quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef coldstar het volgende:
Laat Huub nou heel erg blij zijn dat hij Lieke heeft. Zo heeft Huub al die tijd dat hij in DGK zit het bijna altijd nog moeten doen met 1 dekking. Lieke komt hier vanzelf later wel achter, wanneer hij haar diep heeeeeel die laat vallen.
Adoratie is een groot woord, ik vind Huub en Lieke leuker en sterker dan dat andere schorrie morrie. That`s allquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat dacht ik een paar maanden ook...
Ik vind het eng die adoratie naar Huub toe. Als hij in de politiek zou gaan zou hij nog zetels krijgen ook, die kabouter
Huub. Hij is z'n koffers nu aan het pakken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie is eruit gestemd?
ligt er aan wat je vader voor de kost doet..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef Flabberguest het volgende:
Kan ik alvast protest aan tekenen tegen de TT of de OP van de volgende COS?
Dat jij dat idd kan was mij allang duidelijk met je constante incompetente korte psycho-analyses... Posts waar je totaal niet twijfelt aan je eigen interpretatie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik kan een wiel ook vierkant praten
Kudt!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Huub. Hij is z'n koffers nu aan het pakken.
daarom was die tt rel wel even verhelderend..mootskequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
Zwakbegaafde Amanda heeft weer het hoogste woord![]()
Het is allemaal niet persoonlijk hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik kan een wiel ook vierkant praten.........dat is namelijk wat hier de hele tijd van toepassing is.
Nee joh, was even een oprisping, voortkomend uit een soort van rechtvaardigheidsgevoel. Tegen de stroom in zeg maar...... Ik ben weer naar de CS.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Neem je wraak en open het volgend COS Topic... je hebt energie genoeg blijkt...![]()
Dat zou echt pas lachen zijn!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:37 schreef tutjehola het volgende:
Oh, maak me gek, heeft Nixs de kaart van Huub verscheurt????????
En Amanda die weer gaat op die toer : "ik ken Nena zo langer dan jou!"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Ohohoh mensen ik ga iets nuttigs doen, dat discussie is weer zo nutteloos. Die 5 hebben geen enkele punt of enkele weerwoord.
En Amanda die weer gaat op die toer : "ik ken Nena zo langer dan jou!" Huub had Nena in de eerste avond die ze samen echt met elkaar spraken ZOOOO door.
Huub is wel op de RTL mode gegaan. Goed zo het siert hem wel, dat los kunnen laten en niet op hun niveau te belagen. Moooi en slim van hem.
Die 5 hebben weer zo hun doel voorbij geschoten! En hun zogenaamde plan van aanpak moesten zo nog met zijn allen bedenken.Wat een volk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |