Hij is niet slim bezig nee..quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
Ik donder dit [SC # 297] Pruimensap is de sleutel tot het ware geluk nu gewoon hier neer. DIT zijn het soort opmerkingen die ik vandaag (gisteren) dus twee keer eerder te lezen kreeg zonder er aanleiding toe te geven.
Normale strootjes kunnen mensen wel hebben. Maar om dat weken lang ongestraft voorbij te zien komen? Terwijl mensen aangeven dat het niet leuk is?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef Petre het volgende:
Moderators bannen niet en nemen daar ook de beslissing niet over. Verder wordt er ook vanuit gegaan dat mensen tegen een normaal stootje kunnen.
En dit is niet voor het eerst, en hij is niet alleen. Daarom begrijp ik Veulens posts ook heel goed.quote:
En weer gewist net als de vorige keren. Heel effectief bij zulke mensen...quote:
Ik ben ook 1 van jullie modjes en vannacht dus ff nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En dit is niet voor het eerst, en hij is niet alleen. Daarom begrijp ik Veulens posts ook heel goed.
Pssst... van onze modjes mogen er maximaal drie complimenten worden gegeven voor de OP van de COS![]()
Ja, ik snap het en ik waardeer je inzet trouwens enorm. Het is helemaal niet erg dat je ze hebt weggehaald, ik wilde je alleen maar even op de hoogte brengenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:23 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben ook 1 van jullie modjes en vannacht dus ff nieten ik wist ook niet van die regel, maar dat wil nog niet zeggen dat ik me daar aan houd als ik denk dat het nodig is om postjes te deleten.
En wat ik al eerder zei, ik kan niet bannen, op het forum niet tenminste, dus daar ga ik niet over. Daar gaan de FA's over, als je begrijpt wat ik bedoel.
Zorg er dan eens voor dat er daar eens iets heen gecommuniceerd word. Dit is doodvermoeiend.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:23 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben ook 1 van jullie modjes en vannacht dus ff nieten ik wist ook niet van die regel, maar dat wil nog niet zeggen dat ik me daar aan houd als ik denk dat het nodig is om postjes te deleten.
En wat ik al eerder zei, ik kan niet bannen, op het forum niet tenminste, dus daar ga ik niet over. Daar gaan de FA's over, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wie/wat/waar/hoe? linkjes? rugnummers? namen? waar staat het?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
Ik vind het heel bevreemdend te moeten lezen dat een andere user in de SC nu nota bene op de rand van een ban staat. Het einde is wel erg zoek zo.
[SC # 297] Pruimensap is de sleutel tot het ware gelukquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:48 schreef Petre het volgende:
[..]
Wie/wat/waar/hoe? linkjes? rugnummers? namen? waar staat het?
Dank
Begrepen. 't Is natuurlijk wel schrikken als iemand leest, of denkt te lezen, 'eerste en laatste waarschuwing'quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:59 schreef Petre het volgende:
Een waarschuwing is niets ernstigs, alleen als er op dezelfde voet doorgegaan wordt.
Beetje flauw als de context actie/reactie volledig buiten beschouwing wordt gelaten, maar prima - zo u wilt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:59 schreef Petre het volgende:
Een waarschuwing is niets ernstigs, alleen als er op dezelfde voet doorgegaan wordt.
Maar niet elke post is toch een sneer of anderszins negatief?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:32 schreef itsme het volgende:
Het is best moeilijk tekst te negeren als iemand enorm prominent aanwezig is. Als 1 v.d 4 posts in een COS van diegene is die je probeert te negeren.![]()
*eens*quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Who needs streams with a subforum like this.![]()
Gelijke monniken gelijke kappen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
[SC # 297] Pruimensap is de sleutel tot het ware geluk
Ik begrijp best dat er normaal 'gelijke monniken, gelijke kappen' wordt toegepast, maar in deze omstandigheden... Tipsch was scherp, zonder meer.
Ik hoop toch echt dat Tipsch die waarschuwing kwijtraakt?
Weet je wie ook is geschoffeerd?quote:Maar er zijn al zoveel mensen ongestraft door FdW geschoffeerd, en meer dan eens. Als wij dan constant zien dat het door mag gaan, dan kun je zo'n bozige reactie een keer verwachten.
Goed bezig Duckstadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 05:08 schreef PC eend het volgende:
Gaan we nu overal te werk volgens een EO consensusmodel ofzo?
Of was het allemaal echt zo erg?Potje schofferen moet kunnen toch
Dat.quote:
Wat daar stond kon niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 05:08 schreef PC eend het volgende:
Ik zie je trouwens linkjes geven naar de SC
Mag je daar ook al geen pittig meningsverschil meer hebben? Op een SC van fok?
Gaan we nu overal te werk volgens een EO consensusmodel ofzo?
Of was het allemaal echt zo erg?Potje schofferen moet kunnen toch
Ik denk dat er niets onder de tafel geschoven word.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat daar stond kon niet.
Gezien het feit dat je het niet hebt gelezen denk ik dat het verstandig is dit niet onder de tafel te schuiven.
Dat is duidelijk. Niettemin zag je een kans tot een poging mij weer eens in het vizier te nemen zoals je al vanaf het begin doet. Werk een volgende keer eens gewoon met feiten.quote:
Hoiquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:29 schreef kleinzusje het volgende:
Yvonne
Ging het goed gisteren![]()
Het is me gelukt![]()
![]()
![]()
Ik ben vanaf het moment dat jij lekker je mandje in kroop tot nu heerlijk braaf geweest ( op FOK!)
En nou mn vraag: Mag ik deze braafheid nog even verlengen ? Het is mij zo goed bevallen![]()
( + dat ik binnenkort wildesex lol ga hebben met het streamlockmannetje)
edit:
gratis tip![]()
Tevens lijkt het mij een goed idee dat Yvonne ( of mod ???) # 3 alvast maakt ivm de objectiviteit
Beetje flauw dit Disana...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Niettemin zag je een kans tot een poging mij weer eens in het vizier te nemen zoals je al vanaf het begin doet. Werk een volgende keer eens gewoon met feiten.
Volgens mij zijn jullie aan het melkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
jij bent degeen die momenteel aan het melken is ...
Het zijn feiten dat BQ al maanden aangevallen wordt en er niet in FB over doorzeikt zoals anderen (kuch) dat kunnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Niettemin zag je een kans tot een poging mij weer eens in het vizier te nemen zoals je al vanaf het begin doet. Werk een volgende keer eens gewoon met feiten.
Jij mag aanwijzen waar ik haar ooit heb aangevallen. Zo niet: geen feitenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zijn feiten dat BQ al maanden aangevallen wordt
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie aan het melken![]()
Als jij eerst aanwijst waar ik zeg dat jij dat deedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij mag aanwijzen waar ik haar ooit heb aangevallen. Zo niet: geen feiten![]()
Ja, fijn dat Yvonne zich laat zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:31 schreef Jappie het volgende:
Hee Vonn..gezellig dat je ook even komt buurten.
![]()
Mooi gezegde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mijn indische buurman zei net: Als je in troebel water blijft roeren,
blijft het water troebel, kom er even niet aan en het water wordt helder.
Zeg maar tegen je buurman dat echt helder en schoon water juist in beweging moet zijn...zodra het gaat stilstaan zakt al het naars naar de bodem om bij het eerstvolgend rimpeltje nog smeriger dan voorheen weer op te borrelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, fijn dat Yvonne zich laat zien.
Maar gezellig is het hier niet.
Op deze manier maken de Bij en Opspringers het vaarwater niet rustiger.![]()
Mijn indische buurman zei net: Als je in troebel water blijft roeren,
blijft het water troebel, kom er even niet aan en het water wordt helder.
Lief zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
De COS is toch leuker nu?
Niet mekkeren dan.
Liev zijn! Liev zijn!
*rozenblaadjes strooit.
Een feedback kusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je buurman dat echt helder en schoon water juist in beweging moet zijn...zodra het gaat stilstaan zakt al het naars naar de bodem om bij het eerstvolgend rimpeltje nog smeriger dan voorheen weer op te borrelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |