zag je dat moment de ogen van die brrrrrrrrrrrrr cool..........quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Desii het volgende:
Prachtig Huub
Als ik het vertrek van Jaap in werking zet.... dat deed ik alleen hé Brian![]()
moooooi, hij deed het super (is mijn mening)
prima dat je dit vindt maar kan dit in Feedback?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nogmaals, graag topic aanpassen, het is niet aan één streamer om in het topic te vertellen dat er vijf losers zijn! Dat is namelijk niet zo, en daarmee doe je de anderen tekort die ook willen posten maar geen H en L fan zijn.
Amanda snapt niets.Zij denkt dat zij heel wijs en verstandig isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:21 schreef mspoez het volgende:
Lol Amanda: ik heb nog nooit op de bank gezeten, ik heb niemand backup hoeven vragen
Zou ze niet snappen dat degenen die eventueel de hoofdprijs kunnen winnen op de bank komen en niet de verwaarloosbare requisieten?
Is een objectieve OP.. Wil je zeggen dat ze de grote overwinnaar zijn dan? Ze zijn toch losers, Huub is niet wegquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nogmaals, graag topic aanpassen, het is niet aan één streamer om in het topic te vertellen dat er vijf losers zijn! Dat is namelijk niet zo, en daarmee doe je de anderen tekort die ook willen posten maar geen H en L fan zijn.
Blijft een eikel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
maar in de hele Kooi is niemand die het meer verdient dan kut kabouter.....![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Post inhoudelijke argumenten tegen en zorg dat je op tijd bent voor de volgende COS...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, ik waardeer ook de kalmte, maar ik vind niet dat er vijf losers zijn.....Ook ik heb recht op een OP die op waarheid berust, als Jaap liefhebber.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Ook Huub en Lieke fans hebben recht op een mening.
Ik waardeer zelf erg de kalme reacties van Huub en Lieke.
Feitelijk hebben die 5 deze stemronde zo laten plaatsvinden en hebben ze verloren, daardoor zijn ze de losers van deze stemronde, en je kunt niet ontkennen dat ze het fatsoen niet hadden om Lieke even te laten uitpraten en er liever doorheen zaten te blaten dan te luisteren... op zich is de TT dus verklaarbaarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je hebt gelijk, Jaap valt nog wel mee, maar de overige 4 zijn echte super losers en dan steekt Dennix er nog met kop en schouders bovenuit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De meerderheid van de posters is het ermee eens dus....Leg je erbij neer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak jij toch fijn de volgende COS aan? Het zou toch van de zotte zijn om een tt aan te passen omdat 1 persoon zich er niet in kan vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, je uitknop, werkt tadeloos. Mocht het niet lukken, dan kun je naar de meterkast lopen en de schakelaar daar omdraaien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Kombucha het volgende:
Is er ook een functie dat ik de posts van iemand anders niet kan zien?
Als ik dit nog een keer mee zou mogen maken.................quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
Zo en nu erin dat de popi poll beslissend gaat worden.Van de twee onderste moet er een weg.Denk dat ze ter plekke neervallen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Feitelijk hebben die 5 deze stemronde zo laten plaatsvinden en hebben ze verloren, daardoor zijn ze de losers van deze stemronde, en je kunt niet ontkennen dat ze het fatsoen niet hadden om Lieke even te laten uitpraten en er liever doorheen zaten te blaten dan te luisteren... op zich is de TT dus verklaarbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |