Ben benieuwd of ze dan tot aan de eerste originele steek gedelete worden? Edit:niet dus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
Beetje vreemde moderatie. Al mijn berichten zijn gewiizigd net alsof ik iets heel ergs had gezegd of zo .![]()
maar ik wacht geduldig af of de andere berichten ook nog worden weggehaald.![]()
ja dus. Thanks![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Gansana, ik vind je beter en sterker in de SC![]()
Daar kun je bemoederen en heersen met gelijkgestemden.![]()
Zoals gewoonlijk aan jou het laatste woord.![]()
Was ook niet slim van mij om dit in de COS te zeggen terwijl er blijkbaar nog zo veel oud zeer is maar ik ben iemand die spontaan post (maw zonder nadenkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dan tot aan de eerste originele steek gedelete worden? Edit:niet dus.
[COS #2350] Waar oorlogsbesprekingen in volle gang zijn.
Logisch toch, het gebeurt in de COS. Heel vreemd hoe Disana uit het niets werd aangevallen. Misschien hebben haar tegenstanders voor haar een postquotum per COS gesteld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Was ook niet slim van mij om dit in de COS te zeggen terwijl er blijkbaar nog zo veel oud zeer is maar ik ben iemand die spontaan post (maw zonder nadenken) en eerlijk gezegd wil ik dat het liefst zo houden.
De twee eerste steken zijn nu ook weg, met de opmerking 'nutteloos'.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dan tot aan de eerste originele steek gedelete worden? Edit:niet dus.
[..]
Ik voel dat met je Disana.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
De twee eerste steken zijn nu ook weg, met de opmerking 'nutteloos'.
Ik vraag me af hoezo 'nutteloos'. Het 'over de top kutwijf' van beequeen gisteren kon ook al doel treffen voor het werd verwijderd. Mij wordt posten in de COS op deze manier onmogelijk gemaakt; dan heeft het toch nut voor ze gehad?
Het heeft alleen nut voor ze gehad als jij weg blijft uit de COS. Dat vind ik jammer en met mij nog meer dat weet ik zeker.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
De twee eerste steken zijn nu ook weg, met de opmerking 'nutteloos'.
Ik vraag me af hoezo 'nutteloos'. Het 'over de top kutwijf' van beequeen gisteren kon ook al doel treffen voor het werd verwijderd. Mij wordt posten in de COS op deze manier onmogelijk gemaakt; dan heeft het toch nut voor ze gehad?
Ik heb alles weggehaald, zonder aanziens des persoons.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
Beetje vreemde moderatie. Al mijn berichten zijn gewiizigd net alsof ik iets heel ergs had gezegd of zo .![]()
maar ik wacht geduldig af of de andere berichten ook nog worden weggehaald.![]()
ja dus. Thanks![]()
donequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
[..]
precies, blijf posten !quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het heeft alleen nut voor ze gehad als jij weg blijft uit de COS. Dat vind ik jammer en met mij nog meer dat weet ik zeker.Lees over die berichten heen Disana, dan stoppen ze vanzelf en hebben ze er geen lol van.
Laat je niet wegpesten aub![]()
Lief van je, en dank.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het heeft alleen nut voor ze gehad als jij weg blijft uit de COS. Dat vind ik jammer en met mij nog meer dat weet ik zeker.
Lees over die berichten heen Disana, dan stoppen ze vanzelf en hebben ze er geen lol van.
Laat je niet wegpesten aub![]()
Ik vind het jammer dat je je door twee mensen laat wegpesten terwijl er meer mensen zijn die het fijn vinden als je blijft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief van je, en dank.
Ik heb met plezier een aantal maanden constructief aan de COS bijgedragen en ben toen een tijdje gestopt. Toen ik gisteren weer begon, kreeg ik een smerige opmerking, en vandaag weer twee.
Dat probleem, dat ook in het speciale COS discussie topic is besproken door veel mensen, moet eerst wezenlijk aangepakt worden. Deleten alleen zet geen zoden aan de dijk als het stelselmatig en met opzet gebeurt.
Als mensen zich niet alleen niet meer welkom voelen in de COS, maar er nu zelfs direkte aanvallen worden gedaan, dan wil ik daar niet zijn.
Helaas zijn er veel meer mensen die zich al langere tijd niet meer in de COS thuis voelen. Heel voorzichtig heb o.a. ik geprobeerd er weer te posten, juist ook vanwege de aardige posters. Maar dit soort toestanden wil ik gewoon niet, daarvoor is de COS nooit bedoeld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je je door twee mensen laat wegpesten terwijl er meer mensen zijn die het fijn vinden als je blijft.
Maar dat je daar niet wilt zijn respecteer ik, ik hoop dat je er over wilt nadenken.
Ik heb dat gevoel ook hoor, ik ben er ook niet vaak meerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas zijn er veel meer mensen die zich al langere tijd niet meer in de COS thuis voelen. Heel voorzichtig heb o.a. ik geprobeerd er weer te posten, juist ook vanwege de aardige posters. Maar dit soort toestanden wil ik gewoon niet, daarvoor is de COS nooit bedoeld.
Ja, het is jammer. Maar gelukkig word jij niet elke dag aangevallen. Op dag 1 dat ik post word ik aangevallen met 'kutwijf' door beequeen, op dag twee word ik twee keer aangevallen door FdW. Ik kan mezelf daar moeilijk elke dag vrijwillig aan onderwerpenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook hoor, ik ben er ook niet vaak meer
Wanneer ik bepaalde mensen in de COS zie posten, ga ik vanzelf meeposten merk ik omdat het discussies zijn die over DGK gaan en lees over minder leuke posten heen.
Ik begrijp je wel, maar vind het bijzonder jammer, temeer omdat er weinig mensen over blijven die dingen helder en eerlijk kunnen weergeven. Voor mij als lurker een kwalijke zaak als jij nu ook wegblijft, maar nogmaals ik begrijp je en respecteer je standpunt dan ook!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het is jammer. Maar gelukkig word jij niet elke dag aangevallen. Op dag 1 dat ik post word ik aangevallen met 'kutwijf' door beequeen, op dag twee word ik twee keer aangevallen door FdW. Ik kan mezelf daar moeilijk elke dag vrijwillig aan onderwerpen![]()
Als ik het idee krijg dat er iets meer wordt gedaan dan iedereen maar deleten en daarmee de structurele rottigheid onzichtbaar maken, dan kom ik wel terug hoor. Ik denk dat er dan nog wel meer mensen weer zin in de COS krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, maar vind het bijzonder jammer, temeer omdat er weinig mensen over blijven die dingen helder en eerlijk kunnen weergeven. Voor mij als lurker een kwalijke zaak als jij nu ook wegblijft, maar nogmaals ik begrijp je en respecteer je standpunt dan ook!
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Veulen het volgende:
Ik zou mensen die zich op dit moment niet happy voelen en overwegen weg te gaan door persoonlijke aanvallen aanraden om fok te mailen ( forum@fok.nl ). Lijkt me op dit moment meer de aangewezen plek.
Persoonlijke aanvallen zijn op FOK! niet toegestaan en worden aangepakt zodra ze gezien worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Veulen het volgende:
Mensen kunnen hier weken lang het zelfde belachelijke gedrag vertonen. Vervolgens verkloten ze het daardoor voor iedereen. En voor die mensen maakt het niet uit dat ene post gewist word na een kwartier of een half uur of een dag of een week. ZE hebben al gedaan en gezegd wat ze wilde. En de mensen tegen wie het gezegd word voelen zich daardoor niet lekkerder.
Ik denk dat voor veel mensen de emmer aan het overlopen is. En heel eerlijk gezegd geef ik ze geen ongelijk. Als ik zie wat hier allemaal kan en duidelijk nergens anders
Mijn vraag dus:
Sinds wanneer is het zo dat persoonlijke aanvallen op fok gewoon toegelaten worden?
Vraag me af waarom er hier nog niet opgetreden is tegen bepaalde personen die niet 1x dit gedrag vertonen maar meerdere keren.
Vraag me ernstig af of dit niet een probleem is van onze mod's.
Er vind 1x een akkefietjes plaats onder het oog van een admin en meteen kunnen er 2 mensen opbokken. De afgelopen weken zijn er veel ergere dingen gezegd en gedaan.
Ik zou mensen die zich op dit moment niet happy voelen en overwegen weg te gaan door persoonlijke aanvallen aanraden om fok te mailen ( forum@fok.nl ). Lijkt me op dit moment meer de aangewezen plek.
Advies: Scroll omhoog, lees nog eens wat er staat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:04 schreef Petre het volgende:
<knip>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |