En dat is niet meer te veranderen; komt nooit meer goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:11 schreef akveor het volgende:
Prinsesje Amanda is ook weer wakker. Wat een verrot karakter heeft dat mens.
[afbeelding]
Ze is goed gebrainwashed door die Natasia en Brian.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:13 schreef FdW het volgende:
[..]
En dat is niet meer te veranderen; komt nooit meer goed.![]()
![]()
Er komt de laatste tijd alleen maar bagger uit die ordinaire bek, zeker richting Lieke.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:14 schreef schatje het volgende:
Amanda valt over dat Huub en Lieke hun woorden niet nakomen om Jaap de hele tijd in de gaten te houden. Op het laatst roept ze lelijk wijf tegen Lieke.
Zit waarschijnlijk in de genen, en is alleen maar versterkt door het aso leven dat ze geleid heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze is goed gebrainwashed door die Natasia en Brian.
heb ik gemist. Is er een aanleiding voor?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:05 schreef Py het volgende:
[..]
wat afstand hebben genomen van D+N. Met name Amanda van Nadia.
Mevr. Deborah Flens Pannekoek schijnt haar helemaal geweldig te vinden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
Schop dat zelfingenomen kind de kooi uit. Ze is zo dom dat er geen spel mee te spelen valt. Alleen maar schelden, schelden en nog eens schelden. Inhoudelijks helemaal niets.
[afbeelding]
Vannacht was ook leuk met die weddenschap totdat ze in de slaapkamer waren en Amanda begon te vuilspuiten tegen Lieke. Totaal inhoudsloze onzin kraamde ze uit. Lieke begon over intelligentie... Amanda over dorpsmeisjes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er komt de laatste tijd alleen maar bagger uit die ordinaire bek, zeker richting Lieke.
Jaap is niet zo slim als hij zelf denkt...bepalen wie de weddenschap heeft gewonnen gebeurt pas na de weekquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hierboven werd gepost over valsspalen van Japio en het sturen van caps naar Huub.
Huub heeft dat idd tegen Japio gezegd, Brian stond erbij. Nadat Huub weg was gegaan, vroeg Brian of Huub daarvoor echt naar 'achter' had gebeld. Japio's reactie : "Wat denk je ..... De redactie stuurt de foto's door naar Huub en de weddenschap is voorbij - OF - een hele week goede TV als ik stiekem jouw zalm kan eten ? <hahaha>". En daarbij het bekende weegschaalgebaar met twee handen.
Een concrete aanleiding weet ik niet. Maar volgens mij stoort Amanda zich de laatste tijd aan het kopieergedrag van Nadia.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef avonne het volgende:
[..]
heb ik gemist. Is er een aanleiding voor?
Ik kan het me niet voorstellen.
quote:
Dat zegt dus genoeg over Flens imo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Mevr. Deborah Flens Pannekoek schijnt haar helemaal geweldig te vinden.
Het zal altijd uitkomen. Eigenlijk is ie nu al een loser dat ie stiekum onder de weddenschap uit probeert te komen. Ga hem dan niet aan. Ja kan alleen maar winnen als ie het volhoudt. Aners zal ie de rekening wel krijgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:20 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Jaap is niet zo slim als hij zelf denkt...bepalen wie de weddenschap heeft gewonnen gebeurt pas na de week
(als de redaktie wel slim is)...op de laatste dag krijgt Huub de caps...![]()
Haar levensverhaal (damn, ze is 19quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk in de genen, en is alleen maar versterkt door het aso leven dat ze geleid heeft.![]()
![]()
![]()
Bij Amanda komen Nature en Nurture op de meest negatieve wijze tot uiting.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef avonne het volgende:
Haar levensverhaal (damn, ze is 19)zit vol met ruzies en vechtpartijen.
Ze is blijkbaar gewoon zo.
precies...het gaat helemaal met haar op de loop,ze bijt zich in iets vast en kan daar niet meer van afwijken....ze kan totaal niet relativeren,heeft met haar gebrekkige intelligentie te maken dat ze dat niet kanquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:20 schreef schatje het volgende:
Amanda denkt dat Lieke over de zeik is. Ze creëert meteen haar eigen werkelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |