Voor die stemming liepen die twee Brain en Huub naar buiten, en toen zei hij dat hij Jaap erin liet Brain wist dit.maar goed zijn oude koeie die ik heel goed voor mij geest kan halen en ik benhierin dus niet te overtuigen, dat hij nu goed overweg kan met Jaap zal wel, maar hij hield Jaap er toen in omdat Jaap destijds steeds popu werd door toedoen van Nicolaas die Terror Jaap los in Jaap maakte.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Een taktische zet. Waarin Brian de rat was omdat hij Jaap wel liet vallen. Al zou het heel goed kunnen dat Huub ook dacht dat Brian Jaap erin zou laten.
We krijgen dan wel nog meer locks maar goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima dat de streamers op een positieve manier een functie toebedeeld krijgen om als een soort van scheidsrechter de streams te gaan volgen.(Doet me denken aan BigBrother)
Nu alleen maar hopen dat de redaktie dat ook zo zal zien.
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef maril het volgende:
[..]
Voor die stemming liepen die twee Brain en Huub naar buiten, en toen zei hij dat hij Jaap erin liet Brain wist dit.maar goed zijn oude koeie die ik heel goed voor mij geest kan halen en ik benhierin dus niet te overtuigen, dat hij nu goed overweg kan met Jaap zal wel, maar hij hield Jaap er toen in omdat Jaap destijds steeds popu werd door toedoen van Nicolaas die Terror Jaap los in Jaap maakte.
Het wordt groen, groen, hartstikke groenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat de kleur verkeerd uitpakt.
Paars zoals dat mens van "wordt u al geholpen"quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat de kleur verkeerd uitpakt.
Het is een experiment. Men heeft bij de planning van het project verkeerde inschattingen gemaakt, en daardoor is de uitvoering enigszins een drama geworden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was een knaller geworden als dit gewoon enkel en alleen internet-tv zou zijn geworden
Ze manipuleren het toch zo, dat als jaap even uit beeld is hij gewoon kan etenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef maril het volgende:
[..]
We krijgen dan wel nog meer locks maar goed.
Je bedoelt als Jaap iets ongeoorloofds gaat eten dat we een streamlock krijgen? Daar geloof ik niets van.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef maril het volgende:
[..]
We krijgen dan wel nog meer locks maar goed.
Hulde aan de redactie van VV, dan!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef avonne het volgende:
er is een stukje in Villa Vandaag waarin Dennis z'n grapjes volledig afgekraakt worden (eergister of zo)
Ik gok dat een heleboel mensen hier overtuigd zijn van het andere verhaal. Het leek heel sterk op een opzetje van Brian met de redactie, ze moeten vooraf stemmen, en Huub was er van uitgegaan dat Brian hem er inhield (wat hij niet deed), dus hield Huub hem er ook maar in. Jaap had er gewoon uit kunnen zijn die dag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef maril het volgende:
[..]
Voor die stemming liepen die twee Brain en Huub naar buiten, en toen zei hij dat hij Jaap erin liet Brain wist dit.maar goed zijn oude koeie die ik heel goed voor mij geest kan halen en ik benhierin dus niet te overtuigen, dat hij nu goed overweg kan met Jaap zal wel, maar hij hield Jaap er toen in omdat Jaap destijds steeds popu werd door toedoen van Nicolaas die Terror Jaap los in Jaap maakte.
Als daar Massaal op negatieve manier op wordt gereageerd, zullen ze dat doen ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt als Jaap iets ongeoorloofds gaat eten dat we een streamlock krijgen? Daar geloof ik niets van.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is een experiment. Men heeft bij de planning van het project verkeerde inschattingen gemaakt, en daardoor is de uitvoering enigszins een drama geworden.
Misschien komt Talpa nog wel met een geheel aangepast concept, want het idee van toen was prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |