Perfect omschrevenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch maar even een ander geluid. Afgelopen weekend was het prettig vertoeven in zowel de COS als de CS. De mods hebben wat mij betreft alert en stilzwijgend goed werk gedaan. Gewoon niet teveel reagereren, deleten van foute postings, boodschappen per PM en in the threads niet op kritiek ingaan. Heerlijk en perfect! En nee, ik ben niet het type dat veren in iemands reet steekt omdat ik iets van hen moet. Ik heb niets van die mods nodig, maar fout is fout en goed is goed en het laatste was echt het geval wat mij betreft. Als kakelvers ventje heb ik de indruk dat de kritiek van de vele oud-prikkers wel degelijk effect heeft gehad.
Waar oudgedienden naar mijn rekening wel rekening mee moeten houden is dat in principe op een forum iedereen zijn eigen geluid mag laten horen en dat dat soms minder aangenaam klinkt dan dat je gewend bent van alle prikvrienden uit het verleden.
Ook constateer ik dat een foute prik nogal eens uitgemolken wordt tot in den treure. Er mag best wat meer lichtvoetigheid zijn, stap er eens overheen en laat de moderator het werk doen. Laat het je niet teveel raken, het is maar een forum, het is maar internet. Je moet het immers in zijn algemeenheid in het leven niet hebben van dit, maar van echte levende mensen om je heen die je aan kunt raken.
Zorg dat je het hier leuk hebt. Naast iedere "rotte appel" prikken veel meer leuke mensen. Zet je focus daar op en negeer de rest. Plaats jezelf niet in een slachtofferol, reageer gepast, desnoods vlijmscherp met aanvaardbare teksten, meld het, en ga door. Laat de rest aan de mods over.
Is de kritiek op sommigen dan niet terecht? Ja, natuurlijk wel. Sommigen worden zomaar, zonder aanleiding aangevallen. Daar werd het afgelopen weekend dan ook wat aan gedaan! Mooi toch?
Slechte tvp.quote:
Natuurlijk, maar wel balen dat er al een tijd niet over je gesproken isquote:
Heb je ze allemaal geteld?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slechte tvp.
Maar het is inderdaad een perfecte post.![]()
Mekkeren over COSgedrag is 1 ding.
Doormekkeren is net zo irritant als 900 smileys in een COSpost.
Ik zie dit als het mooiste compliment sinds tijden, dank jequote:Op maandag 27 augustus 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wel balen dat er al een tijd niet over je gesproken is![]()
Of legaal in de SC ipv de PM, zodat we allemaal kunnen mee-delen in de kleine/grote levensvreugdes en verdrietjes van onze mede-users.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:07 schreef Inukshuk het volgende:
TOP JOB gedaan door een ieder die zo graag wilde delen over hun nieuwe gele kanariepiet, het te heet gewassen bloemetjes gordijn van Oom Nelis en het laten zien via afbeelding van het afstandsbediening handig opbergzakje wat gehaakt is met haaknaald 2 in 3 verschillende tinten volgens het laatste patroon uit de nieuwe Libelle maar dit toch via PM heeft gedaan.
Heb zelfs weer streams afgesloten voor een maand![]()
Back to lurk-mode
Nee Paddy, waar het om gaat is dat de COS een soort anti 5 - pro Huub/ Lieke orgie is geworden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is allemaal niet persoonlijk hoor
Ik ben anti-Huub en heb alleen links en rechts een klap mogen ontvangen. We zijn het over de bewoners ronduit oneens, maar dat maakt het topic juist leuk. Volgende keer opent iemand een topic met de titel Huub is achterbaks. Krijg je hooguit flink veel protest, maar ik zal de titel niet veranderen dan hoor
(Mijn tijden in de COS)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:07 schreef Inukshuk het volgende:
DGK duurt gewoon te lang voor vaste streamers.
iedereen zit gewoon TE lang met elkaar opgescheept.
Zodoende kom je er nu achter wie je wel en niet ligt.
Ik blijf wel gewoon in de SC hoor.quote:
Ik denk dat het voor het mooie gewoon te lang duurt dat DGKquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon in de SC hoor.![]()
Maar de COS is een Huub - Lieke - bash "de bende van 5" - orgie geworden, het is echt genoeg geweest.
Lijkt mij niet meer dan logisch dat je ook in de COSsen een afspiegeling ziet van de populariteitsverschillen tussen 'de bende van 5' enerzijds en 'Huub/Lieke" anderzijds.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:09 schreef Peter6000 het volgende:
Maar de COS is een Huub - Lieke - bash "de bende van 5" - orgie geworden, het is echt genoeg geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |