Onzin verhaal... het gaat om Huub die zit op de bank.... eerder slaapverwekkend...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:00 schreef Darklight het volgende:
Beter verhaal dan die 5 bijelkaar
Duhquote:
stel je voor dat ze zelf ouder worden, nix en nadaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:02 schreef riri het volgende:
Hoe zouden de ouders van die 5 zich voelen als ze dit zien.....je zou je toch echt schamen van zulke kinderen
op lieke zou ik trots zijn als ouder
echt bewondering voor haar
Ik ben nog steeds van mening dat domme ouders domme kinderen maken, dus die zullen wel vol trots zitten te kijken met oogkleppen op!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:02 schreef riri het volgende:
Hoe zouden de ouders van die 5 zich voelen als ze dit zien.....je zou je toch echt schamen van zulke kinderen
op lieke zou ik trots zijn als ouder
echt bewondering voor haar
Niets mis meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan de moderator dit topic aanpassen svp? Dit lijkt mij niet de bedoeling van dit forum
Dag zoon, regel jij even dat dit topic wordt aangepast? Enne, ik hou van Jaap, Jaap is top! Het is eigenlijk Jaap tegen Huubquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:03 schreef willem-jozef het volgende:
kom net kieken, maar jezus, wat een genante vertoning, alleen al die domme meeloophoer en die rat met z'n valse kop... wat een trash. ik schaam me voor m'n planten dat ik dit aanschouw...
(mogguh pa!)
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan de moderator dit topic aanpassen svp? Dit lijkt mij niet de bedoeling van dit forum
Zoiets wilde ik ook zeggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat domme ouders domme kinderen maken, dus die zullen wel vol trots zitten te kijken met oogkleppen op!
Het vermelden van feiten?? Niet de bedoelingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |