Sorry, maar dat telt dus niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:05 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik voorspel 3, misschien 4.
Sorry, maar dat telt dus niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, makkie, tis dinsdag, dus geen koopavond![]()
70.000![]()
( in de herhaling )
excuusquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat telt dus niet.![]()
Want ik bedoel de reguliere uitzending.
Zo'n TR werkt echt snelquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb al een topicreport verzonden ivm het eerste haakje, dat wordt vermoedelijk op redelijk korte termijn opgelost.
Het is wel een subprijsvraag. Ik heb al kontakt met de organisator van de andere prijsvraag opgenomen om te vragen of hij akkoord gaat dat de winnaar hier 1 bonuspunt mag winnen in zijn spel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:23 schreef avonne het volgende:
prijsvraag is het niet
als ik het voorspellen win, wat win ik dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is wel een subprijsvraag. Ik heb al kontakt met de organisator van de andere prijsvraag opgenomen om te vragen of hij akkoord gaat dat de winnaar hier 1 bonuspunt mag winnen in zijn spel.
Het woord 'subprijsvraag' lijkt me hier zeker op zijn plaats, want in het andere spel is wel degelijk een prijs te winnen.
Je wint 1 punt in het Gertspel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef avonne het volgende:
[..]
als ik het voorspellen win, wat win ik dan?
Ik wil namelijk helemaal niet mee doen met het Gert spel
"ik distancieer mij daar van"
Ik geef ook niemand toestemming om mijn gegevens daar te plaatsen en te gebruiken.
Daarom heet het nu een game.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef avonne het volgende:
Kut, ik mag helemaal niet meedoen met prijsvragen op Fok
Schandaligquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef avonne het volgende:
Kut, ik mag helemaal niet meedoen met prijsvragen op Fok
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daarom heet het nu een game.
Dat mag wel.
Jezus, wat een overdreven reactie op zo'n flutprijsquote:
wacht maar tot Day terug is en mooie prijzen regelt in ons eigen DGK-Kennis-Quiz met Live Finalequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |