Een droom-scenario : De redactie laat de weddenschap de hele week doorlopen. Zaterdag, 23:55 (vijf minuten voor het einde van de weddenschap) iedereen op de bank. En dan krijgen ze een compilatie-film met de stiekeme voedselvoorziening van Brian en alle sneaky eetmomenten van Japio.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zl ook mooi op TV te zien zijn. Huub en Lieke proberen hem te voeren wat Jaap weigert en om het hoekje gaat ie stiekum het eten opeten wat ie van Brian krijgt. Dan sta je er mooi op. Top TV....![]()
Eerlijk gezegd vind ik deze wel leuk, ook al verliest Jaap dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een droom-scenario : De redactie laat de weddenschap de hele week doorlopen. Zaterdag, 23:55 (vijf minuten voor het einde van de weddenschap) iedereen op de bank. En dan krijgen ze een compilatie-film met de stiekeme voedselvoorziening van Brian en alle sneaky eetmomenten van Japio.
Dat heeft Sylvia nooit beloofdquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef maril het volgende:
[..]
in dit spel is zoveel gewonnen door leugens en bedrog, is onderdeel van het spel,zie die stemmingronde met Sylvia die beloofde Brain mee te nemen met een race, toen nem ze Huub mee, en zo zij er wel meer voorbeelden.
Die zou leuk zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een droom-scenario : De redactie laat de weddenschap de hele week doorlopen. Zaterdag, 23:55 (vijf minuten voor het einde van de weddenschap) iedereen op de bank. En dan krijgen ze een compilatie-film met de stiekeme voedselvoorziening van Brian en alle sneaky eetmomenten van Japio.
Die RTL ideeen staan mij wel aan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jaap mag van mij gerust stiekem gaan eten, maar hij moet oppassen voor de camera'squote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom wordt dat wel goedgekeurt emn als er sneaky wordt gedaan door Jaap niet, Jaap is ook veel onrecht door Eric en Huub, maar zo kunnen we uren doorgaan het feit is dat dit een spel is en als je die eerlijk speelt gebeurt er niets, dan moet men het spel afschaven, Huub is bv nu bezig een betere band te krijgen met Nadia en als het hem lukt haar keihard te laten vallen(ook om haar zo ver te krijgenom Dennis eruit te stemmen), das ook niet eerlijk ,maar zo zal je toch moeten spelen om te winnen.
Omdat Jaap de keus had eerlijk deze weddenschap aan te gaan. Jaap heeft zichzelf veel onrecht aan te laten doen en was veel te passief. Hij zou Huub en Eric dankbaar moeten zijn anders was Jaap allang thuis geweest. En daarbij heeft Huub hem erin gehouden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom wordt dat wel goedgekeurt emn als er sneaky wordt gedaan door Jaap niet, Jaap is ook veel onrecht door Eric en Huub, maar zo kunnen we uren doorgaan het feit is dat dit een spel is en als je die eerlijk speelt gebeurt er niets, dan moet men het spel afschaven, Huub is bv nu bezig een betere band te krijgen met Nadia en als het hem lukt haar keihard te laten vallen(ook om haar zo ver te krijgenom Dennis eruit te stemmen), das ook niet eerlijk ,maar zo zal je toch moeten spelen om te winnen.
Dat is heel simpel, komt het in beeld dan wil de redactie dat er caps opgestuurd worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef maril het volgende:
Trouwens ik heb uit dat filmje niet begrepen dat Brain hem helpt, hij zei nl dat Huub gelijk had met het vragen van caps van streamers. ikzelf (maril) ben het niet eens dat dat gebeurt..
Brian heeft met jaap toch afgesproken dat het lijkt dat hij Huub en Lieke gaat helpen, zodat het minder opvalt dat hij ook eten voor hem verzorgd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef maril het volgende:
Trouwens ik heb uit dat filmje niet begrepen dat Brain hem helpt, hij zei nl dat Huub gelijk had met het vragen van caps van streamers. ikzelf (maril) ben het niet eens dat dat gebeurt..
Lieke valt echt niet af van een beetje trainen, zij eet normaal en is gewend aan veel en veel harder trainen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke wil wel met Jaap mee trianen.
Wordt Lieke nog lichter.
Weer een paar kilo
Beetje dom.
In die tijd dat hij pasief was heeft Brain hem erin gehouden pas toen jaap voor het publiek interressant werd heeft huub hem erin gehouden, je doet alles hè om te winnen is toch zijn devies.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat Jaap de keus had eerlijk deze weddenschap aan te gaan. Jaap heeft zichzelf veel onrecht aan te laten doen en was veel te passief. Hij zou Huub en Eric dankbaar moeten zijn anders was Jaap allang thuis geweest. En daarbij heeft Huub hem erin gehouden.
Ik snap het speltechnische voordeel voor Jaap niet. Als ie de zaak bedonderd zullen de meeste hem een loser vinden omdat ie z'n belofte heeft verbroken. Sylvia is toen schandalig behandeld door Brian en met name door Natasia met die carnavalsstemming. Dat had weinig met spel te maken maar meer met haat en niet gunnenh.
Die 2e stemming was een set-up, dat was nogal duidelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef maril het volgende:
[..]
In die tijd dat hij pasief was heeft Brain hem erin gehouden pas toen jaap voor het publiek interressant werd heeft huub hem erin gehouden, je doet alles hè om te winnen is toch zijn devies.
Okè ik neem dat van je aan , maar op het filmpje watr ik heb gezien was dat mij niet duidelijk want Huub stond daar gewoon bij, ik dacht eerder dat ze an het geinen waren , maar goed ik neem het aan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian heeft met jaap toch afgesproken dat het lijkt dat hij Huub en Lieke gaat helpen, zodat het minder opvalt dat hij ook eten voor hem verzorgd.
er is een stukje in Villa Vandaag waarin Dennis z'n grapjes volledig afgekraakt worden (eergister of zo)quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet sarcastisch bedoeld zijn ... toch?
En dat is trouwens onzin, als hij alles voor het winnen deed, had hij Jaap wel weggestemd, toch een speler minder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef maril het volgende:
[..]
In die tijd dat hij pasief was heeft Brain hem erin gehouden pas toen jaap voor het publiek interressant werd heeft huub hem erin gehouden, je doet alles hè om te winnen is toch zijn devies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |