abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 17:59:20 #101
128220 Peter6000
pi_52505894
Voor Paddy.

Onbevangen dolen.
pi_52506024
paddy Bedankt dat je de kunst van Peter6000 niet hebt ge-edit. Ik ben speciaal met bibberende knietjes terug gaan kijken en zag dat zijn door
mij zeer geliefde ontopic kunstwerkjes er nog stonden. Hulde
Peter verdient wel een eigen DGKkunst topic, maar ach, er zijn er al zo veel
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52506518
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:41 schreef avonne het volgende:

[..]

Mij kun je niet echt aanwezig noemen.
Elke gastmod is wmb welkom om te doen wat zij/hij goeddunkt.
Ik ben erg blij met hun aanwezigheid.
Jij maakt jezelf er wel heel gemakkelijk vanaf. Waarom stop je niet gewoon met modereren als je er geen zin meer in hebt?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  FOK!Babe zondag 19 augustus 2007 @ 18:44:43 #104
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52506814
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:41 schreef avonne het volgende:

[..]

Mij kun je niet echt aanwezig noemen. Ik kom af en toe 5 minuten langs om te kijken wat er in het huis gebeurt. Echt opletten wat de users aan het uitvreten zijn, dan wel de sfeer observeren en interpreteren ben ik niet aan het doen.

Ik ben wel kip aan het bakken, was ophangen en telefoneren

Elke gastmod is wmb welkom om te doen wat zij/hij goeddunkt.
Ik ben erg blij met hun aanwezigheid.
pi_52507237
Je kan niet verwachten dat een mod 24/7 voor je klaar kan staan. Wij zijn ook 'maar' users die vrijwillig er nog een hele zooi extra werk bij nemen. Als avonne ook eens lekker gewoon wil meeposten in een topic zonder voor scheidsrechter te hoeven spelen dat zou dat best moeten kunnen. Andere mods zijn niet voor niets blauw, mijn collega-hulpmodjes en ikzelf kunnen het een en ander ook wel inschatten .
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:04 schreef kleinzusje het volgende:
paddy Bedankt dat je de kunst van Peter6000 niet hebt ge-edit. Ik ben speciaal met bibberende knietjes terug gaan kijken en zag dat zijn door
mij zeer geliefde ontopic kunstwerkjes er nog stonden. Hulde
Peter verdient wel een eigen DGKkunst topic, maar ach, er zijn er al zo veel
We hebben trouwens ook een heel kunst-subforum: TTK Iets voor p6000?
bye
pi_52507823
Petre, lieverd

Dat ligt aan het volgende:

1. Er is nu heel veel wissel en users weten niet meer wie wat doet. In editten en modden gaat het om meer dan alleen weghalen van postings, maar ook om het kennen van de users. Avonne is vast en jullie zijn hulp. Bij de vaste mods was er imo meer 1 lijn te ontdekken in handelingen. Dus is een taakverdeling/ uitleg daar wel handig voor naar de users toe. Gert of Day kunnen heel goed het verschil tussen rol als user en mod scheiden, terwijl ze wel meeposten. Gert bv. post soms dat hij Brian haat, maar geeft tevens met een humorvolle modknipoog even een user een waarschuwing dat bokito niet mag, bv. daarna post hij weer verder en als het dan niet stopt, gebruikt hij zn modgereedschap.

2. Avonne geeft al tijden aan dat zij ziek is, even geen zin heeft ed. Ik heb haar als user enorm gewaardeerd, maar imo heeft ze nog niet zo goed door hoe ze het modden en het user zijn moet combineren. Dat is niet alleen iets netter posten, maar ook weten dat je altijd mod bent als je meepost. Althans , zo zie ik het. Als user mag je schelden/ schoppen en slaan en daarvoor gestraft worden. Dus het mag niet ( bedenk ik me nu). Maar Avonne heeft in haar modfunctie imo ook wel eens in haar userrol gereageerd.

Nogmaals, het lijkt me geen makkelijke taak, maar je bent er wel of niet geschikt voor. En als het vrijwillig is, dan doe je het met een reden die misschien wel "plezier" kan zijn.

Zie verder mijn lijst in het discussie topic van Leandra
kus liefzusje
pi_52508074
Wat ik wel apart vind is dat ik wel eens een gevraagd zie/zag worden naar meer blauw in de topics.
Nu hebben we er een paar hulpmods bij en die werden bijna in een hosanna stemming zeer vriendelijk welkom geheten en de hemel ingeprezen als ze snel een nummer van een COS of SC veranderen
Maar als ze dan een echte mod ingreep doen dan zie ik vaak een storm van protest
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 19:47:38 #108
128220 Peter6000
pi_52508176
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:44 schreef PC eend het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat ik wel eens een gevraagd zie/zag worden naar meer blauw in de topics.
Nu hebben we er een paar hulpmods bij en die werden bijna in een hossana stemming zeer vriendelijk welkom geheten en de hemel ingeprezen als ze snel een nummer van een COS of SC veranderen
Maar als ze dan een echte mod ingreep doen dan zie ik vaak een storm van protest
Paddy is gewoon een soort lieve hamster, die op een fijne onbevangen manier goed haar best doet en met interessante ideëen komt.

Petre doet het ook okay, en Serveilance Fiets ook.

Ik zou ze best alle 3 als buddy willen adopteren.
pi_52508212
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:47 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Paddy is gewoon een soort lieve hamster, die op een fijne onbevangen manier goed haar best doet en met interessante ideëen komt.

Neem ik schatje wel
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 19:51:24 #110
128220 Peter6000
pi_52508298
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Neem ik schatje wel
Dat mag niet, het buddy-adoptieplan is alleen voor de subforum-newbee`s.
pi_52508370
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dat mag niet, het buddy-adoptieplan is alleen voor de subforum-newbee`s.
Heb ik weer
pi_52508443
Als je van mij verwacht dat ik naast het modden op de frontpage, het nieuwsposten op de frontpage het modden van mijn eigen (stage) subforum en het (tijdelijk)meehelpen op DGK ook nog heel veel tijd over heb om in 1x alle users die in DGK posten te moet kennen en weten hoe ze zijn en wat ze doen, dan moet ik je helaas teleurstellen . Ik kan veel, maar helaas ben ik niet bij machte om alle users grondig te kennen. Zaken waar ik over twijfel leg ik dan ook voor aan de reguliere mods, daar merken 'jullie users' niets van, dat is achter de schermen.

Wij doen gewoon ons best om van het FOK!forum een leuk stukje internet te maken waar men met plezier komt. Mods zijn ook mensen en niet allemaal hetzelfde. Tja, dat kan. Zou ook geen probleem moeten zijn lijkt mij .
bye
  FOK!Babe zondag 19 augustus 2007 @ 20:01:09 #113
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52508853
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Het Grote Gert-Ga-Naar-Bed-Spel Topic. #0001

Mag deze sticky?
Welke newbie kutmod doet dat nou ook nog
Die krijgt vast ruzie met gert
Maar wel achter de schermen
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:13:47 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52508887
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:44 schreef PC eend het volgende:
Nu hebben we er een paar hulpmods bij en die werden bijna in een hosanna stemming zeer vriendelijk welkom geheten en de hemel ingeprezen als ze snel een nummer van een COS of SC veranderen
Het was zeker geen protest mijnerzijds dat Paddy de posts geëdit heeft, ik vroeg me alleen af waarom dat (een uur na posten) nodig was door een hulpmod terwijl er op het moment dat het gebeurde een "eigen" mod aan het meeposten was....

Sterker nog... dat soort off-topic sarcastisch bedoelde posts had al veel eerder gemod mogen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Babe zondag 19 augustus 2007 @ 20:14:16 #116
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52508906
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:12 schreef PC eend het volgende:

[..]

Welke newbie kutmod doet dat nou ook nog
Die krijgt vast ruzie met gert
Maar wel achter de schermen
Houd je snavel,
Het is een kek topic.
pi_52509137
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het was zeker geen protest mijnerzijds dat Paddy de posts geëdit heeft, ik vroeg me alleen af waarom dat (een uur na posten) nodig was door een hulpmod terwijl er op het moment dat het gebeurde een "eigen" mod aan het meeposten was....

Sterker nog... dat soort off-topic sarcastisch bedoelde posts had al veel eerder gemod mogen worden.
Ik val niemand aan, het viel me alleen op
Maar ik denk wel dat ik een beetje op doelde op ondermeer die situatie.
Verder heb ik me er niet zo in verdiept wat ze nou precies gedaan had
En ook Schatje kreeg volgens mij wat kritiek op het sluiten van een topic, terwijl je haar volgens mij toch lastig kan verwijten dat ze niet weet hoe het hier werkt, ze is zelf zowat meubilair hier
pi_52509281
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:57 schreef Petre het volgende:
Zaken waar ik over twijfel leg ik dan ook voor aan de reguliere mods, daar merken 'jullie users' niets van, dat is achter de schermen.
Wil je dan als je wat over mij wil weten Gert bellen ?
pi_52509291
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Houd je snavel,
Het is een kek topic.
Volgens mij totdat Gert zijn bed uitkomt
Maar misschien zit ik fout
pi_52509335
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik val niemand aan, het viel me alleen op
Maar ik denk wel dat ik een beetje op doelde op ondermeer die situatie.
Verder heb ik me er niet zo in verdiept wat ze nou precies gedaan had
En ook Schatje kreeg volgens mij wat kritiek op het sluiten van een topic, terwijl je haar volgens mij toch lastig kan verwijten dat ze niet weet hoe het hier werkt, ze is zelf zowat meubilair hier
Schatje heeft op een hele schattige manier haar schattige foutje toegegeven. En ik stond bij haar in de Mute stand, dus nu zijn we vriendinnen
pi_52509353
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:47 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

3 is wel wat veel Peter
pi_52509383
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wil je dan als je wat over mij wil weten Gert bellen ?
Krijg ik niet eens een PM's van je? Lekker lang, minimaal 1 a4?
bye
pi_52509445
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:30 schreef Petre het volgende:

[..]

Krijg ik niet eens een PM's van je? Lekker lang, minimaal 1 a4?
Heb je daar wel tijd voor ?
pi_52509462
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Schatje heeft op een hele schattige manier haar schattige foutje toegegeven. En ik stond bij haar in de Mute stand, dus nu zijn we vriendinnen
Misschien wel om van het gezeik af te zijn?
Maar ik zie je punt, de volgende keer zal ik me eerst eens verdiepen in waar ik het nu eigenlijk over heb
pi_52509533
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Misschien wel om van het gezeik af te zijn?
Maar ik zie je punt, de volgende keer zal ik me eerst eens verdiepen in waar ik het nu eigenlijk over heb
Je mag me altijd PM en
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:40:12 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52509628
Kan iemand deze rellende kutkloon ff aanpakken? [COS # 2312] Bitchfight Lieke en Amanda

Het zou me niet eens verbazen als het iemand is die even wil bewijzen dat het probleem allemaal in de oldbie/newbie status van de users zit, dus een IP-check lijkt me ook wel aardig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52509655
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:32 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Heb je daar wel tijd voor ?
Die print ik uit voor op de wc
bye
pi_52509689
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand deze rellende kutkloon ff aanpakken? [COS # 2312] Bitchfight Lieke en Amanda

Het zou me niet eens verbazen als het iemand is die even wil bewijzen dat het probleem allemaal in de oldbie/newbie status van de users zit, dus een IP-check lijkt me ook wel aardig.
Is al door schatje en avonne aangesproken
bye
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:52:17 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52509978
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef Petre het volgende:
[..]
Is al door schatje en avonne aangesproken
Weet je....... laat ook maar....... ik ben gek, ik denk zomaar dat het een rellende kutkloon is...
Of je checkt de posthistory van die persoon ff een ziet dat het 2de topic waar hij/zij in gepost heeft een topic is wat al een jaar oud was... maar goed...... waarom neem ik de moeite nog?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52510293
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Weet je....... laat ook maar....... ik ben gek, ik denk zomaar dat het een rellende kutkloon is...
Of je checkt de posthistory van die persoon ff een ziet dat het 2de topic waar hij/zij in gepost heeft een topic is wat al een jaar oud was... maar goed...... waarom neem ik de moeite nog?
Niet gelijk zo zuur he klonen is niet verboden.
Als hij te ver gaat zijn er genoeg mods aanwezig om een ban voor hem aan te vragen geloof ik
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:10:22 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52510557
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij te ver gaat zijn er genoeg mods aanwezig om een ban voor hem aan te vragen geloof ik
Het ging me meer om het feit dat we de laatste tijd duidelijk met een probleem zitten in de COS en een bepaald groepje users het de "oude garde" verwijt dat een nieuweling per definitie geen kans heeft, en net op zo'n moment komt er iemand zeikerig doen dat ze nieuw is en dat ze geen kans krijgt...

Zou me dus niets verbazen als 1 van dat groepje die kloon heeft aangemaakt om het gelijk van die groep te halen... beetje jammer dat de COS daarmee nog meer verneukt moet worden, daarom mijn voorstel voor een IP-check.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 19 augustus 2007 @ 21:19:19 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52510849
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zo werkt het ja.
En een relkloon gaat evt door de shredder. Maar er wordt niet bij voorbaat al op IP gecheckt omdat er wat onvrede bestaat over de COS, bij gebrek aan andere DGK-zaken om ons druk over te maken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 21:23:38 #133
137949 Disana
pi_52510998
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo werkt het ja.
En een relkloon gaat evt door de shredder. Maar er wordt niet bij voorbaat al op IP gecheckt omdat er wat onvrede bestaat over de COS, bij gebrek aan andere DGK-zaken om ons druk over te maken.
Jammer dat je het bagatelliseert.
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:24:41 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52511041
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ff gaan....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:27:43 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52511153
Deze kan dicht wegens dubbel: [COS # 2313] Rust is wedergekeerd
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 19 augustus 2007 @ 21:41:32 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52511634
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Jammer dat jij het zo opblaast.

p.s. Ik heb een andere mening dan jij. Da's alles.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 21:50:05 #137
137949 Disana
pi_52511934
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Jammer dat jij het zo opblaast.

p.s. Ik heb een andere mening dan jij. Da's alles.
1 Je moet naar bed
2 Als ik nou de enige was
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:18:00 #138
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52512999
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
1 Je moet naar bed
2 Als ik nou de enige was
Hij moet even naar z'n keke topic kijken
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:40:30 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52513919
Gert!
zeg, doe je rustig aan? Heb ik ook eens geprobeerd, beton met je hoofd uitbikken. alleen was ik 7 en nog flexibel.... (en het beton heeft gewonnen ) Jje ziet maar wat er van gekomen is..
ow wacht, dit was opbeurend bedoeld
Gert heel erg beterschap en veel sterkte met je verdere behandeling!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Babe zondag 19 augustus 2007 @ 22:41:39 #140
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52513957
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert!
zeg, doe je rustig aan? Heb ik ook eens geprobeerd, beton met je hoofd uitbikken. alleen was ik 7 en nog flexibel.... (en het beton heeft gewonnen ) Jje ziet maar wat er van gekomen is..
ow wacht, dit was opbeurend bedoeld
Gert heel erg beterschap en veel sterkte met je verdere behandeling!

Clickable
pi_52518591
Mn oprechte dank avonne, een gemeende kus

edit: Zag je wat er gebeurde ?

Ik heb 2 x ontopic gepost in de COS en werd direct aangevallen. Dit was vandaag mn 2e poging in de COS. Ik ben de hele dag lief geweest en nu was je er ala minuut bij. Ik weet echt wel dat ik een week geleden niet netjes ben geweest. Maar zelfs als ik op alle manieren laat zien, hoe ik het ook kan. Met humor, ontopic, zonder schelden, meedenken met oplossingen.............. word ik aangevallen. Dit is te veel van het goede en is niet meer in balans met mijn 1 avond lang schelden. Gelukkig heb ik erkenning gekregen door het topic wat is geopend en een aantal mensen nu snappen wat ik bedoel. Ik ben vaak iemand die iets benoemd wat al tijden speelt, maar waar niemand ( of weinigen) iets van zegt op een directe manier. Helaas heb ik dat in boosheid gedaan, maar ik kon op dat moment niet anders.

Dit is allemaal al gezegd en wordt nu gehoord en door jou gezien. Nogmaals, ik sluit geen bondjes, ben niet in de SC over anderen aan het praten, val geen users meer aan............. en het blijft doorgaan. Zelfs op dit tijdstip.

Fijn dat je hebt ingegrepen, maar triest dat het zo is. Dit is voor mij de grens om niet meer in de COS te posten als er niks veranderd. Ik had zelfs nog de hoop dat het wel mee viel. Maar ik was werkelijkwaar verbijsterd. Ben er verdorie de hele dag 5 minuten geweest.

[ Bericht 85% gewijzigd door kleinzusje op 20-08-2007 02:13:55 ]
pi_52530278
[DGK-game #2] Voorspel het kijkcijfer. mag deze sticky

Oh wacht: Ik heb ooit eens gevraagd of alle topics van Peter6000 sticky mogen, maar dat verzoek is toen afgewezen. Ik regel wel wat achter de schermen anders
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 18:16:56 #143
137949 Disana
pi_52534741
In de door mij geopende COS [COS # 2321] Nadia heeft last van haar voortanden wordt al gepost.
Maar deze [soc 2321] # Girltalk en schaken was eerder, al wordt er niet gepost omdat de naam in kleine letters is (onopvallend) en misschien door de spelling
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:24:00 #144
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52534908
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
In de door mij geopende COS [COS # 2321] Nadia heeft last van haar voortanden wordt al gepost.
Maar deze [soc 2321] # Girltalk en schaken was eerder, al wordt er niet gepost omdat de naam in kleine letters is (onopvallend) en misschien door de spelling
Sorry disana het maakt mij verder niet uit welke er dicht gaat
het is de eerste keer dat ik cos start dus volgende keer beter
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 18:31:36 #145
137949 Disana
pi_52535133
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

Sorry disana het maakt mij verder niet uit welke er dicht gaat
het is de eerste keer dat ik cos start dus volgende keer beter
Avonne heeft het inmiddels rechtgebreid
pi_52540946
Lief, Peter6000

Lieve mensen, ik was vandaag op andere plekken nodig. En heb ook no kinderen waar ik voor moet zorgen. Had niet eens tijd om te koken vandaag

Oh ja, mijn excuses voor het ongemak, maar ik ga vanaf morgen niet alleen COS, maar ook SC in de gaten houden. Het gestook moet maar eens ophouden. Ook gesloten topics wijk ik niet voor terug. Ook daar zal ik modereren wanneer ik een topicreport zie.

En ja, verdorie...Avonne verdient een regelrechte pluim! Ze doet het overdag nu vaak alleen. Ik ga morgen de wekker zetten zodat ik eerst de andere plekken bij kan werken en Avonne een beetje kan helpen.

Het begint hier meer op een wespennest te lijken.

De topicreports zijn trouwens erg welkom en neem me niet kwalijk wanneer ik iets mod wat een reactie was op? Dan stuur je ook maar een topicreport en reageer je niet op die post. Er wordt niets meer zelf uitgevochten zodat nieuwe users het hazenpad kiezen en oude users er geen nut meer in zien om hier te posten. Ik ken iemand die hier ook een kijkje nam en die zei voorlopig wel alleen te lurken. Belachelijk!

En KZ? Ik wil absoluut niet dat je een serieuze user gaat worden omdat anderen dat willen. Je weet dat je in SC moet zijn voor de offtopic dingen, maar humorvol ontopic posten moet je blijven doen. Je zorgt toch voor af en toe een grijns .

Iedereen is welkom dus!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52541198
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[DGK-game #2] Voorspel het kijkcijfer. mag deze sticky

Oh wacht: Ik heb ooit eens gevraagd of alle topics van Peter6000 sticky mogen, maar dat verzoek is toen afgewezen. Ik regel wel wat achter de schermen anders
Achter de schermen? Met wie ?!?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  Moderator maandag 20 augustus 2007 @ 21:54:44 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52541764
Hoi,
Ben vanavond ontslagen uit het ziekenhuis.

De komende twee weken moet ik thuis rust houden, dus ik zal weer een stuk meer hier aanwezig zijn.
Ik heb ook morfine voorgeschreven gekregen, dus als ik af en toe tubgirls en dergelijke over het hoofd zie: vergeef me.:

Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne.
pi_52542172
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:

Ik heb ook morfine voorgeschreven gekregen, dus als ik af en toe tubgirls en dergelijke over het hoofd zie: vergeef me.:
We horen graag wat je in zulke gevallen wel ziet. Roze kaboutertjes met flaporen en zo.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_52542188
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:30 schreef paddy het volgende:

Iedereen is welkom dus!
Ik ook?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_52542374
quote:
Hoi,

De komende twee weken moet ik thuis rust houden, dus ik zal weer een stuk meer hier aanwezig zijn.

Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne.
Hoera!
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 22:18:35 #152
128220 Peter6000
pi_52542659
[/quote]
Voor Gert.
pi_52542816
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:05 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik ook?
Ja, vooral jij
pi_52542856
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, vooral jij
pi_52544059
quote:
Hoi,

Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. [b]Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne[b].
Ik mis een knopje

Heel veel sterkte en zorg voor je rust
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:12:51 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52544593
quote:
Hoi,

Blij dat je er weer bent

Enne, persoonlijk zie ik liever een lekkere tubguy, maar die zijn weer niet te vinden, bij gebrek aan beter dus:

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52558052
Paddy, Gert, schatje, avonne, petre, SF, Day, Yvonne en ieeeeeeeedereen die ik vergeten ben

of zijn groetjes geen feedback
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:53:41 #158
137949 Disana
  FOK!Babe woensdag 22 augustus 2007 @ 00:10:25 #159
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52578079
Gert, ik vind je lapo in mijn GertSpel topic (een gele hotlink kikker) nogal matig.
Ik bedoel, het slotje was terecht enzo...
Maar het was wel mijn eigenste schnellbeterwordenGertjetopic.
Speciaal voor jou gemaakt...

Zo'n kikker is zo onpersoonlijk.
pi_52578265
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[DGK SC 281] Neemhemvooralserieus

Kan dicht want was te laat.
Done
pi_52579341
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik vind je lapo in mijn GertSpel topic (een gele hotlink kikker) nogal matig.

gut, dat kan ik als pc-nitwit nog Het Grote Gert-Ga-Naar-Bed-Spel Topic. #0001

enneh.... .... Gert zei nog zo "alleen positieve feedback"
  FOK!Babe woensdag 22 augustus 2007 @ 01:10:12 #162
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52579370
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:08 schreef avonne het volgende:

[..]

gut, zo moeilijk is dat toch niet Het Grote Gert-Ga-Naar-Bed-Spel Topic. #0001
Sorry.
pi_52580397
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:

Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 14:38:04 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52590364
Zo, heb de boel opgeschoond.

Mensen, graag weer on topic posten hier, vanaf nu.
pi_52601962
modjes wil iemand hier het nummertje van veranderen ? in # 283. Was even in de war met de COS nummering, sorry
[SC # 2231] De kekke kut van Amanda
pi_52603235
done
pi_52603730
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
done
!!
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 02:29:12 #168
137949 Disana
pi_52611326
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
DGK [SC # 285] Nog één laatste sigaret

Was te laat dus mag dicht.
was er te lui voor
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 17:44:54 #170
137949 Disana
pi_52627339
done
pi_52627736
[COS #2333] EEECHOO - echo - echo - echo
Sorry voor deze post avonne, ik wist niet dat het niet mocht, ik had niet terug gelezen, sorry
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 19:07:11 #173
137949 Disana
pi_52629044
Einde Gouden Kooi in zicht

Nog een dubbelaar, nu zelfs met dezelfde titel.
pi_52629173
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
Einde Gouden Kooi in zicht

Nog een dubbelaar, nu zelfs met dezelfde titel.
geslot

En over dat feliciteren in COS, ik wordt eigelijk bestwel een beetje moe van mensen die zeggen dat het kut loopt en zelf net zo hard mee offtopic posten. In dit geval was een los felicitatietopic handiger geweest. En dan heb ik het niet over iemand specefiek, qua offtopic posten, want dat was een hele groep. Of er nu nog dingen verwijderd gaan worden oid moet avonne maar zien.
bye
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:24:59 #175
6941 APK
Factual, I think.
pi_52629465
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:12 schreef Petre het volgende:

En over dat feliciteren in COS, ik wordt eigelijk bestwel een beetje moe van mensen die zeggen dat het kut loopt en zelf net zo hard mee offtopic posten. In dit geval was een los felicitatietopic handiger geweest. En dan heb ik het niet over iemand specefiek, qua offtopic posten, want dat was een hele groep.
Heb je het nu over de feliciteerders of over de mensen die er iets van zeiden
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52629526
quote:

[..]

geslot

En over dat feliciteren in COS, ik wordt eigelijk bestwel een beetje moe van mensen die zeggen dat het kut loopt en zelf net zo hard mee offtopic posten. In dit geval was een los felicitatietopic handiger geweest. En dan heb ik het niet over iemand specefiek, qua offtopic posten, want dat was een hele groep. Of er nu nog dingen verwijderd gaan worden oid moet avonne maar zien.
Ik zou je willen feliciteren met je zienswijze, maar ik weet niet of dat nu zo slim is

Apart topic misschien?
pi_52629803
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:24 schreef APK het volgende:

[..]

Heb je het nu over de feliciteerders of over de mensen die er iets van zeiden
Beide is offtopic imo
bye
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 19:44:30 #178
137949 Disana
pi_52629885
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:39 schreef Petre het volgende:

[..]

Beide is offtopic imo
Ik vind het in het 'verbeter de COS' topic prima op zijn plaats. Dat wil zeggen, als er nog (hulp)mods of admins geinteresseerd zijn in waarom er zoveel mensen uit de COS zijn weggelopen - en daar ga ik wel van uit.
pi_52629889
quote:
En over dat feliciteren in COS, ik wordt eigelijk bestwel een beetje moe van mensen die zeggen dat het kut loopt en zelf net zo hard mee offtopic posten.
1. wordt is - t ( maar dat vindt avonne niet leuk als ik dat zeg)
2. Als inval mod doe je je best, ga zo door
3. Door 111110000 x lief doen ontopic, door grapjes, door valse opmerkingen, door emoties, door schelden, door een BAN te riskeren, door kritiek op alles en iedereen te geven ( ja, ook jullie) door alles open te gooien, door gehoord te worden, door een topic door Leandra geopend, met toestemming van Yvonne, door mn kwetsbaarheid te tonen on topic ( maar dan niet de COS) door elders mn vermaak te zoeken, door te reageren volgens de regels "al is het zogenaamd on topic", door een verhaal te vertellen, door grafieken te plaatsen, door weer in de COS te posten, een OP te maken waar elke jostie te beroerd voor is, etc etc.
4. Sorry, maar als je FOK! wil verpesten door zelfs dit kut fragment als voorbeeld te stellen

Niks tegen jou, maar dit is echt zo zonde
pi_52629975
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het in het 'verbeter de COS' topic prima op zijn plaats. Dat wil zeggen, als er nog (hulp)mods of admins geinteresseerd zijn in waarom er zoveel mensen uit de COS zijn weggelopen - en daar ga ik wel van uit.
Ik heb het over feliciteren en daarop reageren in de COS zelf

@ KZ : [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. mijn reactie
bye
pi_52630097
En weet je, die -------- geniet er nog van ook!!! en haar aanhangers zijn nog erger!!!
Omdat ze onderhuids en zogenaamd `on topic` posten maar te laf zijn om zich uit te spreken en direct te zijn.
Dit is een FOK! statement van mij, geen DGK shit, maar een forum wat meer is dan -------users die sfeer bepalen en GVD genieten van de aandacht terwijl ze gewoon geen fatsoen hebben om zich te gedragen of aan te passen of wat dan ook

Moet ik weer lief worden =
En me als VOL lieve user opstellen ?
Prima
Laat men me uitrusten voor 48 uur
ook prima
Maar ik heb echt mn best gedaan , op een niet zeikerige manier.

En Petre, echt
Jou persoonlijk neem ik niks kwalijk, maar zorg GVD voor een eenduidigheid

[ Bericht 2% gewijzigd door avonne op 23-08-2007 21:22:01 ]
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:49:55 #182
137949 Disana
pi_52639483
Alvorens de topic starter was toegekomen aan het melden van 'te laat' al kwiek gemeld door de andere topic starter:

[DGK SC 288] De Alternatieve Positieve Kos

TE LAAT
pi_52639537
done
pi_52649623
Ik ben net nieuw hier en wilde even zwaaien, maar het lukte niet. Kan iemand me uitleggen hoe dat kan ?
of hoort deze vraag niet hier ? dan sorry

[ZWAAITOPIC] Zwaai hier DGK in.
hoM3r :Ik vind kleinzusje denk ik de geilste username die ik ooit op FOK! heb gezien trouwens,
wat misschien ook wel weer wat over mij zegt.
pi_52649964
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:19 schreef KZ-FAN het volgende:
Ik ben net nieuw hier en wilde even zwaaien, maar het lukte niet. Kan iemand me uitleggen hoe dat kan ?

Geen idee Zal eens testen of ik er kan posten.
Geprobeerd en mijn post weer verwijderd. Zal het achter de schermen aangeven in ieder geval
pi_52650148
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef paddy het volgende:

[..]

Geen idee Zal eens testen of ik er kan posten.
Geprobeerd en mijn post weer verwijderd. Zal het achter de schermen aangeven in ieder geval
Dank voor je hulp moderator
Gelukkig lag het dus niet aan mij
hoM3r :Ik vind kleinzusje denk ik de geilste username die ik ooit op FOK! heb gezien trouwens,
wat misschien ook wel weer wat over mij zegt.
pi_52650648
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef KZ-FAN het volgende:

[..]

Dank voor je hulp moderator
Gelukkig lag het dus niet aan mij
Het topic was gesloten ... Dom..ik als mod kan namelijk door een slotje heen posten

Het was ook even snel kijken tussen mijn werkzaamheden door en had niet door dan hij gesloten was

Er staan linkjes waar je heen kunt (heeft Avonne als laatste post in dat topic gezet)

Oh, en uiteraard welkom hier

Ook even een hint: Voor een gezellige babbel.. over je bezigheden en gezelligheid moet je in de onderste link van dat topic zijn -edit- Fout:')

Observeer de boel maar goed.

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 24-08-2007 15:10:26 ]
pi_52651117
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:19 schreef KZ-FAN het volgende:

Welkom hier
Heel goed dat je al de FB hebt gevonden
En Paddy heeft het erg goed uigelegd !!! ( zeker die linkjes van avonne zijn zeer helpend, ze doet het werkelijk waar echt top. Wees maar niet bang voor mij, ik help je altijd graag
In het volgende topic mag alles, dus probeer daar maar gezellig en lief mee te zwaaien.
[SC # 288] Nu met Commentaar
Nog een tip: Post er maar niet te veel dat kan storend zijn, maar succes op FOK!
pi_52651152
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Liess het volgende:
------------- gewoon stoppen
Je kan dan wel moderator zijn , maar commanderen doe je maar bij iemand anders ben geen hond.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_52651294
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:17 schreef Liess het volgende:

[..]

Je kan dan wel moderator zijn , maar commanderen doe je maar bij iemand anders ben geen hond.
Ik kan er niets aan doen, maar die opmerking van jou daar sloeg nergens op. Moderators wissen niet voor niets posts. En die post van jou was ronduit denigrerend.
pi_52651335
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:22 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik kan er niets aan doen, maar die opmerking van jou daar sloeg nergens op. Moderators wissen niet voor niets posts. En die post van jou was ronduit denigrerend.
Mijn post sloeg op het feit dat het bullshit is posts te wijzigen als een discussie al gestopt is..... denigrerend? D0H!
pi_52651453
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:24 schreef Liess het volgende:

[..]

Mijn post sloeg op het feit dat het bullshit is posts te wijzigen als een discussie al gestopt is..... denigrerend? D0H!
Die posts zijn denk ik weggehaald om de discussie niet opnieuw aan te wakkeren door een quote van één van die post. Logisch toch? Heb het vaker zien gebeuren.

En ja, je was er lekker bezig om weer opnieuw een andere discussie te gaan openen, terwijl je blijkbaar ook de weg hier naartoe weet
pi_52651534
Laat ook maar
pi_52651599
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:31 schreef Liess het volgende:

[..]

Als ik zo nodig een discussie wil 'openen' (of starten), dan ga ik wel ergens anders heen, met iets meer inhoud dan het Gouden Kooi FOK Forum.
Danku.
Graag gedaan
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:31:43 #195
137949 Disana
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:23:40 #196
137949 Disana
  FOK!Babe vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:46:18 #197
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52658543
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zou me geen illusies maken. Als je overigens je visie kwijt wilt op die van anderen of over de sfeer in de COS, dan kun je die hier kwijt:

[DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je bent en blijft een over de top kutwijf.
Ik vroeg me af of dit mag?
Zoja: Fijn!
Zonee: Dan zou ik er wat aan doen, straks denken anderen dat het wél mag!
pi_52658935
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Jouw verdediging van iemand die een ander 'over de top kutwijf' noemt gaat ver. Overigens hoort hij hier niet thuis; problemen kun je beter in het speciale topic plaatsen of bij de moderatie neerleggen. Ik hoop dat je goed kunt motiveren waarom je geen bezwaar hebt tegen scheldpartijen in de COS maar wel tegen het verweer.
Volgens mij was er niets loos in de Cos, maar kwamen er een paar de boel opstoken en uitlokken.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:03:56 #199
137949 Disana
pi_52659109
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef blomst het volgende:

[..]

Volgens mij was er niets loos in de Cos, maar kwamen er een paar de boel opstoken en uitlokken.
Volgens mij zijn er misschien welgeteld 5 mensem die denken dat er niets loos is, willen dat blijkbaar graag denken. beetje narrow minded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')