Nee ik SMS niet, bel niet en koop de steams niet. Ik ben toevallig een van die slimmere hollander die zich niet laat afpersen door een TV producent en hou lekker mijn centjes in mijn zak.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
Is iedereen al aan het SMS-en....????
<naam van je favoriete bewoner> naar 3040
Ik heb er geen problemen mee wanneer je ook 10 keer uit mij naam smst voor Huub.
fijn dat je daarvoor even de COS kwam volbaggerenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, was even een oprisping, voortkomend uit een soort van rechtvaardigheidsgevoel. Tegen de stroom in zeg maar...... Ik ben weer naar de CS.....
Lopen die streams hier dan achter ofzoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:38 schreef wie.. het volgende:
Dennis een brief van Huub kapot gescheurd?
Gelukkigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, was even een oprisping, voortkomend uit een soort van rechtvaardigheidsgevoel. Tegen de stroom in zeg maar...... Ik ben weer naar de CS.....
1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Lopen die streams hier dan achter ofzoOp welke streams?
En weg geluidquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef pasjesjen het volgende:
huub gaat bellen erover
Nou niet zo flauw zeg.... hup morgen ff naar een tekecom winkel sms-contractje afsluiten en 10 keer namens mij voor Huub stemmen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee ik SMS niet, bel niet en koop de steams niet. Ik ben toevallig een van die slimmere hollander die zich niet laat afpersen door een TV producent en hou lekker mijn centjes in mijn zak.![]()
![]()
Die praten ook zo zachtjes en ze kunnen harderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Katewalker het volgende:
Wie maakt die klere herrie in de keuken? Wordt alles aan gort gegooid ofzo? Kan de ff kappen..ik kan Huub en Lieke bijna niet horen...![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:42 schreef coldstar het volgende:
Hoe dom ben je zelf, een vreemde vogel een miljoen te geven. Als DGK afgelopen is zie en hoor je er niets meer over.
was die kaart van huubquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
En 100.000 boete .... wat zou dat lachen zijn.... Was het een kaart van Huub? Want dat was me nog niet duidelijk.
Volgens mij is het dan exit Dennis..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
En 100.000 boete .... wat zou dat lachen zijn.... Was het een kaart van Huub? Want dat was me nog niet duidelijk.
Van wie? Van wie? Van wie?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:41 schreef Darklight het volgende:
haha
Loser heeft een kaart verscheurd, Huub gaat bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |