abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:50:11 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52601532
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar wel van een vrouw die het doet en er prat op gaat. Ik schrik af van vrouwen die mannen mee willen op puf cursus, ik schrik af van vrouwen die mannen meer vrouwelijk willen doen laten zijn door ze borsthaar te doen laten verwijderen, dat soort dingetjes. Je moet de soort gewoon in zijn of haar waarde laten. Ieder heeft zijn specifieke kracht en specifieke zwaktes, dat is mooi, het vult aan.....het is hoe het in elkaar steekt.
Dan zou je aan mij een goeie hebben... ik stuur de hulpvaardige buurman gewoon weg als ik onder de motorkap van m'n auto sta te prutsen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2007 @ 20:50:43 #22
137949 Disana
pi_52601554
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik ben al wat jaren op mijzelf. Alleenstaande moeder en dat bevalt me eigenlijk wel.
maar als ik een wensenlijstje mag hebben zou ik iemand willen die zich iig zelf goed kan vermaken.
Als hij van lezen houdt een pluspunt. Sport kijken prima. Houd ik ook van.
maar is allemaal bijzaak.
ik heb nog nooit een rijke vriend gehad eigenlijk.
Ik ben als 19-jarige eens door een Engelse miljonair het hof gemaakt. Hij had er alles voor over me te krijgen. Nette man, beschaafd, rijk dus, maar absoluut niet mijn type - dus ik heb hem laten gaan. Het is maar goed dat Amanda dit niet leest

Ik ben ook lang op mezelf geweest na een relatie met trouwplannen. Toen kwam er totaal onverwacht de 'klik'. Nu ben ik al weer 10 jaar samen
pi_52601572
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een hekel aan korte broeken.
Ziet er ook niet uit met mijn kisten eronder.
mannen met kisten

ok wat erboven zit moet ook wel wat hebben natuurlijk
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:51:32 #24
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52601583
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan zou je aan mij een goeie hebben... ik stuur de hulpvaardige buurman gewoon weg als ik onder de motorkap van m'n auto sta te prutsen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_52601597
quote:

[..]

Ik schrik af van vrouwen die mannen mee willen op puf cursus, ik.....
Je krijgt toch samen een kind....?

Of is een puf cursus niet stoer of zo ?
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2007 @ 20:53:47 #26
137949 Disana
pi_52601663
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo kunnen permitteren??
Ik kan met niet permitteren om in een relatie te zitten waar die klik niet is, dat breekt me absoluut op.

Liever geen relatie dan een relatie om de verkeerde redenen
Permitteren als in het voorbeeld dat ik gaf. Ik ken vrouwen van begin 30 die een tweederangs keuze hebben gemaakt omdat ze graag kinderen wilden.

Verder denk ik ook dat niet iedereen een even hoog bewustzijn heeft en evenveel in huis. Wil je gewoon meedoen met het gemiddelde van de maatschappij, dan leg je de lat dus niet te hoog.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2007 @ 20:54:46 #27
137949 Disana
pi_52601692
quote:

[..]

Nee, maar wel van een vrouw die het doet en er prat op gaat. Ik schrik af van vrouwen die mannen mee willen op puf cursus, ik schrik af van vrouwen die mannen meer vrouwelijk willen doen laten zijn door ze borsthaar te doen laten verwijderen, dat soort dingetjes. Je moet de soort gewoon in zijn of haar waarde laten. Ieder heeft zijn specifieke kracht en specifieke zwaktes, dat is mooi, het vult aan.....het is hoe het in elkaar steekt.
Je houdt gewoon niet van krachtmetingen. Ik snap dat wel.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:54:47 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52601693
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heeft iets holbewonerigs. Het mannetje sleept de ossen binnen en gaat vroeg dood, het vrouwtje baart en stookt het vuurtje (dat laatste als de man geluk heeft).

Een partner moet ook mijn vriend en gesprekspartner zijn, heel simpel. Meisjesvriendschappen als die van Amanda en Nadia, waarbij de mannetjes over de tong gaan en de échte gevoelens worden gedeeld, heb ik nooit hoeven hebben.
Het erge was nog; een van die mannen had de avond daarvoor nog geprobeerd mij aan een vriend van hem te koppelen... "maar meisje, dan heb je allemaal mooie spulletjes... " dat idee dus

En ze werken absoluut hard hoor, en de dames zullen de vrijstaande stulpjes ook gegarandeerd helemaal perfect voor elkaar hebben, compleet en alles color co-ordinated, en ik vermoed dat er nooit een blaadje scheef aan een plantje hangt maar een man die van mij verwacht dat ik zijn leven zo koel en levenloos maar picture perfect inricht maakt een denkfout.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52601694
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat las ik ergens, jouw ding.....Ik denk dat het aangaan van een relatie veel meer komt uit een oergevoel, het laten zijn wat er is, dan uit dit soort dingetjes. Het alleen al erover spreken geeft mij een vreemd gevoel. En dat is, vind ik, waar het hier in het geciviliseerde westen een beetje aan het ontbreekt, dat oergevoel, het zorgen voor de instandhouden van de soort. Het is mij vaak te beredeneerd, teveel met, hoe zal ik het zeggen, "met mes en vork?".

Voor mij is het er gewoon of is het er niet, jouw klik dus....maar vanuit de buik, niet vanuit het verstand of vanuit aangeleerde maniertjes/gedrag.

Nou ja, vermoedelijk komt het niet goed over het voetlicht wat ik schrijf, la maar.......
pi_52601714
OP is klaar

( max 3 complimenten )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52601754
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Je houdt gewoon niet van krachtmetingen. Ik snap dat wel.
Ik wil gewoon man kunnen zijn in de breedste zin en ik zie graag vrouwen die zich vrouw voelen in de breedste zin.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:56:24 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52601756
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
[..]

Ga je mee als ik weer op puf-cursus moet??
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 20:56:29 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52601758
quote:

[..]

Jawel joh, enorm stoer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2007 @ 20:56:44 #34
137949 Disana
pi_52601768
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het erge was nog; een van die mannen had de avond daarvoor nog geprobeerd mij aan een vriend van hem te koppelen... "maar meisje, dan heb je allemaal mooie spulletjes... " dat idee dus

En ze werken absoluut hard hoor, en de dames zullen de vrijstaande stulpjes ook gegarandeerd helemaal perfect voor elkaar hebben, compleet en alles color co-ordinated, en ik vermoed dat er nooit een blaadje scheef aan een plantje hangt maar een man die van mij verwacht dat ik zijn leven zo koel en levenloos maar picture perfect inricht maakt een denkfout.
Ik kan het plaatje helemaal invullen.

Maar we hebben het al eens eerder aangestipt: jongere mannen. Die hebben dat nog niet zo als ze wat slimmer en onconventioneler zijn.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:56:47 #35
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52601769
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Een echte Satanist zou binnen 2 dagen in de gevangenis zitten.

De Satanistische regels druisen een weinig in tegen ons huidige wetgeving.
Ja duh . Vandaar ook tussen haakjes. Daarom haat ik het ook zo als mensen zich écht zo noemen.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:56:49 #36
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52601772
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar

( max 3 complimenten )
Mooie OP
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:57:38 #37
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52601807
Ik ga maar eens douchen.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:57:46 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52601814
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Permitteren als in het voorbeeld dat ik gaf. Ik ken vrouwen van begin 30 die een tweederangs keuze hebben gemaakt omdat ze graag kinderen wilden.

Verder denk ik ook dat niet iedereen een even hoog bewustzijn heeft en evenveel in huis. Wil je gewoon meedoen met het gemiddelde van de maatschappij, dan leg je de lat dus niet te hoog.
Als die lat lager ligt dan weten ze niet beter

Maar ik zou nog liever alleen een kind krijgen dan een kind krijgen met een man waar ik niet gelukkig mee ben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52601846
quote:

[..]

Een puf cursus op zich vind ik al belachelijk. Vrouwen krijgen vanuit de oertijd al kids. Hoe ver ben je weg van je "zijn" dat je er voor op cursus moet? Je krijgt toch ook geen cursus ademhalen? Laat staan dat de man zich daar dan ook nog eens na moet voegen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:59:13 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52601863
Geweldige OP KZ
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')