Slim want je weet dat brian het erg belangrijk vind om ouwe koeien uit de sloot te halen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat nu exuses maken over een gesprek bij tafel van heeel lang geleden
Misschien komt Nena nog voorbij in het gesprekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Slim want je weet dat brian het erg belangrijk vind om ouwe koeien uit de sloot te halen.![]()
Gaat hem niet worden dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:51 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat zich bij Brian inlikken
beequeen van harte!
Ik zou het wel mooi vinden als hij nu weggestemd zou worden. Hij brengt helemaal niets meer en wil zich ook niet aan een groepje binden... Misschien tijd voor de toneelhaak voor Japio?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian wil Jaap er dus uit.Hoop dat Jaap dat gauw hoort.Wat een dombo is die Jaap.Gewoon Huub,Lieke en Jaap.
Dennix moet het hebben van backstabbing, zelf komt hij nl met nix.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt nu ook tegen Brian dat Huub achter zijn rug om slecht over hem lult. Had hij eerder vanmiddag al tegen Jaap gezegd.
Ben je jarig? In dat geval, gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dus.
bedankt
Misschien kan het in een keer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef itsme het volgende:
Moet er even bij zeggen dat ik liever Dennis weggestemd zou zien worden maar dan maar Jaap
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt, ik hoop voor jullie hetzelfde![]()
![]()
Deze post is ook voor DrH.![]()
Amanda en Naad hebben girltalk, voor de zoveelste keer en weer gaat het over sex.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:03 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Ben je jarig? In dat geval, gefeliciteerd![]()
Huub wisselt nauwelijks beleefdheden uit met Dennis, als Brian en Jaap een beetje weldenkende mensen zijn, weten ze dat Dennis dwars door z'n tanden heen lult.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt nu ook tegen Brian dat Huub achter zijn rug om slecht over hem lult. Had hij eerder vanmiddag al tegen Jaap gezegd.
En hier zit hem de keep, dat zijn ze namelijk niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub wisselt nauwelijks beleefdheden uit met Dennis, als Brian en Jaap een beetje weldenkende mensen zijn, weten ze dat Dennis dwars door z'n tanden heen lult.
BQ, van harte!![]()
Nog geen uitnodiging binnen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:10 schreef Dark het volgende:
Brian is bang dat Jaap VOOR 23 september opstapt, hij wil geen nieuwe terug!
Waar blijven ze trouwens met die logees, voor in de kooi?
Ik hoop dat Huub een lekker vol bord voor Naad heeft opgeschept.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:14 schreef Dreamboy het volgende:
Ze zitten al weer zeg niet 1 helpt er alleen Huup.
[afbeelding]
Vinden veel mensen een leuk onderwerp, zie de sc.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda en Naad hebben girltalk, voor de zoveelste keer en weer gaat het over sex.
dank je wel
Nou dat is dan ook dom van Lieke.Had ook meteen gezegd kook zelf eens een keer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:15 schreef milk-shake het volgende:
brain: ze zijn niet zo droog als vorige keer" over de gehakt rolletjes van Lieke.............ik had gezegt ...jij kook wanneer, ??????????? klootviool
Lieke heeft ook geen sausje gemaakt en de kip heeft bijna geen smaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:15 schreef milk-shake het volgende:
brain: ze zijn niet zo droog als vorige keer" over de gehakt rolletjes van Lieke.............ik had gezegt ...jij kook wanneer, ??????????? klootviool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |