Is al door schatje en avonne aangesprokenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand deze rellende kutkloon ff aanpakken? [COS # 2312] Bitchfight Lieke en Amanda
Het zou me niet eens verbazen als het iemand is die even wil bewijzen dat het probleem allemaal in de oldbie/newbie status van de users zit, dus een IP-check lijkt me ook wel aardig.
Weet je....... laat ook maar....... ik ben gek, ik denk zomaar dat het een rellende kutkloon is...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef Petre het volgende:
[..]
Is al door schatje en avonne aangesproken
Niet gelijk zo zuur hequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je....... laat ook maar....... ik ben gek, ik denk zomaar dat het een rellende kutkloon is...![]()
Of je checkt de posthistory van die persoon ff een ziet dat het 2de topic waar hij/zij in gepost heeft een topic is wat al een jaar oud was... maar goed...... waarom neem ik de moeite nog?
Het ging me meer om het feit dat we de laatste tijd duidelijk met een probleem zitten in de COS en een bepaald groepje users het de "oude garde" verwijt dat een nieuweling per definitie geen kans heeft, en net op zo'n moment komt er iemand zeikerig doen dat ze nieuw is en dat ze geen kans krijgt...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet gelijk zo zuur heklonen is niet verboden.
Als hij te ver gaat zijn er genoeg mods aanwezig om een ban voor hem aan te vragen geloof ik
Zo werkt het ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet gelijk zo zuur heklonen is niet verboden.
Als hij te ver gaat zijn er genoeg mods aanwezig om een ban voor hem aan te vragen geloof ik
Jammer dat je het bagatelliseert.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo werkt het ja.
En een relkloon gaat evt door de shredder. Maar er wordt niet bij voorbaat al op IP gecheckt omdat er wat onvrede bestaat over de COS, bij gebrek aan andere DGK-zaken om ons druk over te maken.
Jammer dat jij het zo opblaast.quote:
1 Je moet naar bedquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer dat jij het zo opblaast.
p.s. Ik heb een andere mening dan jij. Da's alles.
Hij moet even naar z'n keke topic kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
1 Je moet naar bed
2 Als ik nou de enige was
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert!![]()
zeg, doe je rustig aan?Heb ik ook eens geprobeerd, beton met je hoofd uitbikken. alleen was ik 7 en nog flexibel.... (en het beton heeft gewonnen
) Jje ziet maar wat er van gekomen is..
![]()
ow wacht, dit was opbeurend bedoeld![]()
Gert heel erg beterschap en veel sterkte met je verdere behandeling!![]()
![]()
Sorry disana het maakt mij verder niet uit welke er dicht gaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
In de door mij geopende COS [COS # 2321] Nadia heeft last van haar voortanden wordt al gepost.
Maar deze [soc 2321] # Girltalk en schaken was eerder, al wordt er niet gepost omdat de naam in kleine letters is (onopvallend) en misschien door de spelling
Avonne heeft het inmiddels rechtgebreidquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Sorry disana het maakt mij verder niet uit welke er dicht gaat![]()
het is de eerste keer dat ik cos start dus volgende keer beter![]()
Achter de schermen? Met wie ?!?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[DGK-game #2] Voorspel het kijkcijfer. mag deze sticky![]()
Oh wacht: Ik heb ooit eens gevraagd of alle topics van Peter6000 sticky mogen, maar dat verzoek is toen afgewezen. Ik regel wel wat achter de schermen anders![]()
We horen graag wat je in zulke gevallen wel ziet. Roze kaboutertjes met flaporen en zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Ik heb ook morfine voorgeschreven gekregen, dus als ik af en toe tubgirls en dergelijke over het hoofd zie: vergeef me.:
Ik ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |