het niet eens dat dat gebeurt..
Alleen jammer dat Jaap niet voor Huub kiest.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 2e stemming was een set-up, dat was nogal duidelijk.
En ik twijfel er trouwens niet aan dat Huub Jaap nog niet zo snel kwijt wil, met Jaap lacht hij (buiten Lieke om) het meest.
Een taktische zet. Waarin Brian de rat was omdat hij Jaap wel liet vallen. Al zou het heel goed kunnen dat Huub ook dacht dat Brian Jaap erin zou laten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef maril het volgende:
[..]
In die tijd dat hij pasief was heeft Brain hem erin gehouden pas toen jaap voor het publiek interressant werd heeft huub hem erin gehouden, je doet alles hè om te winnen is toch zijn devies.
Dat zegt Huub ,maar tis maar de vraag of dat ook zo werkelijk is, tis nl een spel dat gespeeld moet worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is heel simpel, komt het in beeld dan wil de redactie dat er caps opgestuurd worden.
En het spel wordt niet gespeeld als het interactief is, zoals ook deels de bedoeling is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef maril het volgende:
[..]
Dat zegt Huub ,maar tis maar de vraag of dat ook zo werkelijk is, tis nl een spel dat gespeeld moet worden.
Ik vind het eigenlijk wel prima dat de streamers op een positieve manier een functie toebedeeld krijgen om als een soort van scheidsrechter de streams te gaan volgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef maril het volgende:
Trouwens ik heb uit dat filmje niet begrepen dat Brain hem helpt, hij zei nl dat Huub gelijk had met het vragen van caps van streamers. ikzelf (maril) ben het niet eens dat dat gebeurt..
Het was een knaller geworden als dit gewoon enkel en alleen internet-tv zou zijn gewordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En het spel wordt niet gespeeld als het interactief is, zoals ook deels de bedoeling is?
Voor die stemming liepen die twee Brain en Huub naar buiten, en toen zei hij dat hij Jaap erin liet Brain wist dit.maar goed zijn oude koeie die ik heel goed voor mij geest kan halen en ik benhierin dus niet te overtuigen, dat hij nu goed overweg kan met Jaap zal wel, maar hij hield Jaap er toen in omdat Jaap destijds steeds popu werd door toedoen van Nicolaas die Terror Jaap los in Jaap maakte.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Een taktische zet. Waarin Brian de rat was omdat hij Jaap wel liet vallen. Al zou het heel goed kunnen dat Huub ook dacht dat Brian Jaap erin zou laten.
We krijgen dan wel nog meer locks maar goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima dat de streamers op een positieve manier een functie toebedeeld krijgen om als een soort van scheidsrechter de streams te gaan volgen.(Doet me denken aan BigBrother)
Nu alleen maar hopen dat de redaktie dat ook zo zal zien.
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef maril het volgende:
[..]
Voor die stemming liepen die twee Brain en Huub naar buiten, en toen zei hij dat hij Jaap erin liet Brain wist dit.maar goed zijn oude koeie die ik heel goed voor mij geest kan halen en ik benhierin dus niet te overtuigen, dat hij nu goed overweg kan met Jaap zal wel, maar hij hield Jaap er toen in omdat Jaap destijds steeds popu werd door toedoen van Nicolaas die Terror Jaap los in Jaap maakte.
Het wordt groen, groen, hartstikke groenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat de kleur verkeerd uitpakt.
Paars zoals dat mens van "wordt u al geholpen"quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat de kleur verkeerd uitpakt.
Het is een experiment. Men heeft bij de planning van het project verkeerde inschattingen gemaakt, en daardoor is de uitvoering enigszins een drama geworden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was een knaller geworden als dit gewoon enkel en alleen internet-tv zou zijn geworden
Ze manipuleren het toch zo, dat als jaap even uit beeld is hij gewoon kan etenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef maril het volgende:
[..]
We krijgen dan wel nog meer locks maar goed.
Je bedoelt als Jaap iets ongeoorloofds gaat eten dat we een streamlock krijgen? Daar geloof ik niets van.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef maril het volgende:
[..]
We krijgen dan wel nog meer locks maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |