Ken t woordje verslaafd niet hèquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:21 schreef Seventees het volgende:
'Verslaafd', Magno
Lynx666 werkt thuis door?Jij bent gek
-edit- Projecten! ( ? )
das het al geweest hoor, je bent toch niet blijven zitten hoop ik ?quote:
Helleuwwwwwwwwwwwwwquote:
Oeh lekkah.. alleen wil ik er mangothee inquote:
Hello strangerquote:
okquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Oeh lekkah.. alleen wil ik er mangothee in![]()
Jij hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hello stranger
En verder hoor ik niet in dit topic, 't is hier juist hartstikke druk nu!
Maar gelukkig mn laatste werkdag; 3 weken vakantie ahead![]()
![]()
Huh? Je bedoelt dat naar huis gaan tot de opties behoort?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das het al geweest hoor, je bent toch niet blijven zitten hoop ik ?
sterker nog , het is de enigste optie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt dat naar huis gaan tot de opties behoort?
Ik heb genoeg te doen voor je! Zin om 2 dagen per week voor de komende 6 weken als telefonist bij een industrieel bedrijf te werken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij hier![]()
Heb je nog wat leuks te doen voor mij? Of een kop mangothee?
Werk ze
en fijne vakantie! Waar gaat de reis heen?
Dát hebben ze me niet verteld bij de introductiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sterker nog , het is de enigste optie.
Wat?!? in zweden ??? dat wil ik ook welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen voor je! Zin om 2 dagen per week voor de komende 6 weken als telefonist bij een industrieel bedrijf te werken?
Zweden!
Mij wil je niet aan de telefoon hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen voor je! Zin om 2 dagen per week voor de komende 6 weken als telefonist bij een industrieel bedrijf te werken?
Zweden!
Nee, de klus is in R'dam en mijn vakantie in Zwedenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wat?!? in zweden ??? dat wil ik ook wel
Lekker hoor.. Have fun!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, de klus is in R'dam en mijn vakantie in Zweden![]()
aaj rotjeknor , das vlakbijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, de klus is in R'dam en mijn vakantie in Zweden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |