Misschien weet hij zelf wel het beste dat hij het nooit vol kan houden, en is hij niet eens van plan de weddenschap te winnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zal altijd uitkomen. Eigenlijk is ie nu al een loser dat ie stiekum onder de weddenschap uit probeert te komen. Ga hem dan niet aan. Ja kan alleen maar winnen als ie het volhoudt. Aners zal ie de rekening wel krijgen.
Echt een verademing vergeleken met Carlos. Hij straalt ook zoveel rust uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef noekje het volgende:
Aaah, Nando is zo lief!
Leuke bloeze... nieuw?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef akveor het volgende:
Nog zo'n loser. IPV Jaap te helpen met het winnen van de weddenschap. Zet ie zich tegen Huub en Lieke af en gaat Jaap helpen met stiekum eten.
[afbeelding]
Ik vind het gewoon verbazingwekkend dat ie de hand geeft op de weddenschap en als daarna als eerste met Brian en nix ging babbelen om er onder uit te komen. Of Jaap probeert een spelletje te spelen of is gewoon een loser.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien weet hij zelf wel het beste dat hij het nooit vol kan houden, en is hij niet eens van plan de weddenschap te winnen.
Het zou wel een slapstick-achtig kat-en-muisspel kunnen worden of hij ontdekt wordt of niet. Gewoon voor de gein, dus. Dat zou ik best leuk vinden, ja
Maar Jaaps argument dat het "leuke tv" oplevert vindt ik dus een waardeloos argument: hij moet het zelf leuk vinden.
Ze zijn de mouwen vergeten, zo te zien, of heeft hij ze er zelf afgeknipt en is dit "in"?quote:
Volgens mij heeft die in de PC Hooftstraat gekocht van dat geld wat ze mochten besteden na dat poker gedoe.quote:
Dit is een spel hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef akveor het volgende:
Nog zo'n loser. IPV Jaap te helpen met het winnen van de weddenschap. Zet ie zich tegen Huub en Lieke af en gaat Jaap helpen met stiekum eten.
[afbeelding]
Ik persoonlijk zou geen cent geven voor Jaap maar Nando blijft hem steunen en in hem geloven. Dat is zo schattig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt een verademing vergeleken met Carlos. Hij straalt ook zoveel rust uit.
Prachtig! Goed besteed, ook! Het is dat Frank Govers niet meer onder ons is...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft die in de PC Hooftstraat gekocht van dat geld wat ze mochten besteden na dat poker gedoe.
En als het hem is gelukt zeggen ze dat ze het hebben gedaan om hem te motiverenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef Py het volgende:
Zoals Lieke nu bezig is zal ze Jaap alleen maar motiveren.
Wordt daar voor betaald.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou geen cent geven voor Jaap maar Nando blijft hem steunen en in hem geloven. Dat is zo schattig.
Hoe meer Jaap doet nou hoe meerquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef Py het volgende:
Zoals Lieke nu bezig is zal ze Jaap alleen maar motiveren.
Ach ja, het was een kwestie van tijd, ze gaat het nooit volhouden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:32 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Ik ben echt in staat om het te stijlen".
Heel belangrijk dat er regelmatig mensen in de kooi komen die rust en fatsoen uitstralen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt een verademing vergeleken met Carlos. Hij straalt ook zoveel rust uit.
Precies... maar ik begrijp de winst voor Jaap niet als ie de zaak bedonderd. Stel hij wint de CP onterecht en het wordt bekend dat ie de zaak heeft bedonderd. Gaat ie die teruggeven en toch de masterbedroom uit? Eigenlijk had ik zoiets van : Ik hoop dat Jaap wint.... maar door dat gedraai hoop ik gewoon dat ie verliest.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:32 schreef maril het volgende:
[..]
En als het hem is gelukt zeggen ze dat ze het hebben gedaan om hem te motiveren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |