abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:40:12 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52509628
Kan iemand deze rellende kutkloon ff aanpakken? [COS # 2312] Bitchfight Lieke en Amanda

Het zou me niet eens verbazen als het iemand is die even wil bewijzen dat het probleem allemaal in de oldbie/newbie status van de users zit, dus een IP-check lijkt me ook wel aardig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52509655
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:32 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Heb je daar wel tijd voor ?
Die print ik uit voor op de wc
bye
pi_52509689
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand deze rellende kutkloon ff aanpakken? [COS # 2312] Bitchfight Lieke en Amanda

Het zou me niet eens verbazen als het iemand is die even wil bewijzen dat het probleem allemaal in de oldbie/newbie status van de users zit, dus een IP-check lijkt me ook wel aardig.
Is al door schatje en avonne aangesproken
bye
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:52:17 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52509978
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef Petre het volgende:
[..]
Is al door schatje en avonne aangesproken
Weet je....... laat ook maar....... ik ben gek, ik denk zomaar dat het een rellende kutkloon is...
Of je checkt de posthistory van die persoon ff een ziet dat het 2de topic waar hij/zij in gepost heeft een topic is wat al een jaar oud was... maar goed...... waarom neem ik de moeite nog?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52510293
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Weet je....... laat ook maar....... ik ben gek, ik denk zomaar dat het een rellende kutkloon is...
Of je checkt de posthistory van die persoon ff een ziet dat het 2de topic waar hij/zij in gepost heeft een topic is wat al een jaar oud was... maar goed...... waarom neem ik de moeite nog?
Niet gelijk zo zuur he klonen is niet verboden.
Als hij te ver gaat zijn er genoeg mods aanwezig om een ban voor hem aan te vragen geloof ik
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:10:22 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52510557
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij te ver gaat zijn er genoeg mods aanwezig om een ban voor hem aan te vragen geloof ik
Het ging me meer om het feit dat we de laatste tijd duidelijk met een probleem zitten in de COS en een bepaald groepje users het de "oude garde" verwijt dat een nieuweling per definitie geen kans heeft, en net op zo'n moment komt er iemand zeikerig doen dat ze nieuw is en dat ze geen kans krijgt...

Zou me dus niets verbazen als 1 van dat groepje die kloon heeft aangemaakt om het gelijk van die groep te halen... beetje jammer dat de COS daarmee nog meer verneukt moet worden, daarom mijn voorstel voor een IP-check.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 19 augustus 2007 @ 21:19:19 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52510849
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zo werkt het ja.
En een relkloon gaat evt door de shredder. Maar er wordt niet bij voorbaat al op IP gecheckt omdat er wat onvrede bestaat over de COS, bij gebrek aan andere DGK-zaken om ons druk over te maken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 21:23:38 #133
137949 Disana
pi_52510998
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo werkt het ja.
En een relkloon gaat evt door de shredder. Maar er wordt niet bij voorbaat al op IP gecheckt omdat er wat onvrede bestaat over de COS, bij gebrek aan andere DGK-zaken om ons druk over te maken.
Jammer dat je het bagatelliseert.
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:24:41 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52511041
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ff gaan....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:27:43 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52511153
Deze kan dicht wegens dubbel: [COS # 2313] Rust is wedergekeerd
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 19 augustus 2007 @ 21:41:32 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52511634
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Jammer dat jij het zo opblaast.

p.s. Ik heb een andere mening dan jij. Da's alles.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 21:50:05 #137
137949 Disana
pi_52511934
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Jammer dat jij het zo opblaast.

p.s. Ik heb een andere mening dan jij. Da's alles.
1 Je moet naar bed
2 Als ik nou de enige was
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:18:00 #138
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52512999
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
1 Je moet naar bed
2 Als ik nou de enige was
Hij moet even naar z'n keke topic kijken
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:40:30 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52513919
Gert!
zeg, doe je rustig aan? Heb ik ook eens geprobeerd, beton met je hoofd uitbikken. alleen was ik 7 en nog flexibel.... (en het beton heeft gewonnen ) Jje ziet maar wat er van gekomen is..
ow wacht, dit was opbeurend bedoeld
Gert heel erg beterschap en veel sterkte met je verdere behandeling!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Babe zondag 19 augustus 2007 @ 22:41:39 #140
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52513957
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert!
zeg, doe je rustig aan? Heb ik ook eens geprobeerd, beton met je hoofd uitbikken. alleen was ik 7 en nog flexibel.... (en het beton heeft gewonnen ) Jje ziet maar wat er van gekomen is..
ow wacht, dit was opbeurend bedoeld
Gert heel erg beterschap en veel sterkte met je verdere behandeling!

Clickable
pi_52518591
Mn oprechte dank avonne, een gemeende kus

edit: Zag je wat er gebeurde ?

Ik heb 2 x ontopic gepost in de COS en werd direct aangevallen. Dit was vandaag mn 2e poging in de COS. Ik ben de hele dag lief geweest en nu was je er ala minuut bij. Ik weet echt wel dat ik een week geleden niet netjes ben geweest. Maar zelfs als ik op alle manieren laat zien, hoe ik het ook kan. Met humor, ontopic, zonder schelden, meedenken met oplossingen.............. word ik aangevallen. Dit is te veel van het goede en is niet meer in balans met mijn 1 avond lang schelden. Gelukkig heb ik erkenning gekregen door het topic wat is geopend en een aantal mensen nu snappen wat ik bedoel. Ik ben vaak iemand die iets benoemd wat al tijden speelt, maar waar niemand ( of weinigen) iets van zegt op een directe manier. Helaas heb ik dat in boosheid gedaan, maar ik kon op dat moment niet anders.

Dit is allemaal al gezegd en wordt nu gehoord en door jou gezien. Nogmaals, ik sluit geen bondjes, ben niet in de SC over anderen aan het praten, val geen users meer aan............. en het blijft doorgaan. Zelfs op dit tijdstip.

Fijn dat je hebt ingegrepen, maar triest dat het zo is. Dit is voor mij de grens om niet meer in de COS te posten als er niks veranderd. Ik had zelfs nog de hoop dat het wel mee viel. Maar ik was werkelijkwaar verbijsterd. Ben er verdorie de hele dag 5 minuten geweest.

[ Bericht 85% gewijzigd door kleinzusje op 20-08-2007 02:13:55 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52530278
[DGK-game #2] Voorspel het kijkcijfer. mag deze sticky

Oh wacht: Ik heb ooit eens gevraagd of alle topics van Peter6000 sticky mogen, maar dat verzoek is toen afgewezen. Ik regel wel wat achter de schermen anders
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 18:16:56 #143
137949 Disana
pi_52534741
In de door mij geopende COS [COS # 2321] Nadia heeft last van haar voortanden wordt al gepost.
Maar deze [soc 2321] # Girltalk en schaken was eerder, al wordt er niet gepost omdat de naam in kleine letters is (onopvallend) en misschien door de spelling
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:24:00 #144
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52534908
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
In de door mij geopende COS [COS # 2321] Nadia heeft last van haar voortanden wordt al gepost.
Maar deze [soc 2321] # Girltalk en schaken was eerder, al wordt er niet gepost omdat de naam in kleine letters is (onopvallend) en misschien door de spelling
Sorry disana het maakt mij verder niet uit welke er dicht gaat
het is de eerste keer dat ik cos start dus volgende keer beter
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 18:31:36 #145
137949 Disana
pi_52535133
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

Sorry disana het maakt mij verder niet uit welke er dicht gaat
het is de eerste keer dat ik cos start dus volgende keer beter
Avonne heeft het inmiddels rechtgebreid
pi_52540946
Lief, Peter6000

Lieve mensen, ik was vandaag op andere plekken nodig. En heb ook no kinderen waar ik voor moet zorgen. Had niet eens tijd om te koken vandaag

Oh ja, mijn excuses voor het ongemak, maar ik ga vanaf morgen niet alleen COS, maar ook SC in de gaten houden. Het gestook moet maar eens ophouden. Ook gesloten topics wijk ik niet voor terug. Ook daar zal ik modereren wanneer ik een topicreport zie.

En ja, verdorie...Avonne verdient een regelrechte pluim! Ze doet het overdag nu vaak alleen. Ik ga morgen de wekker zetten zodat ik eerst de andere plekken bij kan werken en Avonne een beetje kan helpen.

Het begint hier meer op een wespennest te lijken.

De topicreports zijn trouwens erg welkom en neem me niet kwalijk wanneer ik iets mod wat een reactie was op? Dan stuur je ook maar een topicreport en reageer je niet op die post. Er wordt niets meer zelf uitgevochten zodat nieuwe users het hazenpad kiezen en oude users er geen nut meer in zien om hier te posten. Ik ken iemand die hier ook een kijkje nam en die zei voorlopig wel alleen te lurken. Belachelijk!

En KZ? Ik wil absoluut niet dat je een serieuze user gaat worden omdat anderen dat willen. Je weet dat je in SC moet zijn voor de offtopic dingen, maar humorvol ontopic posten moet je blijven doen. Je zorgt toch voor af en toe een grijns .

Iedereen is welkom dus!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52541198
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[DGK-game #2] Voorspel het kijkcijfer. mag deze sticky

Oh wacht: Ik heb ooit eens gevraagd of alle topics van Peter6000 sticky mogen, maar dat verzoek is toen afgewezen. Ik regel wel wat achter de schermen anders
Achter de schermen? Met wie ?!?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Moderator maandag 20 augustus 2007 @ 21:54:44 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52541764
Hoi,
Ben vanavond ontslagen uit het ziekenhuis.

De komende twee weken moet ik thuis rust houden, dus ik zal weer een stuk meer hier aanwezig zijn.
Ik heb ook morfine voorgeschreven gekregen, dus als ik af en toe tubgirls en dergelijke over het hoofd zie: vergeef me.:

Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne.
pi_52542172
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:

Ik heb ook morfine voorgeschreven gekregen, dus als ik af en toe tubgirls en dergelijke over het hoofd zie: vergeef me.:
We horen graag wat je in zulke gevallen wel ziet. Roze kaboutertjes met flaporen en zo.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_52542188
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:30 schreef paddy het volgende:

Iedereen is welkom dus!
Ik ook?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')