Ja, vooral jijquote:
quote:
Ik mis een knopjequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Ben vanavond ontslagen uit het ziekenhuis.![]()
De komende twee weken moet ik thuis rust houden, dus ik zal weer een stuk meer hier aanwezig zijn.
Ik heb ook morfine voorgeschreven gekregen, dus als ik af en toe tubgirls en dergelijke over het hoofd zie: vergeef me.:
Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. [b]Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne[b].![]()
Blij dat je er weer bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Ben vanavond ontslagen uit het ziekenhuis.![]()
De komende twee weken moet ik thuis rust houden, dus ik zal weer een stuk meer hier aanwezig zijn.
Ik heb ook morfine voorgeschreven gekregen, dus als ik af en toe tubgirls en dergelijke over het hoofd zie: vergeef me.:
Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne.![]()
Donequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[DGK SC 281] Neemhemvooralserieus
Kan dicht want was te laat.
gut, dat kan ik als pc-nitwit nog Het Grote Gert-Ga-Naar-Bed-Spel Topic. #0001quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik vind je lapo in mijn GertSpel topic (een gele hotlink kikker) nogal matig.
Ik bedoel, het slotje was terecht enzo...
Maar het was wel mijn eigenste schnellbeterwordenGertjetopic.
Speciaal voor jou gemaakt...
Zo'n kikker is zo onpersoonlijk.
Sorry.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
gut, zo moeilijk is dat toch niet Het Grote Gert-Ga-Naar-Bed-Spel Topic. #0001
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik vind je lapo in mijn GertSpel topic (een gele hotlink kikker) nogal matig.
Ik bedoel, het slotje was terecht enzo...
Maar het was wel mijn eigenste schnellbeterwordenGertjetopic.
Speciaal voor jou gemaakt...
Zo'n kikker is zo onpersoonlijk.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
done
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
DGK [SC # 285] Nog één laatste sigaret
Was te laat dus mag dicht.
geslotquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
Einde Gouden Kooi in zicht
Nog een dubbelaar, nu zelfs met dezelfde titel.
Heb je het nu over de feliciteerders of over de mensen die er iets van zeidenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:12 schreef Petre het volgende:
En over dat feliciteren in COS, ik wordt eigelijk bestwel een beetje moe van mensen die zeggen dat het kut loopt en zelf net zo hard mee offtopic posten. In dit geval was een los felicitatietopic handiger geweest. En dan heb ik het niet over iemand specefiek, qua offtopic posten, want dat was een hele groep.
Ik zou je willen feliciteren met je zienswijze, maar ik weet niet of dat nu zo slim isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:12 schreef Petre het volgende:
[..]
geslot
En over dat feliciteren in COS, ik wordt eigelijk bestwel een beetje moe van mensen die zeggen dat het kut loopt en zelf net zo hard mee offtopic posten. In dit geval was een los felicitatietopic handiger geweest. En dan heb ik het niet over iemand specefiek, qua offtopic posten, want dat was een hele groep. Of er nu nog dingen verwijderd gaan worden oid moet avonne maar zien.
Beide is offtopic imoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het nu over de feliciteerders of over de mensen die er iets van zeiden
Ik vind het in het 'verbeter de COS' topic prima op zijn plaats. Dat wil zeggen, als er nog (hulp)mods of admins geinteresseerd zijn in waarom er zoveel mensen uit de COS zijn weggelopen - en daar ga ik wel van uit.quote:
1. wordt is - tquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:12 schreef Petre het volgende:
En over dat feliciteren in COS, ik wordt eigelijk bestwel een beetje moe van mensen die zeggen dat het kut loopt en zelf net zo hard mee offtopic posten.
Ik heb het over feliciteren en daarop reageren in de COS zelfquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het in het 'verbeter de COS' topic prima op zijn plaats. Dat wil zeggen, als er nog (hulp)mods of admins geinteresseerd zijn in waarom er zoveel mensen uit de COS zijn weggelopen - en daar ga ik wel van uit.
Geen ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:19 schreef KZ-FAN het volgende:
Ik ben net nieuw hier en wilde even zwaaien, maar het lukte niet. Kan iemand me uitleggen hoe dat kan ?
of hoort deze vraag niet hier ? dan sorry![]()
[ZWAAITOPIC] Zwaai hier DGK in.
Dank voor je hulp moderatorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Geen ideeZal eens testen of ik er kan posten.
Geprobeerd en mijn post weer verwijderd. Zal het achter de schermen aangeven in ieder geval
Het topic was gesloten ... Dom..ik als mod kan namelijk door een slotje heen postenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Dank voor je hulp moderator![]()
Gelukkig lag het dus niet aan mij![]()
Welkom hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:19 schreef KZ-FAN het volgende:
Ik ben net nieuw hier en wilde even zwaaien, maar het lukte niet. Kan iemand me uitleggen hoe dat kan ?
of hoort deze vraag niet hier ? dan sorry![]()
[ZWAAITOPIC] Zwaai hier DGK in.
Je kan dan wel moderator zijn , maar commanderen doe je maar bij iemand anders ben geen hond.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Liess het volgende:
------------- gewoon stoppen
Ik kan er niets aan doen, maar die opmerking van jou daar sloeg nergens op. Moderators wissen niet voor niets posts. En die post van jou was ronduit denigrerend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Je kan dan wel moderator zijn , maar commanderen doe je maar bij iemand anders ben geen hond.
Mijn post sloeg op het feit dat het bullshit is posts te wijzigen als een discussie al gestopt is..... denigrerend? D0H!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar die opmerking van jou daar sloeg nergens op. Moderators wissen niet voor niets posts. En die post van jou was ronduit denigrerend.
Die posts zijn denk ik weggehaald om de discussie niet opnieuw aan te wakkeren door een quote van één van die post. Logisch toch? Heb het vaker zien gebeuren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Mijn post sloeg op het feit dat het bullshit is posts te wijzigen als een discussie al gestopt is..... denigrerend? D0H!
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Als ik zo nodig een discussie wil 'openen' (of starten), dan ga ik wel ergens anders heen, met iets meer inhoud dan het Gouden Kooi FOK Forum.
Danku.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou me geen illusies maken. Als je overigens je visie kwijt wilt op die van anderen of over de sfeer in de COS, dan kun je die hier kwijt:
[DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.
Ik vroeg me af of dit mag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent en blijft een over de top kutwijf.![]()
Volgens mij was er niets loos in de Cos, maar kwamen er een paar de boel opstoken en uitlokken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw verdediging van iemand die een ander 'over de top kutwijf' noemt gaat ver. Overigens hoort hij hier niet thuis; problemen kun je beter in het speciale topic plaatsen of bij de moderatie neerleggen. Ik hoop dat je goed kunt motiveren waarom je geen bezwaar hebt tegen scheldpartijen in de COS maar wel tegen het verweer.
Volgens mij zijn er misschien welgeteld 5 mensem die denken dat er niets loos is, willen dat blijkbaar graag denken. beetje narrow minded.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij was er niets loos in de Cos, maar kwamen er een paar de boel opstoken en uitlokken.
Of misschien zijn een aantal mensen het wel zat dat er een stelletje de COS lopen te dictaturen en nemen ze nu het recht terug om gewoon te posten op een forum waar ze het 9 maanden lang heel leuk hebben gehad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Volgens mij was er niets loos in de Cos, maar kwamen er een paar de boel opstoken en uitlokken.
Volgens mij is er al maanden een heleboel loos in de COS, daar is immers zojuist een heel topic over volgepost: [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij had commentaar op het feit dat ik bezwaar maakte tegen een post van beequeen die mij daarin een 'over the top kutwijf' noemt. Al het andere staat daar los van, ik heb daar ook niet op gereageerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een bepaald topic nog niet gelezen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er misschien welgeteld 5 mensem die denken dat er niets loos is, willen dat blijkbaar graag denken. beetje narrow minded.![]()
Ja het nieuwe linkje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een bepaald topic nog niet gelezen?
Ik kan wel even een linkje in de COS plaatsen?![]()
Laat ik nou net jou niet zien als uitlokker en opstoker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja het nieuwe linkje?![]()
Iig post Blomst hier.Ik wil wel graag de discussie met je aan aan maar liever in het bewuste cos discussie topic.
Helaas was je net te laat...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:16 schreef paddy het volgende:
Zo. Lege boel. Ga achter even overleggen.
Probeer het eens zonder dissen en persoonlijke aanvallen
Denk dat ie precies op het goede moment komt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Helaas was je net te laat...![]()
Nu gaat het namelijk weer prima![]()
En zo wordt er dus niets opgelost. Elke keer deleten heeft alleen maar tot resultaat dat het nog gemakkelijker wordt iets gemeens te schrijven. Want degenen die worden aangevallen, worden immers ook gewist: gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:16 schreef paddy het volgende:
Zo. Lege boel. Ga achter even overleggen.
Probeer het eens zonder dissen en persoonlijke aanvallen
ik jou ook nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Laat ik nou net jou niet zien als uitlokker en opstoker.
Komt goed uit dan, er worden nu namelijk gewoon namen genoemd in [DGK] COS Discussietopic #2quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Laat ik nou net jou niet zien als uitlokker en opstoker.
Dat is waar. Ik mag het hopen want ik vind het voor met name 1 post in die COS niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Niemand zegt toch dat er behalve het wissen van posts verder geen actie ondernomen gaat worden!?
Is al gedaan door SFquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
SC [# 292] Maniakken in de nacht
Mag dicht, te laat
dönerquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:13 schreef Lobasca het volgende:
SC [# 295] (S)tandje meer
mag dicht, te laat, tnx
Ben benieuwd of ze dan tot aan de eerste originele steek gedelete worden? Edit:niet dus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
Beetje vreemde moderatie. Al mijn berichten zijn gewiizigd net alsof ik iets heel ergs had gezegd of zo .![]()
maar ik wacht geduldig af of de andere berichten ook nog worden weggehaald.![]()
ja dus. Thanks![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Gansana, ik vind je beter en sterker in de SC![]()
Daar kun je bemoederen en heersen met gelijkgestemden.![]()
Zoals gewoonlijk aan jou het laatste woord.![]()
Was ook niet slim van mij om dit in de COS te zeggen terwijl er blijkbaar nog zo veel oud zeer is maar ik ben iemand die spontaan post (maw zonder nadenkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dan tot aan de eerste originele steek gedelete worden? Edit:niet dus.
[COS #2350] Waar oorlogsbesprekingen in volle gang zijn.
Logisch toch, het gebeurt in de COS. Heel vreemd hoe Disana uit het niets werd aangevallen. Misschien hebben haar tegenstanders voor haar een postquotum per COS gesteld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Was ook niet slim van mij om dit in de COS te zeggen terwijl er blijkbaar nog zo veel oud zeer is maar ik ben iemand die spontaan post (maw zonder nadenken) en eerlijk gezegd wil ik dat het liefst zo houden.
De twee eerste steken zijn nu ook weg, met de opmerking 'nutteloos'.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dan tot aan de eerste originele steek gedelete worden? Edit:niet dus.
[..]
Ik voel dat met je Disana.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
De twee eerste steken zijn nu ook weg, met de opmerking 'nutteloos'.
Ik vraag me af hoezo 'nutteloos'. Het 'over de top kutwijf' van beequeen gisteren kon ook al doel treffen voor het werd verwijderd. Mij wordt posten in de COS op deze manier onmogelijk gemaakt; dan heeft het toch nut voor ze gehad?
Het heeft alleen nut voor ze gehad als jij weg blijft uit de COS. Dat vind ik jammer en met mij nog meer dat weet ik zeker.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
De twee eerste steken zijn nu ook weg, met de opmerking 'nutteloos'.
Ik vraag me af hoezo 'nutteloos'. Het 'over de top kutwijf' van beequeen gisteren kon ook al doel treffen voor het werd verwijderd. Mij wordt posten in de COS op deze manier onmogelijk gemaakt; dan heeft het toch nut voor ze gehad?
Ik heb alles weggehaald, zonder aanziens des persoons.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
Beetje vreemde moderatie. Al mijn berichten zijn gewiizigd net alsof ik iets heel ergs had gezegd of zo .![]()
maar ik wacht geduldig af of de andere berichten ook nog worden weggehaald.![]()
ja dus. Thanks![]()
donequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
[..]
precies, blijf posten !quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het heeft alleen nut voor ze gehad als jij weg blijft uit de COS. Dat vind ik jammer en met mij nog meer dat weet ik zeker.Lees over die berichten heen Disana, dan stoppen ze vanzelf en hebben ze er geen lol van.
Laat je niet wegpesten aub![]()
Lief van je, en dank.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het heeft alleen nut voor ze gehad als jij weg blijft uit de COS. Dat vind ik jammer en met mij nog meer dat weet ik zeker.
Lees over die berichten heen Disana, dan stoppen ze vanzelf en hebben ze er geen lol van.
Laat je niet wegpesten aub![]()
Ik vind het jammer dat je je door twee mensen laat wegpesten terwijl er meer mensen zijn die het fijn vinden als je blijft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief van je, en dank.
Ik heb met plezier een aantal maanden constructief aan de COS bijgedragen en ben toen een tijdje gestopt. Toen ik gisteren weer begon, kreeg ik een smerige opmerking, en vandaag weer twee.
Dat probleem, dat ook in het speciale COS discussie topic is besproken door veel mensen, moet eerst wezenlijk aangepakt worden. Deleten alleen zet geen zoden aan de dijk als het stelselmatig en met opzet gebeurt.
Als mensen zich niet alleen niet meer welkom voelen in de COS, maar er nu zelfs direkte aanvallen worden gedaan, dan wil ik daar niet zijn.
Helaas zijn er veel meer mensen die zich al langere tijd niet meer in de COS thuis voelen. Heel voorzichtig heb o.a. ik geprobeerd er weer te posten, juist ook vanwege de aardige posters. Maar dit soort toestanden wil ik gewoon niet, daarvoor is de COS nooit bedoeld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je je door twee mensen laat wegpesten terwijl er meer mensen zijn die het fijn vinden als je blijft.
Maar dat je daar niet wilt zijn respecteer ik, ik hoop dat je er over wilt nadenken.
Ik heb dat gevoel ook hoor, ik ben er ook niet vaak meerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas zijn er veel meer mensen die zich al langere tijd niet meer in de COS thuis voelen. Heel voorzichtig heb o.a. ik geprobeerd er weer te posten, juist ook vanwege de aardige posters. Maar dit soort toestanden wil ik gewoon niet, daarvoor is de COS nooit bedoeld.
Ja, het is jammer. Maar gelukkig word jij niet elke dag aangevallen. Op dag 1 dat ik post word ik aangevallen met 'kutwijf' door beequeen, op dag twee word ik twee keer aangevallen door FdW. Ik kan mezelf daar moeilijk elke dag vrijwillig aan onderwerpenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook hoor, ik ben er ook niet vaak meer
Wanneer ik bepaalde mensen in de COS zie posten, ga ik vanzelf meeposten merk ik omdat het discussies zijn die over DGK gaan en lees over minder leuke posten heen.
Ik begrijp je wel, maar vind het bijzonder jammer, temeer omdat er weinig mensen over blijven die dingen helder en eerlijk kunnen weergeven. Voor mij als lurker een kwalijke zaak als jij nu ook wegblijft, maar nogmaals ik begrijp je en respecteer je standpunt dan ook!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het is jammer. Maar gelukkig word jij niet elke dag aangevallen. Op dag 1 dat ik post word ik aangevallen met 'kutwijf' door beequeen, op dag twee word ik twee keer aangevallen door FdW. Ik kan mezelf daar moeilijk elke dag vrijwillig aan onderwerpen![]()
Als ik het idee krijg dat er iets meer wordt gedaan dan iedereen maar deleten en daarmee de structurele rottigheid onzichtbaar maken, dan kom ik wel terug hoor. Ik denk dat er dan nog wel meer mensen weer zin in de COS krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, maar vind het bijzonder jammer, temeer omdat er weinig mensen over blijven die dingen helder en eerlijk kunnen weergeven. Voor mij als lurker een kwalijke zaak als jij nu ook wegblijft, maar nogmaals ik begrijp je en respecteer je standpunt dan ook!
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Veulen het volgende:
Ik zou mensen die zich op dit moment niet happy voelen en overwegen weg te gaan door persoonlijke aanvallen aanraden om fok te mailen ( forum@fok.nl ). Lijkt me op dit moment meer de aangewezen plek.
Persoonlijke aanvallen zijn op FOK! niet toegestaan en worden aangepakt zodra ze gezien worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Veulen het volgende:
Mensen kunnen hier weken lang het zelfde belachelijke gedrag vertonen. Vervolgens verkloten ze het daardoor voor iedereen. En voor die mensen maakt het niet uit dat ene post gewist word na een kwartier of een half uur of een dag of een week. ZE hebben al gedaan en gezegd wat ze wilde. En de mensen tegen wie het gezegd word voelen zich daardoor niet lekkerder.
Ik denk dat voor veel mensen de emmer aan het overlopen is. En heel eerlijk gezegd geef ik ze geen ongelijk. Als ik zie wat hier allemaal kan en duidelijk nergens anders
Mijn vraag dus:
Sinds wanneer is het zo dat persoonlijke aanvallen op fok gewoon toegelaten worden?
Vraag me af waarom er hier nog niet opgetreden is tegen bepaalde personen die niet 1x dit gedrag vertonen maar meerdere keren.
Vraag me ernstig af of dit niet een probleem is van onze mod's.
Er vind 1x een akkefietjes plaats onder het oog van een admin en meteen kunnen er 2 mensen opbokken. De afgelopen weken zijn er veel ergere dingen gezegd en gedaan.
Ik zou mensen die zich op dit moment niet happy voelen en overwegen weg te gaan door persoonlijke aanvallen aanraden om fok te mailen ( forum@fok.nl ). Lijkt me op dit moment meer de aangewezen plek.
Advies: Scroll omhoog, lees nog eens wat er staat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:04 schreef Petre het volgende:
<knip>
Hij is niet slim bezig nee..quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
Ik donder dit [SC # 297] Pruimensap is de sleutel tot het ware geluk nu gewoon hier neer. DIT zijn het soort opmerkingen die ik vandaag (gisteren) dus twee keer eerder te lezen kreeg zonder er aanleiding toe te geven.
Normale strootjes kunnen mensen wel hebben. Maar om dat weken lang ongestraft voorbij te zien komen? Terwijl mensen aangeven dat het niet leuk is?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef Petre het volgende:
Moderators bannen niet en nemen daar ook de beslissing niet over. Verder wordt er ook vanuit gegaan dat mensen tegen een normaal stootje kunnen.
En dit is niet voor het eerst, en hij is niet alleen. Daarom begrijp ik Veulens posts ook heel goed.quote:
En weer gewist net als de vorige keren. Heel effectief bij zulke mensen...quote:
Ik ben ook 1 van jullie modjes en vannacht dus ff nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En dit is niet voor het eerst, en hij is niet alleen. Daarom begrijp ik Veulens posts ook heel goed.
Pssst... van onze modjes mogen er maximaal drie complimenten worden gegeven voor de OP van de COS![]()
Ja, ik snap het en ik waardeer je inzet trouwens enorm. Het is helemaal niet erg dat je ze hebt weggehaald, ik wilde je alleen maar even op de hoogte brengenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:23 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben ook 1 van jullie modjes en vannacht dus ff nieten ik wist ook niet van die regel, maar dat wil nog niet zeggen dat ik me daar aan houd als ik denk dat het nodig is om postjes te deleten.
En wat ik al eerder zei, ik kan niet bannen, op het forum niet tenminste, dus daar ga ik niet over. Daar gaan de FA's over, als je begrijpt wat ik bedoel.
Zorg er dan eens voor dat er daar eens iets heen gecommuniceerd word. Dit is doodvermoeiend.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:23 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben ook 1 van jullie modjes en vannacht dus ff nieten ik wist ook niet van die regel, maar dat wil nog niet zeggen dat ik me daar aan houd als ik denk dat het nodig is om postjes te deleten.
En wat ik al eerder zei, ik kan niet bannen, op het forum niet tenminste, dus daar ga ik niet over. Daar gaan de FA's over, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wie/wat/waar/hoe? linkjes? rugnummers? namen? waar staat het?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
Ik vind het heel bevreemdend te moeten lezen dat een andere user in de SC nu nota bene op de rand van een ban staat. Het einde is wel erg zoek zo.
[SC # 297] Pruimensap is de sleutel tot het ware gelukquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:48 schreef Petre het volgende:
[..]
Wie/wat/waar/hoe? linkjes? rugnummers? namen? waar staat het?
Dank
Begrepen. 't Is natuurlijk wel schrikken als iemand leest, of denkt te lezen, 'eerste en laatste waarschuwing'quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:59 schreef Petre het volgende:
Een waarschuwing is niets ernstigs, alleen als er op dezelfde voet doorgegaan wordt.
Beetje flauw als de context actie/reactie volledig buiten beschouwing wordt gelaten, maar prima - zo u wilt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:59 schreef Petre het volgende:
Een waarschuwing is niets ernstigs, alleen als er op dezelfde voet doorgegaan wordt.
Maar niet elke post is toch een sneer of anderszins negatief?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:32 schreef itsme het volgende:
Het is best moeilijk tekst te negeren als iemand enorm prominent aanwezig is. Als 1 v.d 4 posts in een COS van diegene is die je probeert te negeren.![]()
*eens*quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Who needs streams with a subforum like this.![]()
Gelijke monniken gelijke kappen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
[SC # 297] Pruimensap is de sleutel tot het ware geluk
Ik begrijp best dat er normaal 'gelijke monniken, gelijke kappen' wordt toegepast, maar in deze omstandigheden... Tipsch was scherp, zonder meer.
Ik hoop toch echt dat Tipsch die waarschuwing kwijtraakt?
Weet je wie ook is geschoffeerd?quote:Maar er zijn al zoveel mensen ongestraft door FdW geschoffeerd, en meer dan eens. Als wij dan constant zien dat het door mag gaan, dan kun je zo'n bozige reactie een keer verwachten.
Goed bezig Duckstadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 05:08 schreef PC eend het volgende:
Gaan we nu overal te werk volgens een EO consensusmodel ofzo?
Of was het allemaal echt zo erg?Potje schofferen moet kunnen toch
Dat.quote:
Wat daar stond kon niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 05:08 schreef PC eend het volgende:
Ik zie je trouwens linkjes geven naar de SC
Mag je daar ook al geen pittig meningsverschil meer hebben? Op een SC van fok?
Gaan we nu overal te werk volgens een EO consensusmodel ofzo?
Of was het allemaal echt zo erg?Potje schofferen moet kunnen toch
Ik denk dat er niets onder de tafel geschoven word.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat daar stond kon niet.
Gezien het feit dat je het niet hebt gelezen denk ik dat het verstandig is dit niet onder de tafel te schuiven.
Dat is duidelijk. Niettemin zag je een kans tot een poging mij weer eens in het vizier te nemen zoals je al vanaf het begin doet. Werk een volgende keer eens gewoon met feiten.quote:
Hoiquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:29 schreef kleinzusje het volgende:
Yvonne
Ging het goed gisteren![]()
Het is me gelukt![]()
![]()
![]()
Ik ben vanaf het moment dat jij lekker je mandje in kroop tot nu heerlijk braaf geweest ( op FOK!)
En nou mn vraag: Mag ik deze braafheid nog even verlengen ? Het is mij zo goed bevallen![]()
( + dat ik binnenkort wildesex lol ga hebben met het streamlockmannetje)
edit:
gratis tip![]()
Tevens lijkt het mij een goed idee dat Yvonne ( of mod ???) # 3 alvast maakt ivm de objectiviteit
Beetje flauw dit Disana...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Niettemin zag je een kans tot een poging mij weer eens in het vizier te nemen zoals je al vanaf het begin doet. Werk een volgende keer eens gewoon met feiten.
Volgens mij zijn jullie aan het melkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
jij bent degeen die momenteel aan het melken is ...
Het zijn feiten dat BQ al maanden aangevallen wordt en er niet in FB over doorzeikt zoals anderen (kuch) dat kunnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Niettemin zag je een kans tot een poging mij weer eens in het vizier te nemen zoals je al vanaf het begin doet. Werk een volgende keer eens gewoon met feiten.
Jij mag aanwijzen waar ik haar ooit heb aangevallen. Zo niet: geen feitenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zijn feiten dat BQ al maanden aangevallen wordt
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie aan het melken![]()
Als jij eerst aanwijst waar ik zeg dat jij dat deedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij mag aanwijzen waar ik haar ooit heb aangevallen. Zo niet: geen feiten![]()
Ja, fijn dat Yvonne zich laat zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:31 schreef Jappie het volgende:
Hee Vonn..gezellig dat je ook even komt buurten.
![]()
Mooi gezegde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mijn indische buurman zei net: Als je in troebel water blijft roeren,
blijft het water troebel, kom er even niet aan en het water wordt helder.
Zeg maar tegen je buurman dat echt helder en schoon water juist in beweging moet zijn...zodra het gaat stilstaan zakt al het naars naar de bodem om bij het eerstvolgend rimpeltje nog smeriger dan voorheen weer op te borrelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, fijn dat Yvonne zich laat zien.
Maar gezellig is het hier niet.
Op deze manier maken de Bij en Opspringers het vaarwater niet rustiger.![]()
Mijn indische buurman zei net: Als je in troebel water blijft roeren,
blijft het water troebel, kom er even niet aan en het water wordt helder.
Lief zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
De COS is toch leuker nu?
Niet mekkeren dan.
Liev zijn! Liev zijn!
*rozenblaadjes strooit.
Een feedback kusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je buurman dat echt helder en schoon water juist in beweging moet zijn...zodra het gaat stilstaan zakt al het naars naar de bodem om bij het eerstvolgend rimpeltje nog smeriger dan voorheen weer op te borrelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |