Hoera!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Ben vanavond ontslagen uit het ziekenhuis.![]()
De komende twee weken moet ik thuis rust houden, dus ik zal weer een stuk meer hier aanwezig zijn.
Ik heb ook morfine voorgeschreven gekregen, dus als ik af en toe tubgirls en dergelijke over het hoofd zie: vergeef me.:
Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne.![]()
Ja, vooral jijquote:
quote:
Ik mis een knopjequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Hoi,
De komende twee weken moet ik thuis rust houden, dus ik zal weer een stuk meer hier aanwezig zijn.
Ik heb ook morfine voorgeschreven gekregen, dus als ik af en toe tubgirls en dergelijke over het hoofd zie: vergeef me.:
Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. [b]Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne[b].![]()
Blij dat je er weer bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne.![]()
Donequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[DGK SC 281] Neemhemvooralserieus
Kan dicht want was te laat.
gut, dat kan ik als pc-nitwit nog Het Grote Gert-Ga-Naar-Bed-Spel Topic. #0001quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik vind je lapo in mijn GertSpel topic (een gele hotlink kikker) nogal matig.
Ik bedoel, het slotje was terecht enzo...
Maar het was wel mijn eigenste schnellbeterwordenGertjetopic.
Speciaal voor jou gemaakt...
Zo'n kikker is zo onpersoonlijk.
Sorry.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
gut, zo moeilijk is dat toch niet Het Grote Gert-Ga-Naar-Bed-Spel Topic. #0001
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik vind je lapo in mijn GertSpel topic (een gele hotlink kikker) nogal matig.
Ik bedoel, het slotje was terecht enzo...
Maar het was wel mijn eigenste schnellbeterwordenGertjetopic.
Speciaal voor jou gemaakt...
Zo'n kikker is zo onpersoonlijk.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
done
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
DGK [SC # 285] Nog één laatste sigaret
Was te laat dus mag dicht.
geslotquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
Einde Gouden Kooi in zicht
Nog een dubbelaar, nu zelfs met dezelfde titel.
Heb je het nu over de feliciteerders of over de mensen die er iets van zeidenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:12 schreef Petre het volgende:
En over dat feliciteren in COS, ik wordt eigelijk bestwel een beetje moe van mensen die zeggen dat het kut loopt en zelf net zo hard mee offtopic posten. In dit geval was een los felicitatietopic handiger geweest. En dan heb ik het niet over iemand specefiek, qua offtopic posten, want dat was een hele groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |