Open het volgende topic...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik waardeer ook de kalmte, maar ik vind niet dat er vijf losers zijn.....Ook ik heb recht op een OP die op waarheid berust, als Jaap liefhebber.
Hoevaak ga je het nu nog vragen= Er is toch al antwoord op gegeven. Anders misschien even een pmquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nogmaals, graag topic aanpassen, het is niet aan één streamer om in het topic te vertellen dat er vijf losers zijn! Dat is namelijk niet zo, en daarmee doe je de anderen tekort die ook willen posten maar geen H en L fan zijn.
nou ik wou eigelijk dus jou posts niet zienquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je uitknop, werkt tadeloos. Mocht het niet lukken, dan kun je naar de meterkast lopen en de schakelaar daar omdraaien.
OMG Ik kan niet wachten. De volgende is de jouwe....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nogmaals, graag topic aanpassen, het is niet aan één streamer om in het topic te vertellen dat er vijf losers zijn! Dat is namelijk niet zo, en daarmee doe je de anderen tekort die ook willen posten maar geen H en L fan zijn.
Post dan niet in een COS waar je het niet mee eens ben, een soort van Greenpeace statement.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ook gij, brutusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Feitelijk hebben die 5 deze stemronde zo laten plaatsvinden en hebben ze verloren, daardoor zijn ze de losers van deze stemronde, en je kunt niet ontkennen dat ze het fatsoen niet hadden om Lieke even te laten uitpraten en er liever doorheen zaten te blaten dan te luisteren... op zich is de TT dus verklaarbaar
Gaat het op de streams over een COS OP??? Nee? Naar Feedback of waar dan ook dan aub.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik waardeer ook de kalmte, maar ik vind niet dat er vijf losers zijn.....Ook ik heb recht op een OP die op waarheid berust, als Jaap liefhebber.
Vanavond heb ik geen streams, dus moet het hebben van de Commentaar Op Streams. Het valt me op dat jouw posts nooit over de streams gaan, maar altijd over wat anderen hadden moeten doen .......quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jongen ga je ergens anders druk om makenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
eigenlijk niet, maar toch stiekempies wel kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef Kombucha het volgende:
[..]
nou ik wou eigelijk dus jou posts niet zien
Ik kan alleen maar zeggen dat ik de febo dankbaar ben dat ze iets mocht drinken....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat nu. Nooit gevraagd om een back up. Daar neukt ze toch elke dag mee?
Wat een dom en vervelend over het paard getild kind is A'Del zeg![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:28 schreef tutjehola het volgende:
Nou, het heeft weer geknald zeg, ik zit onder de tafel van angst
Amanda moet niet denken, dat is nog nooit haar sterkste kant geweest.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:28 schreef Vandaag... het volgende:
Amanda denkt dat Nena ook niets meer van Huub zou moeten hebben als ze hem beter had leren kennen
Nee, afgezien van het feit dat ik het nutteloos vind om over een TT te blijven emmeren is deze TT (ook als je het niet zo gekleurd wilt zien) gewoon verklaarbaar.quote:
Neemhemnietserieusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:27 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Jongen ga je ergens anders druk om maken![]()
Dat klopt, misschien moeten we dat even aankaarten in de FBquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanavond heb ik geen streams, dus moet het hebben van de Commentaar Op Streams. Het valt me op dat jouw posts nooit over de streams gaan, maar altijd over wat anderen hadden moeten doen .......
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, zet de volgende OP dan maar vast klaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik kan een wiel ook vierkant praten.........dat is namelijk wat hier de hele tijd van toepassing is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Feitelijk hebben die 5 deze stemronde zo laten plaatsvinden en hebben ze verloren, daardoor zijn ze de losers van deze stemronde, en je kunt niet ontkennen dat ze het fatsoen niet hadden om Lieke even te laten uitpraten en er liever doorheen zaten te blaten dan te luisteren... op zich is de TT dus verklaarbaar
Nena vond Huub toch pas leuk nadat ze hem beter had leren kennen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:28 schreef Vandaag... het volgende:
Amanda denkt dat Nena ook niets meer van Huub zou moeten hebben als ze hem beter had leren kennen
Ligt er aan wat ze hiervan in de tv-uitzending laten zien, daar zitten de meeste stemmers.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef riri het volgende:
Ik denk dat die twee hartstikke gaan stijgen in de popupoll
I know babes. ik ga altijd voor de underdog...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, afgezien van het feit dat ik het nutteloos vind om over een TT te blijven emmeren is deze TT (ook als je het niet zo gekleurd wilt zien) gewoon verklaarbaar.
Daarbij is dit een COS die amper een uur zal duren omdat er van alles gebeurt en zijn er dus zaken genoeg die on-topic zijn waar wel over gepost kan worden.
Daarbij: je kunt het nooit iedereen naar de zin maken en iedereen kan een COS openen...
HOU EENS OP MET DOORZEUREN!! WE ZIJN VERDOMME 3 PAGINA'S VERDER!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik kan een wiel ook vierkant praten.........dat is namelijk wat hier de hele tijd van toepassing is.
Neem je wraak en open het volgend COS Topic... je hebt energie genoeg blijkt...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik kan een wiel ook vierkant praten.........dat is namelijk wat hier de hele tijd van toepassing is.
Dat dacht ik een paar maanden ook...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat de opening een beetje op waarheid en feiten berust zou moeten zijn. Maar goed, misschien zit ik er naast. Eigenlijk, ik geef het eerlijk toe, baal ik ontzettend van het enorme domme gewauwel van veel "over the top" Huub en Liek groupies.
kan er iemand de titel van de COS aanpassenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
HOU EENS OP MET DOORZEUREN!! WE ZIJN VERDOMME 3 PAGINA'S VERDER!!!![]()
volgens mij ook , maar goed amanda wilde even een steekje toebrengen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nena vond Huub toch pas leuk nadat ze hem beter had leren kennen?![]()
Dat is idd een heel eng idee, maar ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat dacht ik een paar maanden ook...
Ik vind het eng die adoratie naar Huub toe. Als hij in de politiek zou gaan zou hij nog zetels krijgen ook, die kabouter
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef coldstar het volgende:
Laat Huub nou heel erg blij zijn dat hij Lieke heeft. Zo heeft Huub al die tijd dat hij in DGK zit het bijna altijd nog moeten doen met 1 dekking. Lieke komt hier vanzelf later wel achter, wanneer hij haar diep heeeeeel die laat vallen.
Adoratie is een groot woord, ik vind Huub en Lieke leuker en sterker dan dat andere schorrie morrie. That`s allquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat dacht ik een paar maanden ook...
Ik vind het eng die adoratie naar Huub toe. Als hij in de politiek zou gaan zou hij nog zetels krijgen ook, die kabouter
Huub. Hij is z'n koffers nu aan het pakken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie is eruit gestemd?
ligt er aan wat je vader voor de kost doet..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef Flabberguest het volgende:
Kan ik alvast protest aan tekenen tegen de TT of de OP van de volgende COS?
Dat jij dat idd kan was mij allang duidelijk met je constante incompetente korte psycho-analyses... Posts waar je totaal niet twijfelt aan je eigen interpretatie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik kan een wiel ook vierkant praten
Kudt!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Huub. Hij is z'n koffers nu aan het pakken.
daarom was die tt rel wel even verhelderend..mootskequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
Zwakbegaafde Amanda heeft weer het hoogste woord![]()
Het is allemaal niet persoonlijk hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, was even een oprisping, voortkomend uit een soort van rechtvaardigheidsgevoel. Tegen de stroom in zeg maar...... Ik ben weer naar de CS.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Neem je wraak en open het volgend COS Topic... je hebt energie genoeg blijkt...![]()
Dat zou echt pas lachen zijn!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:37 schreef tutjehola het volgende:
Oh, maak me gek, heeft Nixs de kaart van Huub verscheurt????????
En Amanda die weer gaat op die toer : "ik ken Nena zo langer dan jou!"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Ohohoh mensen ik ga iets nuttigs doen, dat discussie is weer zo nutteloos. Die 5 hebben geen enkele punt of enkele weerwoord.
En Amanda die weer gaat op die toer : "ik ken Nena zo langer dan jou!" Huub had Nena in de eerste avond die ze samen echt met elkaar spraken ZOOOO door.
Huub is wel op de RTL mode gegaan. Goed zo het siert hem wel, dat los kunnen laten en niet op hun niveau te belagen. Moooi en slim van hem.
Die 5 hebben weer zo hun doel voorbij geschoten! En hun zogenaamde plan van aanpak moesten zo nog met zijn allen bedenken.Wat een volk!
Nee ik SMS niet, bel niet en koop de steams niet. Ik ben toevallig een van die slimmere hollander die zich niet laat afpersen door een TV producent en hou lekker mijn centjes in mijn zak.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
Is iedereen al aan het SMS-en....????
<naam van je favoriete bewoner> naar 3040
Ik heb er geen problemen mee wanneer je ook 10 keer uit mij naam smst voor Huub.
fijn dat je daarvoor even de COS kwam volbaggerenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, was even een oprisping, voortkomend uit een soort van rechtvaardigheidsgevoel. Tegen de stroom in zeg maar...... Ik ben weer naar de CS.....
Lopen die streams hier dan achter ofzoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:38 schreef wie.. het volgende:
Dennis een brief van Huub kapot gescheurd?
Gelukkigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, was even een oprisping, voortkomend uit een soort van rechtvaardigheidsgevoel. Tegen de stroom in zeg maar...... Ik ben weer naar de CS.....
1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Lopen die streams hier dan achter ofzoOp welke streams?
En weg geluidquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef pasjesjen het volgende:
huub gaat bellen erover
Nou niet zo flauw zeg.... hup morgen ff naar een tekecom winkel sms-contractje afsluiten en 10 keer namens mij voor Huub stemmen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee ik SMS niet, bel niet en koop de steams niet. Ik ben toevallig een van die slimmere hollander die zich niet laat afpersen door een TV producent en hou lekker mijn centjes in mijn zak.![]()
![]()
Die praten ook zo zachtjes en ze kunnen harderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Katewalker het volgende:
Wie maakt die klere herrie in de keuken? Wordt alles aan gort gegooid ofzo? Kan de ff kappen..ik kan Huub en Lieke bijna niet horen...![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:42 schreef coldstar het volgende:
Hoe dom ben je zelf, een vreemde vogel een miljoen te geven. Als DGK afgelopen is zie en hoor je er niets meer over.
was die kaart van huubquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
En 100.000 boete .... wat zou dat lachen zijn.... Was het een kaart van Huub? Want dat was me nog niet duidelijk.
Volgens mij is het dan exit Dennis..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
En 100.000 boete .... wat zou dat lachen zijn.... Was het een kaart van Huub? Want dat was me nog niet duidelijk.
Van wie? Van wie? Van wie?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:41 schreef Darklight het volgende:
haha
Loser heeft een kaart verscheurd, Huub gaat bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |