Jij maakt jezelf er wel heel gemakkelijk vanaf. Waarom stop je niet gewoon met modereren als je er geen zin meer in hebt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Mij kun je niet echt aanwezig noemen.
Elke gastmod is wmb welkom om te doen wat zij/hij goeddunkt.
Ik ben erg blij met hun aanwezigheid.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Mij kun je niet echt aanwezig noemen. Ik kom af en toe 5 minuten langs om te kijken wat er in het huis gebeurt. Echt opletten wat de users aan het uitvreten zijn, dan wel de sfeer observeren en interpreteren ben ik niet aan het doen.
Ik ben wel kip aan het bakken, was ophangen en telefoneren
Elke gastmod is wmb welkom om te doen wat zij/hij goeddunkt.
Ik ben erg blij met hun aanwezigheid.
We hebben trouwens ook een heel kunst-subforum: TTKquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:04 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
paddy
Bedankt dat je de kunst van Peter6000 niet hebt ge-edit. Ik ben speciaal met bibberende knietjes terug gaan kijken en zag dat zijn door
mij zeer geliefde ontopic kunstwerkjes er nog stonden. Hulde![]()
Peter verdient wel een eigen DGKkunst topic, maar ach, er zijn er al zo veel![]()
Paddy is gewoon een soort lieve hamster, die op een fijne onbevangen manier goed haar best doet en met interessante ideëen komt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:44 schreef PC eend het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat ik wel eens een gevraagd zie/zag worden naar meer blauw in de topics.
Nu hebben we er een paar hulpmods bij en die werden bijna in een hossana stemming zeer vriendelijk welkom geheten en de hemel ingeprezen als ze snel een nummer van een COS of SC veranderen
Maar als ze dan een echte mod ingreep doen dan zie ik vaak een storm van protest![]()
![]()
![]()
Neem ik schatje welquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Paddy is gewoon een soort lieve hamster, die op een fijne onbevangen manier goed haar best doet en met interessante ideëen komt.
Petre doet het ook okay, en Serveilance Fiets ook.
Ik zou ze best alle 3 als buddy willen adopteren.
Heb ik weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mag niet, het buddy-adoptieplan is alleen voor de subforum-newbee`s.
Welke newbie kutmod doet dat nou ook nogquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Het Grote Gert-Ga-Naar-Bed-Spel Topic. #0001
Mag deze sticky?
Het was zeker geen protest mijnerzijds dat Paddy de posts geëdit heeft, ik vroeg me alleen af waarom dat (een uur na posten) nodig was door een hulpmod terwijl er op het moment dat het gebeurde een "eigen" mod aan het meeposten was....quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:44 schreef PC eend het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat ik wel eens een gevraagd zie/zag worden naar meer blauw in de topics.
Nu hebben we er een paar hulpmods bij en die werden bijna in een hosanna stemming zeer vriendelijk welkom geheten en de hemel ingeprezen als ze snel een nummer van een COS of SC veranderen
Maar als ze dan een echte mod ingreep doen dan zie ik vaak een storm van protest![]()
![]()
![]()
Houd je snavel,quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welke newbie kutmod doet dat nou ook nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die krijgt vast ruzie met gert
Maar wel achter de schermen![]()
Ik val niemand aan, het viel me alleen opquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was zeker geen protest mijnerzijds dat Paddy de posts geëdit heeft, ik vroeg me alleen af waarom dat (een uur na posten) nodig was door een hulpmod terwijl er op het moment dat het gebeurde een "eigen" mod aan het meeposten was....
Sterker nog... dat soort off-topic sarcastisch bedoelde posts had al veel eerder gemod mogen worden.
Wil je dan als je wat over mij wil weten Gert bellen ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:57 schreef Petre het volgende:
Zaken waar ik over twijfel leg ik dan ook voor aan de reguliere mods, daar merken 'jullie users' niets van, dat is achter de schermen.
Volgens mij totdat Gert zijn bed uitkomtquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Houd je snavel,
Het is een kek topic.
Schatje heeft op een hele schattige manier haar schattige foutje toegegeven. En ik stond bij haar in de Mute stand, dus nu zijn we vriendinnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik val niemand aan, het viel me alleen op
Maar ik denk wel dat ik een beetje op doelde op ondermeer die situatie.
Verder heb ik me er niet zo in verdiept wat ze nou precies gedaan had
En ook Schatje kreeg volgens mij wat kritiek op het sluiten van een topic, terwijl je haar volgens mij toch lastig kan verwijten dat ze niet weet hoe het hier werkt, ze is zelf zowat meubilair hier
3 is wel wat veel Peterquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Paddy is gewoon een soort lieve hamster, die op een fijne onbevangen manier goed haar best doet en met interessante ideëen komt.
Petre doet het ook okay, en Serveilance Fiets ook.
Ik zou ze best alle 3 als buddy willen adopteren.
Krijg ik niet eens een PM's van je? Lekker lang, minimaal 1 a4?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je dan als je wat over mij wil weten Gert bellen ?![]()
![]()
Heb je daar wel tijd voor ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:30 schreef Petre het volgende:
[..]
Krijg ik niet eens een PM's van je? Lekker lang, minimaal 1 a4?![]()
Misschien wel om van het gezeik af te zijn?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schatje heeft op een hele schattige manier haar schattige foutje toegegeven. En ik stond bij haar in de Mute stand, dus nu zijn we vriendinnen![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien wel om van het gezeik af te zijn?
Maar ik zie je punt, de volgende keer zal ik me eerst eens verdiepen in waar ik het nu eigenlijk over heb![]()
![]()
Is al door schatje en avonne aangesprokenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand deze rellende kutkloon ff aanpakken? [COS # 2312] Bitchfight Lieke en Amanda
Het zou me niet eens verbazen als het iemand is die even wil bewijzen dat het probleem allemaal in de oldbie/newbie status van de users zit, dus een IP-check lijkt me ook wel aardig.
Weet je....... laat ook maar....... ik ben gek, ik denk zomaar dat het een rellende kutkloon is...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef Petre het volgende:
[..]
Is al door schatje en avonne aangesproken
Niet gelijk zo zuur hequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je....... laat ook maar....... ik ben gek, ik denk zomaar dat het een rellende kutkloon is...![]()
Of je checkt de posthistory van die persoon ff een ziet dat het 2de topic waar hij/zij in gepost heeft een topic is wat al een jaar oud was... maar goed...... waarom neem ik de moeite nog?
Het ging me meer om het feit dat we de laatste tijd duidelijk met een probleem zitten in de COS en een bepaald groepje users het de "oude garde" verwijt dat een nieuweling per definitie geen kans heeft, en net op zo'n moment komt er iemand zeikerig doen dat ze nieuw is en dat ze geen kans krijgt...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet gelijk zo zuur heklonen is niet verboden.
Als hij te ver gaat zijn er genoeg mods aanwezig om een ban voor hem aan te vragen geloof ik
Zo werkt het ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet gelijk zo zuur heklonen is niet verboden.
Als hij te ver gaat zijn er genoeg mods aanwezig om een ban voor hem aan te vragen geloof ik
Jammer dat je het bagatelliseert.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo werkt het ja.
En een relkloon gaat evt door de shredder. Maar er wordt niet bij voorbaat al op IP gecheckt omdat er wat onvrede bestaat over de COS, bij gebrek aan andere DGK-zaken om ons druk over te maken.
Jammer dat jij het zo opblaast.quote:
1 Je moet naar bedquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer dat jij het zo opblaast.
p.s. Ik heb een andere mening dan jij. Da's alles.
Hij moet even naar z'n keke topic kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
1 Je moet naar bed
2 Als ik nou de enige was
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert!![]()
zeg, doe je rustig aan?Heb ik ook eens geprobeerd, beton met je hoofd uitbikken. alleen was ik 7 en nog flexibel.... (en het beton heeft gewonnen
) Jje ziet maar wat er van gekomen is..
![]()
ow wacht, dit was opbeurend bedoeld![]()
Gert heel erg beterschap en veel sterkte met je verdere behandeling!![]()
![]()
Sorry disana het maakt mij verder niet uit welke er dicht gaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
In de door mij geopende COS [COS # 2321] Nadia heeft last van haar voortanden wordt al gepost.
Maar deze [soc 2321] # Girltalk en schaken was eerder, al wordt er niet gepost omdat de naam in kleine letters is (onopvallend) en misschien door de spelling
Avonne heeft het inmiddels rechtgebreidquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Sorry disana het maakt mij verder niet uit welke er dicht gaat![]()
het is de eerste keer dat ik cos start dus volgende keer beter![]()
Achter de schermen? Met wie ?!?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[DGK-game #2] Voorspel het kijkcijfer. mag deze sticky![]()
Oh wacht: Ik heb ooit eens gevraagd of alle topics van Peter6000 sticky mogen, maar dat verzoek is toen afgewezen. Ik regel wel wat achter de schermen anders![]()
We horen graag wat je in zulke gevallen wel ziet. Roze kaboutertjes met flaporen en zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Ik heb ook morfine voorgeschreven gekregen, dus als ik af en toe tubgirls en dergelijke over het hoofd zie: vergeef me.:
Ik ook?quote:
Hoera!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Ben vanavond ontslagen uit het ziekenhuis.![]()
De komende twee weken moet ik thuis rust houden, dus ik zal weer een stuk meer hier aanwezig zijn.
Ik heb ook morfine voorgeschreven gekregen, dus als ik af en toe tubgirls en dergelijke over het hoofd zie: vergeef me.:
Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne.![]()
Ja, vooral jijquote:
quote:
Ik mis een knopjequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Hoi,
De komende twee weken moet ik thuis rust houden, dus ik zal weer een stuk meer hier aanwezig zijn.
Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. [b]Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne[b].![]()
Blij dat je er weer bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne.![]()
Donequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[DGK SC 281] Neemhemvooralserieus
Kan dicht want was te laat.
gut, dat kan ik als pc-nitwit nog Het Grote Gert-Ga-Naar-Bed-Spel Topic. #0001quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik vind je lapo in mijn GertSpel topic (een gele hotlink kikker) nogal matig.
Ik bedoel, het slotje was terecht enzo...
Maar het was wel mijn eigenste schnellbeterwordenGertjetopic.
Speciaal voor jou gemaakt...
Zo'n kikker is zo onpersoonlijk.
Sorry.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
gut, zo moeilijk is dat toch niet Het Grote Gert-Ga-Naar-Bed-Spel Topic. #0001
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik vind je lapo in mijn GertSpel topic (een gele hotlink kikker) nogal matig.
Ik bedoel, het slotje was terecht enzo...
Maar het was wel mijn eigenste schnellbeterwordenGertjetopic.
Speciaal voor jou gemaakt...
Zo'n kikker is zo onpersoonlijk.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
done
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
DGK [SC # 285] Nog één laatste sigaret
Was te laat dus mag dicht.
geslotquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
Einde Gouden Kooi in zicht
Nog een dubbelaar, nu zelfs met dezelfde titel.
Heb je het nu over de feliciteerders of over de mensen die er iets van zeidenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:12 schreef Petre het volgende:
En over dat feliciteren in COS, ik wordt eigelijk bestwel een beetje moe van mensen die zeggen dat het kut loopt en zelf net zo hard mee offtopic posten. In dit geval was een los felicitatietopic handiger geweest. En dan heb ik het niet over iemand specefiek, qua offtopic posten, want dat was een hele groep.
Ik zou je willen feliciteren met je zienswijze, maar ik weet niet of dat nu zo slim isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:12 schreef Petre het volgende:
[..]
geslot
En over dat feliciteren in COS, ik wordt eigelijk bestwel een beetje moe van mensen die zeggen dat het kut loopt en zelf net zo hard mee offtopic posten. In dit geval was een los felicitatietopic handiger geweest. En dan heb ik het niet over iemand specefiek, qua offtopic posten, want dat was een hele groep. Of er nu nog dingen verwijderd gaan worden oid moet avonne maar zien.
Beide is offtopic imoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het nu over de feliciteerders of over de mensen die er iets van zeiden
Ik vind het in het 'verbeter de COS' topic prima op zijn plaats. Dat wil zeggen, als er nog (hulp)mods of admins geinteresseerd zijn in waarom er zoveel mensen uit de COS zijn weggelopen - en daar ga ik wel van uit.quote:
1. wordt is - tquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:12 schreef Petre het volgende:
En over dat feliciteren in COS, ik wordt eigelijk bestwel een beetje moe van mensen die zeggen dat het kut loopt en zelf net zo hard mee offtopic posten.
Ik heb het over feliciteren en daarop reageren in de COS zelfquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het in het 'verbeter de COS' topic prima op zijn plaats. Dat wil zeggen, als er nog (hulp)mods of admins geinteresseerd zijn in waarom er zoveel mensen uit de COS zijn weggelopen - en daar ga ik wel van uit.
Geen ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:19 schreef KZ-FAN het volgende:
Ik ben net nieuw hier en wilde even zwaaien, maar het lukte niet. Kan iemand me uitleggen hoe dat kan ?
of hoort deze vraag niet hier ? dan sorry![]()
[ZWAAITOPIC] Zwaai hier DGK in.
Dank voor je hulp moderatorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Geen ideeZal eens testen of ik er kan posten.
Geprobeerd en mijn post weer verwijderd. Zal het achter de schermen aangeven in ieder geval
Het topic was gesloten ... Dom..ik als mod kan namelijk door een slotje heen postenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Dank voor je hulp moderator![]()
Gelukkig lag het dus niet aan mij![]()
Welkom hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:19 schreef KZ-FAN het volgende:
Ik ben net nieuw hier en wilde even zwaaien, maar het lukte niet. Kan iemand me uitleggen hoe dat kan ?
of hoort deze vraag niet hier ? dan sorry![]()
[ZWAAITOPIC] Zwaai hier DGK in.
Je kan dan wel moderator zijn , maar commanderen doe je maar bij iemand anders ben geen hond.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Liess het volgende:
------------- gewoon stoppen
Ik kan er niets aan doen, maar die opmerking van jou daar sloeg nergens op. Moderators wissen niet voor niets posts. En die post van jou was ronduit denigrerend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Je kan dan wel moderator zijn , maar commanderen doe je maar bij iemand anders ben geen hond.
Mijn post sloeg op het feit dat het bullshit is posts te wijzigen als een discussie al gestopt is..... denigrerend? D0H!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar die opmerking van jou daar sloeg nergens op. Moderators wissen niet voor niets posts. En die post van jou was ronduit denigrerend.
Die posts zijn denk ik weggehaald om de discussie niet opnieuw aan te wakkeren door een quote van één van die post. Logisch toch? Heb het vaker zien gebeuren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Mijn post sloeg op het feit dat het bullshit is posts te wijzigen als een discussie al gestopt is..... denigrerend? D0H!
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Als ik zo nodig een discussie wil 'openen' (of starten), dan ga ik wel ergens anders heen, met iets meer inhoud dan het Gouden Kooi FOK Forum.
Danku.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou me geen illusies maken. Als je overigens je visie kwijt wilt op die van anderen of over de sfeer in de COS, dan kun je die hier kwijt:
[DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.
Ik vroeg me af of dit mag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent en blijft een over de top kutwijf.![]()
Volgens mij was er niets loos in de Cos, maar kwamen er een paar de boel opstoken en uitlokken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw verdediging van iemand die een ander 'over de top kutwijf' noemt gaat ver. Overigens hoort hij hier niet thuis; problemen kun je beter in het speciale topic plaatsen of bij de moderatie neerleggen. Ik hoop dat je goed kunt motiveren waarom je geen bezwaar hebt tegen scheldpartijen in de COS maar wel tegen het verweer.
Volgens mij zijn er misschien welgeteld 5 mensem die denken dat er niets loos is, willen dat blijkbaar graag denken. beetje narrow minded.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij was er niets loos in de Cos, maar kwamen er een paar de boel opstoken en uitlokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |