kusje derop over?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat ben jij makkelijk
* Links nog steeds boos op motorbloem [afbeelding]
Dat is wel het drankje van de dag hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En een Mangothee. Dan hebben we het er niet meer over![]()
Ghehehehequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
die mag je een keer komen halenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Komt door het extra ingredient (waar niet over gesproken wordtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is wel het drankje van de dag he![]()
Helleuwquote:
Arnhem, was het he?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die mag je een keer komen halen
Kwam ik vaak, Arnhemquote:
Knap staaltje misleiding! Ik liep er met open ogen inquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgens mn sig wel, maar dat is natuurlijk een afleiding
Ik zit elke ochtend al in de juiste treinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kwam ik vaak, Arnhem
Mooie stad!![]()
Met zo weinig vrouwen in dit topic moet je degene die er zijn te hier houdenquote:
Volgens mij zijn de verhoudingen nog redelijk gelijk in dit topic (nu Tear en Kuno wegzijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Met zo weinig vrouwen in dit topic moet je degene die er zijn te hier houden
Goed punt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Met zo weinig vrouwen in dit topic moet je degene die er zijn te hier houden
'Als je het zelf doet weet je tenminste zeker dat het goed gaat'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, die wis ik zelf wel
Nee, ze schrijven hun code niet volgens MIJN systeem, ergo, een zootje dus!
Kan ik alles opnieuw gaan indelen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zit elke ochtend al in de juiste treinMoet er alleen een stuk eerder uit.
Ben er nog nooit geweest eigenlijk..
Komt omdat je thee op is, denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Dylanesque het volgende:
Zat ik opeens weer even te werken zegze moeten t niet te gek maken hier
Geen idee, maar ik ben het er wel mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
'Als je het zelf doet weet je tenminste zeker dat het goed gaat'
Had ik dan vandaag al niet eens gezegd?
Gajedoen daar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Was er vorig jaar nog... en over een paar weken weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |