nou dat werd tijd he dat lieke eens leuk in de kleding gezet werd....ik denk dat lieke het leukste is in sportieve kledingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:53 schreef SIRA het volgende:
Leuk dat Lieke eens nieuwe kleren krijgt
en leuke kleren ook
niet van die niemendalletjes die de andere dames aan hebben (moeten)
Jouw verdediging van iemand die een ander 'over de top kutwijf' noemt gaat ver. Overigens hoort hij hier niet thuis; problemen kun je beter in het speciale topic plaatsen of bij de moderatie neerleggen. Ik hoop dat je goed kunt motiveren waarom je geen bezwaar hebt tegen scheldpartijen in de COS maar wel tegen het verweer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef blomst het volgende:
[..]
is van een maand terug, oude koe dus.![]()
Hij neemt haar graag in de maling, best op een leuke manier. Volgens mij vindt Kim het ook niet heel erg. Wat een ontzettende lieverd en mooierd is Kimquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:53 schreef Py het volgende:
[..]
En toen hij er niet uit kwam moest ze koffie gaan halen![]()
OFFTOPIC.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:56 schreef blomst het volgende:
[..]
solliciteer maar naar een blauw kleurtje, maar doe dat niet hier aub![]()
OFFTOPIC.quote:
Wat is een enternal flame?quote:
Het zelfde als kettels in de skeiquote:
amanda tegen kim: schat heb jij voor mij een tandenstoker?quote:
Wat? Die heeft op haar hoogst mt34.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef Py het volgende:
Kim heeft trouwens een behoorlijk achterwerk zie ik![]()
Tegen de lampenhitte laten ze dan weer airco's op volle kracht blazenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Veulen het volgende:
Met dit weer zou ik ook liever in me bikini / naakt lopen. Zeker onder die lampen. Die dingen vreten niet alleen energie het stoot nog eens genoeg warmte uit ook.
geen idee een perpetuem mobile olielampje ofzo?quote:
Ach het droogt het haar lekker uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Veulen het volgende:
Met dit weer zou ik ook liever in me bikini / naakt lopen. Zeker onder die lampen. Die dingen vreten niet alleen energie het stoot nog eens genoeg warmte uit ook.
Nou da's toch behoorlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat? Die heeft op haar hoogst mt34.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef blomst het volgende:
Kim lijkt voor Dennix te zijn.
Der zender niet om.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
nadia zegt sorry maar waarvoor eigenlijk?
Ze was off topicquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
nadia zegt sorry maar waarvoor eigenlijk?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef Py het volgende:
[..]
Nou da's toch behoorlijk
Edit: en dat is op stream 1
whehehehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Dreamboy het volgende:
De speaker.
Nadia wil je je zender om doen.
Nadia. sorry het spijt me echt het zal niet meer gebeuren.
Dat zeikwijf heeft dat kreng wel om als ze loopt te zingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Dreamboy het volgende:
De speaker.
Nadia wil je je zender om doen.
Nadia. sorry het spijt me echt het zal niet meer gebeuren.
In plaats van dat ze dan zeggen 'Nadia zender af'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeikwijf heeft dat kreng wel om als ze loopt te zingen![]()
Waardoor iedereen allerlei ziektes en kwaaltjes oploopt en bv 's nachts slecht kan slapen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Tegen de lampenhitte laten ze dan weer airco's op volle kracht blazen![]()
En de hoofden exploderen van de pukkels en het droge haarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waardoor iedereen allerlei ziektes en kwaaltjes oploopt en bv 's nachts slecht kan slapen.![]()
Ah het is dus een alternatieve manier om de bewoners bezig te houden?quote:
Ze gaan straks eerst allemaal een jaar de ziektewet in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
En de hoofden exploderen van de pukkels en het droge haar![]()
Met de deuren open ze snappen het nog steeds niet hoe een airco werkt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waardoor iedereen allerlei ziektes en kwaaltjes oploopt en bv 's nachts slecht kan slapen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |