Die heb ik opgesloten in de meterkast....ik was ze spuugzatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is het hier nog rustig! Waar zijn Bluezz en golfer?
Je lijkt je dochter welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die heb ik opgesloten in de meterkast....ik was ze spuugzat![]()
Klinkt goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef kabouter.muts het volgende:
Gaan jullie nog iets culinairs doen van het week-end (of eerder?)
Ik heb net Klootwijk aan zee nog eens bekeken over zoetwatervis.
Ik wil een Snoekbaars vangen en bij voorkeur voor zaterdag want dan wordt het mooi weer.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik hoop dat de wind vanavond gaat liggen dan kan ik met t bootje op pad.
Vorige keer (paar weken terug) had ik 2 snoekbaarzen van 65 en 60 cm.
Ik hab ze weer terug gegooid, ik was er nog niet aan toe ze te doden.
Ben er nu helemaal klaar voor er ligt een lege fles in de boot om vis zijn hersens in te slaan.
Misschien staat hier wat tussen Snoekbaars, waar lijkt het op? en anders kick je het topic evenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef kabouter.muts het volgende:
Maar nu wat voor culi's ga ik er mee doen?
In ieder geval bereid ik m op de bbq.
Mocht ik er een vangen.
Oeh ja, en dan ook heel stoer zelf de ingewanden en de schubben verwijderen! En allemaal lekkers in zn buikje proppen en dan op de BBQ!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef kabouter.muts het volgende:
Maar nu wat voor culi's ga ik er mee doen?
In ieder geval bereid ik m op de bbq.
Mocht ik er een vangen.
Ik ben me aan het voorbereiden op vanaafquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh ja, en dan ook heel stoer zelf de ingewanden en de schubben verwijderen! En allemaal lekkers in zn buikje proppen en dan op de BBQ!
Wat is t hier stil, trouwens....
Ik zie vanaf hier zelfs een grijze haar!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben me aan het voorbereiden op vanaaf![]()
Tering wat ben ik nerveus![]()
Heb een bruin hempje aan op een nieuwe spijkerbroek en bruine suede laarzen met hakken van 8 cmquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
Super leuk juist joh. Wat doe je aan? En wat gaan jullie doen, ergens eten?
Ik heb het net vorige week geverfdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie vanaf hier zelfs een grijze haar!
pffft iig dichterbij dan Amsterdamquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oooow, Dordrecht. Da's fokking om de hoek.
JAquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wenkbrauwen al geëpileerd en benen al geschoren?
heb je msn? dan gooi ik de cam wel even aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Foto?
Van de outfit he, niet van de string
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |