Dan zou je aan mij een goeie hebben... ik stuur de hulpvaardige buurman gewoon weg als ik onder de motorkap van m'n auto sta te prutsenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar wel van een vrouw die het doet en er prat op gaat. Ik schrik af van vrouwen die mannen mee willen op puf cursus, ik schrik af van vrouwen die mannen meer vrouwelijk willen doen laten zijn door ze borsthaar te doen laten verwijderen, dat soort dingetjes. Je moet de soort gewoon in zijn of haar waarde laten. Ieder heeft zijn specifieke kracht en specifieke zwaktes, dat is mooi, het vult aan.....het is hoe het in elkaar steekt.
Ik ben als 19-jarige eens door een Engelse miljonair het hof gemaakt. Hij had er alles voor over me te krijgen. Nette man, beschaafd, rijk dus, maar absoluut niet mijn type - dus ik heb hem laten gaan. Het is maar goed dat Amanda dit niet leestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben al wat jaren op mijzelf. Alleenstaande moeder en dat bevalt me eigenlijk wel.
maar als ik een wensenlijstje mag hebben zou ik iemand willen die zich iig zelf goed kan vermaken.
Als hij van lezen houdt een pluspunt. Sport kijken prima. Houd ik ook van.
maar is allemaal bijzaak.
ik heb nog nooit een rijke vriend gehad eigenlijk.
mannen met kistenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan korte broeken.
Ziet er ook niet uit met mijn kisten eronder.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zou je aan mij een goeie hebben... ik stuur de hulpvaardige buurman gewoon weg als ik onder de motorkap van m'n auto sta te prutsen
Je krijgt toch samen een kind....?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schrik af van vrouwen die mannen mee willen op puf cursus, ik.....
Permitteren als in het voorbeeld dat ik gaf. Ik ken vrouwen van begin 30 die een tweederangs keuze hebben gemaakt omdat ze graag kinderen wilden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo kunnen permitteren??
Ik kan met niet permitteren om in een relatie te zitten waar die klik niet is, dat breekt me absoluut op.
Liever geen relatie dan een relatie om de verkeerde redenen![]()
Je houdt gewoon niet van krachtmetingen. Ik snap dat wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar wel van een vrouw die het doet en er prat op gaat. Ik schrik af van vrouwen die mannen mee willen op puf cursus, ik schrik af van vrouwen die mannen meer vrouwelijk willen doen laten zijn door ze borsthaar te doen laten verwijderen, dat soort dingetjes. Je moet de soort gewoon in zijn of haar waarde laten. Ieder heeft zijn specifieke kracht en specifieke zwaktes, dat is mooi, het vult aan.....het is hoe het in elkaar steekt.
Het erge was nog; een van die mannen had de avond daarvoor nog geprobeerd mij aan een vriend van hem te koppelen... "maar meisje, dan heb je allemaal mooie spulletjes... " dat idee dusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heeft iets holbewonerigs. Het mannetje sleept de ossen binnen en gaat vroeg dood, het vrouwtje baart en stookt het vuurtje (dat laatste als de man geluk heeft).
Een partner moet ook mijn vriend en gesprekspartner zijn, heel simpel. Meisjesvriendschappen als die van Amanda en Nadia, waarbij de mannetjes over de tong gaan en de échte gevoelens worden gedeeld, heb ik nooit hoeven hebben.
Ja, dat las ik ergens, jouw ding.....Ik denk dat het aangaan van een relatie veel meer komt uit een oergevoel, het laten zijn wat er is, dan uit dit soort dingetjes. Het alleen al erover spreken geeft mij een vreemd gevoel. En dat is, vind ik, waar het hier in het geciviliseerde westen een beetje aan het ontbreekt, dat oergevoel, het zorgen voor de instandhouden van de soort. Het is mij vaak te beredeneerd, teveel met, hoe zal ik het zeggen, "met mes en vork?".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zou je aan mij een goeie hebben... ik stuur de hulpvaardige buurman gewoon weg als ik onder de motorkap van m'n auto sta te prutsen
Ik wil gewoon man kunnen zijn in de breedste zin en ik zie graag vrouwen die zich vrouw voelen in de breedste zin.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je houdt gewoon niet van krachtmetingen. Ik snap dat wel.
Ga je mee als ik weer op puf-cursus moet??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je krijgt toch samen een kind....?
Of is een puf cursus niet stoer of zo ?
Jawel joh, enorm stoer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje helemaal invullen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het erge was nog; een van die mannen had de avond daarvoor nog geprobeerd mij aan een vriend van hem te koppelen... "maar meisje, dan heb je allemaal mooie spulletjes... " dat idee dus
En ze werken absoluut hard hoor, en de dames zullen de vrijstaande stulpjes ook gegarandeerd helemaal perfect voor elkaar hebben, compleet en alles color co-ordinated, en ik vermoed dat er nooit een blaadje scheef aan een plantje hangt maar een man die van mij verwacht dat ik zijn leven zo koel en levenloos maar picture perfect inricht maakt een denkfout.
Ja duhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een echte Satanist zou binnen 2 dagen in de gevangenis zitten.![]()
De Satanistische regels druisen een weinig in tegen ons huidige wetgeving.
Mooie OPquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
( max 3 complimenten)
Als die lat lager ligt dan weten ze niet beterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Permitteren als in het voorbeeld dat ik gaf. Ik ken vrouwen van begin 30 die een tweederangs keuze hebben gemaakt omdat ze graag kinderen wilden.
Verder denk ik ook dat niet iedereen een even hoog bewustzijn heeft en evenveel in huis. Wil je gewoon meedoen met het gemiddelde van de maatschappij, dan leg je de lat dus niet te hoog.
Een puf cursus op zich vind ik al belachelijk. Vrouwen krijgen vanuit de oertijd al kids. Hoe ver ben je weg van je "zijn" dat je er voor op cursus moet? Je krijgt toch ook geen cursus ademhalen? Laat staan dat de man zich daar dan ook nog eens na moet voegen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |