geen idee een perpetuem mobile olielampje ofzo?quote:
Ach het droogt het haar lekker uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Veulen het volgende:
Met dit weer zou ik ook liever in me bikini / naakt lopen. Zeker onder die lampen. Die dingen vreten niet alleen energie het stoot nog eens genoeg warmte uit ook.
Nou da's toch behoorlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat? Die heeft op haar hoogst mt34.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef blomst het volgende:
Kim lijkt voor Dennix te zijn.
Der zender niet om.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
nadia zegt sorry maar waarvoor eigenlijk?
Ze was off topicquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
nadia zegt sorry maar waarvoor eigenlijk?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef Py het volgende:
[..]
Nou da's toch behoorlijk
Edit: en dat is op stream 1
whehehehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Dreamboy het volgende:
De speaker.
Nadia wil je je zender om doen.
Nadia. sorry het spijt me echt het zal niet meer gebeuren.
Dat zeikwijf heeft dat kreng wel om als ze loopt te zingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Dreamboy het volgende:
De speaker.
Nadia wil je je zender om doen.
Nadia. sorry het spijt me echt het zal niet meer gebeuren.
In plaats van dat ze dan zeggen 'Nadia zender af'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeikwijf heeft dat kreng wel om als ze loopt te zingen![]()
Waardoor iedereen allerlei ziektes en kwaaltjes oploopt en bv 's nachts slecht kan slapen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Tegen de lampenhitte laten ze dan weer airco's op volle kracht blazen![]()
En de hoofden exploderen van de pukkels en het droge haarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waardoor iedereen allerlei ziektes en kwaaltjes oploopt en bv 's nachts slecht kan slapen.![]()
Ah het is dus een alternatieve manier om de bewoners bezig te houden?quote:
Ze gaan straks eerst allemaal een jaar de ziektewet in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
En de hoofden exploderen van de pukkels en het droge haar![]()
Met de deuren open ze snappen het nog steeds niet hoe een airco werkt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waardoor iedereen allerlei ziektes en kwaaltjes oploopt en bv 's nachts slecht kan slapen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |