Op dit kunstwerk kreeg hij 5 reacties.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
De moeizame adolescentiefase van een veel te grote appel.
Neuh, en ze zjin er van alle leeftijden en in alle inkomensgroepen... ik kwam vrijdagavond nog op een feestje terecht waar ik de enige was die niet blonder dan blond was....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat jij net als ik niet in het gemiddelde valt.
Vandaar ook mijn startpost... zijn meisjes als Amanda en Nadia toch geen freaks zoals ik tot voor kort dacht.
Die zoekt gewoon een reden om Gert lastig te vallen in FBquote:
Zie je, ogen. Ik geloof dat heel veel vrouwen dat hebben. Een mooie lach betekent natuurlijk ook gelijk perfecte tanden, dus daar ga je dan al hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ogen en toch ook wel bouw, en lach.
O en vergeet de uitstraling niet.en ja IQ dat bemerk je ook wel na een paar gesprekjes. soms al na 1
Damn ik vergeet het allerbelangrijkste! De humor! Hij moet wel om mijn grapjes lachen!![]()
O ja Battle chains. met welke enemies heb je dat behaald?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga de ps3 enkel en alleen kopen om 13 te spelen...
Heb je de screenshots al gezien!?![]()
![]()
![]()
Ik hoop nogsteeds op een moogle als playable character.![]()
Enne, kijk maar of je mijn battle chain van 250 kan toppen![]()
quote:
Jij schrikt van een vrouw die zelf een lampje kan vervangen in de auto?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar kan ik mij wel ietwat in vinden. Daarnaast zijn de vrouwen op leeftijd die je wel op tv ziet dan weer regelmatig van het type manwijf en stuk geëmancipeerd.
En eerlijk is eerlijk, ik heb met veel vrouwen hier wel een beetje het probleem dat ze gelijk willen zijn aan de man. Niet goed het onderscheid kennen tussen gelijk en gelijkwaardigheid, dat laatste zijn ze natuurlijk.
Hier: [FB # 13] Voor al uw ongelukjes en volgens mij moet het # 283 zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oh sorry, waar kan ik dat melden ?
![]()
Wordt ie erg lang?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik wel de OP vast maken ?
Precies, als je verstandig bent en het je kunt permitteren, ga je af op de klik. Al zie ik dat veel mensen zich door andere zaken laten leiden. Vrouwen hebben het daarbij extra moeilijk: als je kinderen wilt, moet je dan wachten op de 'klik' die misschien te laat komt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En uiteindelijk draait het allemaal om uitstraling en of die *klik* er wel of niet is, als die er niet is dan maakt het niet uit hoe geweldig de rest is, dat kun je net zo goed gelijk stoppen.
Ik ben al wat jaren op mijzelf. Alleenstaande moeder en dat bevalt me eigenlijk wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je, ogen. Ik geloof dat heel veel vrouwen dat hebben. Een mooie lach betekent natuurlijk ook gelijk perfecte tanden, dus daar ga je dan al he![]()
Bij mij komt IQ toch wel eerder dan bouw, al moet ik gelijk zeggen dat ik het met mijn geliefde in alle opzichten heb getroffen. Ik vind het mooi als een man veel ziet en zich ergens in kan verdiepen.
Oh, en hij moet niet van voetbal houden. Maar wel van Star Trek.
Nee, maar wel van een vrouw die het doet en er prat op gaat. Ik schrik af van vrouwen die mannen mee willen op puf cursus, ik schrik af van vrouwen die mannen meer vrouwelijk willen doen laten zijn door ze borsthaar te doen laten verwijderen, dat soort dingetjes. Je moet de soort gewoon in zijn of haar waarde laten. Ieder heeft zijn specifieke kracht en specifieke zwaktes, dat is mooi, het vult aan.....het is hoe het in elkaar steekt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jij schrikt van een vrouw die zelf een lampje kan vervangen in de auto?
idd, kan ik wel een bakkie gaan doenquote:
Het heeft iets holbewonerigs. Het mannetje sleept de ossen binnen en gaat vroeg dood, het vrouwtje baart en stookt het vuurtje (dat laatste als de man geluk heeft).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, en ze zjin er van alle leeftijden en in alle inkomensgroepen... ik kwam vrijdagavond nog op een feestje terecht waar ik de enige was die niet blonder dan blond was....
En dan echt van die types die het riant zat hebben en waarschijnlijk wekelijks miniaal 1 dag op de Zwaluwhoeve rondhangen...
Kan me voorstellen dat het redelijk relaxed leven is met een vent die lekker weinig thuis is (weinig gezeik) en toch braaf een heleboel centjes binnenbrengt. Maar als ik dan zie met wat voor kerels ze voor die "luxe" moeten samenleven??
Laat mij dan maar gewoon een zeikwijf met principes zijn en voor de *klk* vallen ipv voor de knip
De SC is nu ook met nutteloze COS opmerkingen (om het verschil nog kleiner te maken)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Black_king het volgende:
Goh, wat een aparte TT.... Je zou denken dat het een parallel-COS is....
Hoezo kunnen permitteren??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, als je verstandig bent en het je kunt permitteren, ga je af op de klik. Al zie ik dat veel mensen zich door andere zaken laten leiden. Vrouwen hebben het daarbij extra moeilijk: als je kinderen wilt, moet je dan wachten op de 'klik' die misschien te laat komt.
Dan zou je aan mij een goeie hebben... ik stuur de hulpvaardige buurman gewoon weg als ik onder de motorkap van m'n auto sta te prutsenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar wel van een vrouw die het doet en er prat op gaat. Ik schrik af van vrouwen die mannen mee willen op puf cursus, ik schrik af van vrouwen die mannen meer vrouwelijk willen doen laten zijn door ze borsthaar te doen laten verwijderen, dat soort dingetjes. Je moet de soort gewoon in zijn of haar waarde laten. Ieder heeft zijn specifieke kracht en specifieke zwaktes, dat is mooi, het vult aan.....het is hoe het in elkaar steekt.
Ik ben als 19-jarige eens door een Engelse miljonair het hof gemaakt. Hij had er alles voor over me te krijgen. Nette man, beschaafd, rijk dus, maar absoluut niet mijn type - dus ik heb hem laten gaan. Het is maar goed dat Amanda dit niet leestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben al wat jaren op mijzelf. Alleenstaande moeder en dat bevalt me eigenlijk wel.
maar als ik een wensenlijstje mag hebben zou ik iemand willen die zich iig zelf goed kan vermaken.
Als hij van lezen houdt een pluspunt. Sport kijken prima. Houd ik ook van.
maar is allemaal bijzaak.
ik heb nog nooit een rijke vriend gehad eigenlijk.
mannen met kistenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan korte broeken.
Ziet er ook niet uit met mijn kisten eronder.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zou je aan mij een goeie hebben... ik stuur de hulpvaardige buurman gewoon weg als ik onder de motorkap van m'n auto sta te prutsen
Je krijgt toch samen een kind....?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schrik af van vrouwen die mannen mee willen op puf cursus, ik.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |