En terecht, Huub in optima formaquote:
Plasmaboy vriend van Dennix?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef akveor het volgende:
Huub baalt: de speaker over de plasma vertelde hem dat ie kwaakte.,....
Mijn zoon van 17 is meer volwassen dan die idioot.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die Nix zet zichzelf echt voor gek!!
Voelt hij zich nu zo stoer, omdat Natja mogelijk zwanger is van hem?
Zelfs mijn zoons, die jonger zijn dan hij gedragen zich niet zo!!
Zoals ik al eerder zei, ik vraag me af of die jongen uberhaupt in de gaten heeft of hij in DGK zitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:09 schreef akveor het volgende:
Goedzo nix.... middelviger omhoog..... niet bruikbaar op TV...... sukkel....
Speaking about groupiesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dit zijn geen feiten, enkel een mening van een groupie, aanpassen die hap
Zo huub blijft wat te verwachten was. Dennis moet oppassen dat hij geen hartaanval krijgt zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag zoon, regel jij even dat dit topic wordt aangepast? Enne, ik hou van Jaap, Jaap is top! Het is eigenlijk Jaap tegen Huub
hearquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:09 schreef kybe het volgende:
Hoe is het mogelijk,iemand van in de twintig met het uiterlijk van een 49 jarige alcoholist die zich gedraagt als een 8 jarige.
Als het je niet bevalt,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dit zijn geen feiten, enkel een mening van een groupie, aanpassen die hap
Of God is in de war en denkt dat hij Huub isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
God staat in de schaduw van Huub......kan niet missen.
Och, gun iedereen zijn of haar momentquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Het vermelden van feiten?? Niet de bedoeling![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:09 schreef kybe het volgende:
Hoe is het mogelijk,iemand van in de twintig met het uiterlijk van een 49 jarige alcoholist die zich gedraagt als een 8 jarige.
fijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die Nix zet zichzelf echt voor gek!!
Voelt hij zich nu zo stoer, omdat Natja mogelijk zwanger is van hem?
Zelfs mijn zoons, die jonger zijn dan hij gedragen zich niet zo!!
Ik herinner me tijden dat Jaap Amanda helemaal belachelijk maakte (ook zichzelf trouwens) bij Jensenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef Stupidisco het volgende:
doe maar stoer Amanda...maar ze zijn allemaal (Behalve Huub En Lieke) bang voor Jaap
Zenuwachtig? Hij heeft last van haat...en is nu één bonk adrenaline...waar hij niks mee kan...kijk naar die kop...hij ontploft straks..quote:
en dan de kijker laten bepalen? Als dat zo is, ja graag!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef akveor het volgende:
Ik hoop toch zo als het BB style wordt dat er DRIE mensen op de bank moeten...... Dat zou het spel superinteressant maken.
Lees de laatste COSSEN even terug....werkelijk te bizar voor woorden. Ik weet opeens weer waarom ik hier minimaal post.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Speaking about groupies
![]()
[..]
Zo huub blijft wat te verwachten was. Dennis moet oppassen dat hij geen hartaanval krijgt zo.![]()
als Dennix ooit door breekt als zanger (kans schat ik erg klein)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |