me tooquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
* zucht
ik kan alleen maar van die kleine etterbak van een kutkabouter houden
de Redactie heeft HUUB gevraagt of HIJ het zijn mede spelers kan uitleggen waar het om gaat!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Dreamboy het volgende:
De FEBO heeft vast gezegt achter dat ze niet mogen weglopen
Hear hear!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
* zucht
Ik haat deze winnaar...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
* zucht
Samenvatting van het gebeurde met een kleurtje kan toch gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat de opening een beetje op waarheid en feiten berust zou moeten zijn. Maar goed, misschien zit ik er naast. Eigenlijk, ik geef het eerlijk toe, baal ik ontzettend van het enorme domme gewauwel van veel "over the top" Huub en Liek groupies.
Tuurlijk, is toch ook bijna geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:21 schreef Zora01 het volgende:
Nix is stil
Ook Huub en Lieke fans hebben recht op een mening.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat de opening een beetje op waarheid en feiten berust zou moeten zijn. Maar goed, misschien zit ik er naast. Eigenlijk, ik geef het eerlijk toe, baal ik ontzettend van het enorme domme gewauwel van veel "over the top" Huub en Liek groupies.
Loser!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nogmaals, graag topic aanpassen, het is niet aan één streamer om in het topic te vertellen dat er vijf losers zijn! Dat is namelijk niet zo, en daarmee doe je de anderen tekort die ook willen posten maar geen H en L fan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |