quote:
Sorry ik was al wegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren
Wat ga je eten vanavond?
Je maakt me niet wijs dat je deze laatste 5 minuten nog wat nuttigs doet, dus kan het net zo goed vragen
Dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Sorry ik was al weg
maar het is Shoarma bij de Shoarmaboer vandaan. hoef ik dus ook niet te koken
Hey das een werelds idee, dat ga ik morgen doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef Seventees het volgende:
Ik was al thuis, dus ik ga ook eens eten nu.
Pannenkoeken
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:51 schreef Lynx666 het volgende:
Bij ons op de afdeling is het eigenlijk oneerlijk verdeeld..
We zitten met zowel webprogrammeurs en multimedia vormgevers op één afdeling.. De webprogrammeurs hebben het allemaal ontzettend rustig, terwijl de multimedia vormgevers omkomen in het werk en een paar keer per week moeten overwerken. Soms voel je je best schuldig als je om 17.00u je computer uit zet, terwijl degene naast je de menukaart van de lokale shoarmaboer bekijkt om bij het overwerken te nuttigen..
Maar dat schuldgevoel verdwijnt zodra ik de deur uit ben.
Je kan wel een goeie wekker gebruiken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:46 schreef Deceit het volgende:
Jullie zijn allemaal al thuis!!! En ik zit hier nog... Zucht... Morgen MOET ik op tijd op me werk komen, want dit is de 3e keer in anderhalve week dat ik in plaats van 9 uur, half 11 begin! hehe... En het is veel moeilijker om tot 7 door te werken!!!
Helleuwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je kan wel een goeie wekker gebruiken.
Wat zeg ik.. wekkerS.
En een vrouw/moeder/buurvrouw om evt. steentjes tegen je raam te smijten
Heb zelfs al gegeten johquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef Seventees het volgende:
Magno!!
Ook alweer thuis, meis?
Zijn wij even een stelletje verslaafden met z'n allen
Ik ook... moet de was nog doen en afwassenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:18 schreef Lynx666 het volgende:
Ironisch genoeg heb ik het thuis wel erg druk met werk.
Projecten jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:21 schreef Seventees het volgende:
'Verslaafd', Magno
Lynx666 werkt thuis door?Jij bent gek
-edit- Projecten! ( ? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |