Goede omschrijving van Dennixquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:09 schreef kybe het volgende:
Hoe is het mogelijk,iemand van in de twintig met het uiterlijk van een 49 jarige alcoholist die zich gedraagt als een 8 jarige.
Kwas even plassen, maar...echt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef akveor het volgende:
Huub baalt: de speaker over de plasma vertelde hem dat ie kraakte.,....
Zeur eens verder buiten de COS, bij voorbaat dankquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees de laatste COSSEN even terug....werkelijk te bizar voor woorden. Ik weet opeens weer waarom ik hier minimaal post.
Dit zijn geen feiten, enkel een ontzettend gekleurde meningquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Och, gun iedereen zijn of haar moment
Ik ga mij ook even uitlaten over ...en mijn favoriet veranderen. Mijn mening over Huub is onveranderd. Die blijf ik niet vertrouwen. Sorry mensen...niet gaan slaan
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ga mij ook even uitlaten over ...en mijn favoriet veranderen. Mijn mening over Huub is onveranderd. Die blijf ik niet vertrouwen. Sorry mensen...niet gaan slaan
Die van jou is even gekleurd, maar dan met een andere persoon in de hoofdrol, wat is het probleemquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit zijn geen feiten, enkel een ontzettend gekleurde mening
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Omdat jij nooit eens lekker flink serieus genomen wordquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees de laatste COSSEN even terug....werkelijk te bizar voor woorden. Ik weet opeens weer waarom ik hier minimaal post.
nix is voor iedereen bang. Zelfs voor Nadia die mag niet een zelf beslissen met wie ze babbelt...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef SiRojK het volgende:
Volgens mij is trouwens Nix vooral bang voor Jaap.. Nix is ook degene die er mee begon dat Huub bang zou zijn.. Dat komt naar mijn mening voort uit een gevoel dat hij eerder had.. Volgens mij is Nix bang voor Jaap geweest, aangezien hij weet dat het moeilijk is om Jaap te stoppen, dat gevoel is hij nu kwijt en projecteert hij nu op Huub... Een soort van 'als ik dat gevoel had, heeft hij dat nu vast ook'
Over Lieke... Amanda op haar subtielst.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dit gedrocht naast me?????
Dan heeft ze het over J.aap?????
Waarom mag een topic opener niet zijn mening geven. Linkje naar een regeltjesboek?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit zijn geen feiten, enkel een ontzettend gekleurde mening
zeuren is lekker, tipsch!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeur eens verder buiten de COS, bij voorbaat dank![]()
Ik ook...quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
* zucht
ik kan alleen maar van die kleine etterbak van een kutkabouter houden
Goeie nick, jij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Scheer je weg, enge gekleurde Huub groupie, gij zijt het niet waardig om mod te zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
* zucht
Ik dacht dat de opening een beetje op waarheid en feiten berust zou moeten zijn. Maar goed, misschien zit ik er naast. Eigenlijk, ik geef het eerlijk toe, baal ik ontzettend van het enorme domme gewauwel van veel "over the top" Huub en Liek groupies.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom mag een topic opener niet zijn mening geven. Linkje naar een regeltjesboek?
yep same probleem here maar ja de keus is niet echt groot...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
* zucht
linkje:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom mag een topic opener niet zijn mening geven. Linkje naar een regeltjesboek?
Is altijd zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Dreamboy het volgende:
De FEBO heeft vast gezegt achter dat ze niet mogen weglopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |