Ik raakte weer in paniekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:19 schreef Seventees het volgende:
Thank God, daar is ie weer!
Dan zie je mij rond 19.00. Of zullen we t maar een ander keertje doen, ben een beetje kapot van de lange werkdagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:18 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mee-eten is goed hoor.
Krijg t toch niet in mn uppie op
Jij ook al?quote:
Snif!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jaaaaaah !!! jullie geleven het nooit maar morgen ben ik niet aanwezig op FOK! tenminste in de ochtend en begin van de middag niet.
Ik ga bij nieuwe klanten langs om website te bespreken en pc / laptop te installeren.... Auto van de zaak mee en karren maar
Kop op, we hebben hem niet nodig.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok relaxt. Beetje mooi daar op school ? Ben je al afgestudeerd ?
Ik kneep m'n bekertje thee al fijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik had de kalmeringtabletten al in m'n hand, maar de F5 bracht toch nog het verlossende topic
Geen zorgen. Je krijgt wel een nieuwe van mequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:22 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik kneep m'n bekertje thee al fijn![]()
Ok goed bezig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Ok relaxt. Beetje mooi daar op school ? Ben je al afgestudeerd ?
Ja heel mooi! Leuke school en top leerkrachten!
Ben in februari klaar, begin 20 augustus met m'n eindstage![]()
Nou, ik ben nu al jufquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:23 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok goed bezig.
Dus straks zeggen we juf.![]()
*kuch* verslaafde *kuch* *kuch*quote:
Dank je lieverdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geen zorgen. Je krijgt wel een nieuwe van me
Wat zou jij doen in mijn plaats? Nou? Nou??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
*kuch* verslaafde *kuch* *kuch*
Nog anderhalf uurquote:
Uh....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen in mijn plaats? Nou? Nou??
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje.. de laatste dag dat ik neits te doen had op mn werk niets van me laten horen hierstond niet in m'n AT's
Motorbloempje!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje.. de laatste dag dat ik neits te doen had op mn werk niets van me laten horen hierstond niet in m'n AT's
Neeeeeeej lieve zoete droppiesquote:
andere topicsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Motorbloempje!!
Waar heb jij uitgehangen?
Halllowwwwwwwwww juf.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu al juf
Volgende week ben ik echt juffie op ma, di en woe voor een groep 6
Zijn echt dropjes![]()
ook goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Neeeeeeej lieve zoete droppies![]()
jij woonde toch in scheveningen? nu niet meer? of zit ik er nou helemaal naastquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
andere topics
en mn huis opgeleverd vanochtend, dus was ook pas om 10.30 hier
ik spreek je over en half jaar wel weer, ik ben benieuwd of je er dan nog steeds zo over denkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu al juf
Volgende week ben ik echt juffie op ma, di en woe voor een groep 6
Zijn echt dropjes![]()
Neeeeeee!!!quote:
Oké, je bent vergeven . Voor deze keerquote:en mn huis opgeleverd vanochtend, dus was ook pas om 10.30 hier
Ja, dat vind ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
ik spreek je over en half jaar wel weer, ik ben benieuwd of je er dan nog steeds zo over denkt.
Wat ben jij makkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:39 schreef Seventees het volgende:
Oké, je bent vergeven . Voor deze keer
Ciao en een fijne avondquote:
Nee, die wis ik zelf welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:40 schreef Seventees het volgende:
Wattisser gebeurd, Lynx666?
Hebben ze je Fok!history gewist?
Isse leuk hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde ook ooit juf worden
blij dat ik het niet gedaan heb
kusje derop over?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat ben jij makkelijk
* Links nog steeds boos op motorbloem [afbeelding]
Dat is wel het drankje van de dag hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En een Mangothee. Dan hebben we het er niet meer over![]()
Ghehehehequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
die mag je een keer komen halenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Komt door het extra ingredient (waar niet over gesproken wordtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is wel het drankje van de dag he![]()
Helleuwquote:
Arnhem, was het he?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die mag je een keer komen halen
Kwam ik vaak, Arnhemquote:
Knap staaltje misleiding! Ik liep er met open ogen inquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgens mn sig wel, maar dat is natuurlijk een afleiding
Ik zit elke ochtend al in de juiste treinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kwam ik vaak, Arnhem
Mooie stad!![]()
Met zo weinig vrouwen in dit topic moet je degene die er zijn te hier houdenquote:
Volgens mij zijn de verhoudingen nog redelijk gelijk in dit topic (nu Tear en Kuno wegzijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Met zo weinig vrouwen in dit topic moet je degene die er zijn te hier houden
Goed punt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Met zo weinig vrouwen in dit topic moet je degene die er zijn te hier houden
'Als je het zelf doet weet je tenminste zeker dat het goed gaat'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, die wis ik zelf wel
Nee, ze schrijven hun code niet volgens MIJN systeem, ergo, een zootje dus!
Kan ik alles opnieuw gaan indelen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zit elke ochtend al in de juiste treinMoet er alleen een stuk eerder uit.
Ben er nog nooit geweest eigenlijk..
Komt omdat je thee op is, denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Dylanesque het volgende:
Zat ik opeens weer even te werken zegze moeten t niet te gek maken hier
Geen idee, maar ik ben het er wel mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
'Als je het zelf doet weet je tenminste zeker dat het goed gaat'
Had ik dan vandaag al niet eens gezegd?
Gajedoen daar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Was er vorig jaar nog... en over een paar weken weer
zolang je t niet weet..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
geldt dat ook voor bezette vrouwen?
dank jequote:
*Zakdoekje geeft*quote:
ja...quote:
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
geldt dat ook voor bezette vrouwen?
cheersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja...ben donuts aan het eten en champagne aan het drinken!
Deze keer zie ik waarschijnlijk alleen het stationquote:
Nee want ik had m'n hand er voor..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maak je m'n scherm ook eventjes schoon?
Leuke winkelsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Deze keer zie ik waarschijnlijk alleen het station
Al sluit ik niet uit dat ik even uitstap. Arnhem heeft een mooi centrum.
Have fun, geniet van je vrije dag morgen en tot vrijdag!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:17 schreef Dylanesque het volgende:
ik ga inpakken, en onder het mom van 'dan haal ik mn tram nog' eerder weg, werkt elke keer weer
Fijne avondquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar eens jullie verlaten![]()
doeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bent ook niet voor 1 gat te vangen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nee want ik had m'n hand er voor..
Je liegt![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:18 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Have fun, geniet van je vrije dag morgen en tot vrijdag!![]()
mee!
Werk je halve dagen ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar eens jullie verlaten![]()
doeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neejquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet voor 1 gat te vangen.
Ohhh dank je wel moppie!quote:
Leuke café'squote:
Ook dat !quote:
Ze moeten die meeting in Arnhem houden. Al dat werkschuwe theeleutende volk bij elkaar.quote:
Volgens mij zijn ze allemaal hard aan het werkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef -Magnolia- het volgende:
Zijn we nu helemaal alleen over Seventees?![]()
Ghehehe dat zou leuk zijn!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ze moeten die meeting in Arnhem houden. Al dat werkschuwe theeleutende volk bij elkaar.
Werk? Is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal hard aan het werk
Hoiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef -Magnolia- het volgende:
Zijn we nu helemaal alleen over Seventees?![]()
Ik kom ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ghehehe dat zou leuk zijn!
Lekker op een zonnige dag op de Korenmarkt gaan zitten...
Ik ben voor!
U saved my dayquote:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:
Geen idee. Doet me denken een spruitjesquote:
Het is dat je een vrouw bent, anders had ik niet geantwoordquote:
Mij ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geen idee. Doet me denken een spruitjes
Weet ik toch, je vindt me gewoon liefquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is dat je een vrouw bent, anders had ik niet geantwoord
27
Jij dan?
Allesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is er mis met spruitjes?
Niets mis met 21!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Weet ik toch, je vindt me gewoon lief![]()
Ik word over 19 dagen 21 jaartjes jong![]()
Wat is er níet mis met spruitjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is er mis met spruitjes?
Zag hier laatst iemand posten van 1976...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niets mis met 21!
Als ik 't niet vergeet dan post ik een verjaardagstaart voor je
Zou ik de oudste zijn hier?
Ook smerigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:42 schreef Lynx666 het volgende:
Als je nou zei "tuinbonen" had ik je helemaal gelijk gegeven..!
U bent gezegendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Seventees het volgende:
Tuinbonen? Die heb ik nog nooit gehad, geloof ik.
30 minuten!quote:
Nou, echt niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Seventees het volgende:
Geen spruitjes en/of tuinbonen op die meeting
Alvast gefeliciteerdquote:
dank je!quote:
Nog een voordeel van de baas die weg is: je kan zingen en zelfs swingen als je zin hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef -Magnolia- het volgende:
* Helemaal alleen op kantoor...
Luistert heel hard naar Umbrella...
En blért ook lekker hard mee *
Deze info gaarne voor jezelf houden aub![]()
Magno! Jij durftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik denk dat ik stiekem eerder naar huis ga...![]()
Ook geen asperges btwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:46 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou, echt niet...
Anders kom ik niet eens...
Arnhem ligt toch redelijk centraal of laat m'n topografische kennis me in de steekquote:
centraal volgens mij niet... Utrecht eerderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Arnhem ligt toch redelijk centraal of laat m'n topografische kennis me in de steek
Precies! En ik ga er nu vandoor...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nog een voordeel van de baas die weg is: je kan zingen en zelfs swingen als je zin hebt
doeiiiiii tot morgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:58 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Precies! En ik ga er nu vandoor...
Dame en heren, fijne avond!
voor wie wil!
Utrecht is ook gezellig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:58 schreef DavyE het volgende:
[..]
centraal volgens mij niet... Utrecht eerder
Ik woon ook in een uithoekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Arnhem ligt toch redelijk centraal of laat m'n topografische kennis me in de steek
Goede reis naar huis en tot morgennnnnnn!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:58 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Precies! En ik ga er nu vandoor...
Dame en heren, fijne avond!
voor wie wil!
dat is wel waar jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Utrecht is ook gezellig.
Wel wat druk
Mp3 in de aanslag! En dromen van die fantastische wereldenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik woon ook in een uithoek.
Ik ga me trouwens klaarmaken om mijn pctje uit te zetten
Iedereen is om 5 uur vrijquote:
Dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mp3 in de aanslag! En dromen van die fantastische werelden
Jij ook een goede reis naar huis!
quote:
Sorry ik was al wegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren
Wat ga je eten vanavond?
Je maakt me niet wijs dat je deze laatste 5 minuten nog wat nuttigs doet, dus kan het net zo goed vragen
Dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Sorry ik was al weg
maar het is Shoarma bij de Shoarmaboer vandaan. hoef ik dus ook niet te koken
Hey das een werelds idee, dat ga ik morgen doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef Seventees het volgende:
Ik was al thuis, dus ik ga ook eens eten nu.
Pannenkoeken
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:51 schreef Lynx666 het volgende:
Bij ons op de afdeling is het eigenlijk oneerlijk verdeeld..
We zitten met zowel webprogrammeurs en multimedia vormgevers op één afdeling.. De webprogrammeurs hebben het allemaal ontzettend rustig, terwijl de multimedia vormgevers omkomen in het werk en een paar keer per week moeten overwerken. Soms voel je je best schuldig als je om 17.00u je computer uit zet, terwijl degene naast je de menukaart van de lokale shoarmaboer bekijkt om bij het overwerken te nuttigen..
Maar dat schuldgevoel verdwijnt zodra ik de deur uit ben.
Je kan wel een goeie wekker gebruiken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:46 schreef Deceit het volgende:
Jullie zijn allemaal al thuis!!! En ik zit hier nog... Zucht... Morgen MOET ik op tijd op me werk komen, want dit is de 3e keer in anderhalve week dat ik in plaats van 9 uur, half 11 begin! hehe... En het is veel moeilijker om tot 7 door te werken!!!
Helleuwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je kan wel een goeie wekker gebruiken.
Wat zeg ik.. wekkerS.
En een vrouw/moeder/buurvrouw om evt. steentjes tegen je raam te smijten
Heb zelfs al gegeten johquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef Seventees het volgende:
Magno!!
Ook alweer thuis, meis?
Zijn wij even een stelletje verslaafden met z'n allen
Ik ook... moet de was nog doen en afwassenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:18 schreef Lynx666 het volgende:
Ironisch genoeg heb ik het thuis wel erg druk met werk.
Projecten jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:21 schreef Seventees het volgende:
'Verslaafd', Magno
Lynx666 werkt thuis door?Jij bent gek
-edit- Projecten! ( ? )
Ken t woordje verslaafd niet hèquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:21 schreef Seventees het volgende:
'Verslaafd', Magno
Lynx666 werkt thuis door?Jij bent gek
-edit- Projecten! ( ? )
das het al geweest hoor, je bent toch niet blijven zitten hoop ik ?quote:
Helleuwwwwwwwwwwwwwquote:
Oeh lekkah.. alleen wil ik er mangothee inquote:
Hello strangerquote:
okquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Oeh lekkah.. alleen wil ik er mangothee in![]()
Jij hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hello stranger
En verder hoor ik niet in dit topic, 't is hier juist hartstikke druk nu!
Maar gelukkig mn laatste werkdag; 3 weken vakantie ahead![]()
![]()
Huh? Je bedoelt dat naar huis gaan tot de opties behoort?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das het al geweest hoor, je bent toch niet blijven zitten hoop ik ?
sterker nog , het is de enigste optie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt dat naar huis gaan tot de opties behoort?
Ik heb genoeg te doen voor je! Zin om 2 dagen per week voor de komende 6 weken als telefonist bij een industrieel bedrijf te werken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij hier![]()
Heb je nog wat leuks te doen voor mij? Of een kop mangothee?
Werk ze
en fijne vakantie! Waar gaat de reis heen?
Dát hebben ze me niet verteld bij de introductiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sterker nog , het is de enigste optie.
Wat?!? in zweden ??? dat wil ik ook welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen voor je! Zin om 2 dagen per week voor de komende 6 weken als telefonist bij een industrieel bedrijf te werken?
Zweden!
Mij wil je niet aan de telefoon hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen voor je! Zin om 2 dagen per week voor de komende 6 weken als telefonist bij een industrieel bedrijf te werken?
Zweden!
Nee, de klus is in R'dam en mijn vakantie in Zwedenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wat?!? in zweden ??? dat wil ik ook wel
Lekker hoor.. Have fun!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, de klus is in R'dam en mijn vakantie in Zweden![]()
aaj rotjeknor , das vlakbijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, de klus is in R'dam en mijn vakantie in Zweden![]()
Je bent een engel!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:04 schreef Seventees het volgende:
Er is maar een die dat goed kan doen
mensen!
Mangothee
M'n een na laatste werkdagquote:
Moggequote:
Dan ga ik gewoon onbetaald fokkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Moeten we je daarna ook al gaan missen?.
quote:
*mept terug*quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon onbetaald fokken![]()
Jaha kan jullie toch niet missenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:25 schreef Seventees het volgende:
[..]![]()
Je blijft wel posten, hoor! *streng kijkt*
Ik ben een engel, zegt iequote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent een engel!
(Ik zie nu al engeltjes, zonder een slok op)
Gaat snelquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jaha kan jullie toch niet missen![]()
![]()
![]()
Anders werd t maar een dooie boel hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
En dat vinden we helemaal niet erg!
Ik ben net een uur aanwezig...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben al 2 uur aanwezig. Ik moest eerst ff wat werken (bah, vies woord)
Leuke klanten heb je zegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ben net een uur aanwezig...![]()
En alweer een boze vrouw aan de lijn die m'n baas wilde spreken![]()
Ik gooi het op "Slaapdronken"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik ben een engel, zegt ie
Kan slechter wakker worden. Weet je zeker dat je niet stiekem al van de mango hebt gesnoept?
Alweer?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ach, een na laatste dagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:37 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Alweer?
Je hebt de hele tijd boze vrouwen aan de lijn...Krijg je ook gevarengeld?
Grinnik, leuke werkdag zal je hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:41 schreef nikky het volgende:
Hier ligt het systeem plat. En dat was al vanaf het moment dat ik hier was 7.30.
Ja, vies woord.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben al 2 uur aanwezig. Ik moest eerst ff wat werken (bah, vies woord)
Shit, dat was ik!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En die formulieren bestaan uit hoeveel kantjes?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Leuke klanten heb je zeg![]()
.
Ik kom er net achter dat ik een fout heb gemaakt, en moet nu 3 serviceformulieren aan gaan passen.Ik raak ook veel te veel afgeleid he
. Gelukkig kom ik er nu achter, want ik moet hierna sowieso nog 3, waarschijnlijk 5 andere serviceformulieren aanpassen. Maar dat ligt nog stil, surprisingly
.
Nou neequote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Grinnik, leuke werkdag zal je hebben![]()
tjsonge ik heb last vanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben aan weekend toe...
Dan was je niet lief voor mijquote:
Laat mij maar de hele dag betaald fokken hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Nou nee.
Ik werk liever en af en toe een beetje internetten dan dat ik de hele dag geen fuck te doen heb eigenlijk..
Hoe kan ik het goed maken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dan was je niet lief voor mij![]()
Nee, het zijn website formulieren. Ik moet de hele formulieren opnieuw opbouwen, bij verschillende keuzes andere subformulieren laten zien, en zorgen dat alles wat de gebruiker invult gecontroleerd wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
En die formulieren bestaan uit hoeveel kantjes?
Kan nog best een karwei worden
MangoThee en een Knuffel...quote:
Was het maar zo simpel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:01 schreef DeToXiC het volgende:
Copy-paste?
zo das lekker wakker wordenquote:
Maar dat heb ik dan ook wel verdiendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo das lekker wakker worden
dan doen we gelijk een Groep-Knuffel toch, lekker intiemquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Maar dat heb ik dan ook wel verdiend![]()
Jij wilt gewoon met Seventees en mij knuffelenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan doen we gelijk een Groep-Knuffel toch, lekker intiem
Mag ook wel, moeten elkaar steunen in deze moeilijke werkloze tijden...quote:
Daar komt het wel op neer jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon met Seventees en mij knuffelen![]()
Ik doe ook mee!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan doen we gelijk een Groep-Knuffel toch, lekker intiem
quote:
Dat zal het zijn!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon met Seventees en mij knuffelen![]()
Zou eens tijd worden!quote:
Doe mij nog maar een paar koppen. dit effect bevalt me welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!
Nog zo'n leuk effect van de mangothee
Maar dan haal ik geen voldoening uit mijn werkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Laat mij maar de hele dag betaald fokken hoor![]()
Precies.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:41 schreef Seventees het volgende:
Als je naar huis gaat dan krijg je zeker niet betaald?
nou ik zou toch graag in mn bedje willen liggen op dit moment. regendruppels tellen die op het raam vallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:48 schreef B_BOY het volgende:
zo weinig te doen op het werk dat ik niet hoef te komen. zo klote, werk wat afhankelijk is van het weer (gelukkig vrijdag laatste ronde van sollicitatie procedure)
Geeft niks, de mangothee en de knuffel zijn altijd welkom!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
voor jou
*Knuffel*
Stiekem was ik het niet, hoor
doe je niet te gek , net voor het weekend ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:52 schreef -Magnolia- het volgende:
Zo, ben ik weer
Had werk te doen![]()
Eng is dat toch...![]()
Nee joh, moest weer even aan de telefonische verkoop..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe je niet te gek , net voor het weekend ?
dat die mensen zoveel te klagen hebben iedere dagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nee joh, moest weer even aan de telefonische verkoop..
Mega-advertentie verkocht![]()
En verder veel klachten.. Maar dat hoef ik alleen in een Excel-bestandje te proppen..
Dus ik doe het rustig aan!![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zou toch graag in mn bedje willen liggen op dit moment. regendruppels tellen die op het raam vallen.
Alleen op woensda en donderdag dat ze de krant niet hebben gekregen.. Dus valt meequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat die mensen zoveel te klagen hebben iedere dag![]()
ah dat ken ik. er staat vlakbij bij mij een kinderboerderij met een Ezel die het nodig vind om elke morgen even te balkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja maar moeder natuur heeft mij al gewekt. en der is hier thuis nog wel wat gerommel om te doen
bij mij was het weetikveel wat. ik werd vgewoon wakker. best verlept in ieder geval.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dat ken ik. er staat vlakbij bij mij een kinderboerderij met een Ezel die het nodig vind om elke morgen even te balken
Ik heb een kat die vindt dat het om 7 uur tijd wordt dat ik mn bedje uit kom en haar ga aaien en eten ga geven...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dat ken ik. er staat vlakbij bij mij een kinderboerderij met een Ezel die het nodig vind om elke morgen even te balken
Ik vind je plaatje van K3 met 'BABES' er onder ook aardig verlept...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bij mij was het weetikveel wat. ik werd vgewoon wakker. best verlept in ieder geval.
Om 5 uur 's morgens zekerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bedoelt me ava??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik vind je plaatje van K3 met 'BABES' er onder ook aardig verlept...![]()
Ja diequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je bedoelt me ava??
ik zal es een nieuwe zoeken.
ahhh lief beessiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb een kat die vindt dat het om 7 uur tijd wordt dat ik mn bedje uit kom en haar ga aaien en eten ga geven...
En ik hoef er eigenlijk pas om half 8 uit![]()
wat zal ik als ava doen?quote:
Jah, ze is echt cutequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahhh lief beessieslaapt die niet eens bij je ?
1. wies da?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat zal ik als ava doen?
keuze 1
een foto van brechtje
2
iets met bier
3
een oud gifje
4
iets met frituren
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef Seventees het volgende:
Dit zijn van die momenten waarop ik blij ben dat ik geen huisdieren heb
Zolang je me niets 's morgens om 7 uur wakker maaktquote:
ik wel goudvissenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef Seventees het volgende:
Dit zijn van die momenten waarop ik blij ben dat ik geen huisdieren heb
Echt niet, ik wil ook uitslapenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang je me niets 's morgens om 7 uur wakker maakt![]()
kom jij ook kopjes geven dan ? (Thee wel te verstaanquote:
*Heefte niette post*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:18 schreef Seventees het volgende:
Oeh! Post!
Jah, doe ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom jij ook kopjes geven dan ? (Thee wel te verstaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |