Ook dat !quote:
Ze moeten die meeting in Arnhem houden. Al dat werkschuwe theeleutende volk bij elkaar.quote:
Volgens mij zijn ze allemaal hard aan het werkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef -Magnolia- het volgende:
Zijn we nu helemaal alleen over Seventees?![]()
Ghehehe dat zou leuk zijn!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ze moeten die meeting in Arnhem houden. Al dat werkschuwe theeleutende volk bij elkaar.
Werk? Is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal hard aan het werk
Hoiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef -Magnolia- het volgende:
Zijn we nu helemaal alleen over Seventees?![]()
Ik kom ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ghehehe dat zou leuk zijn!
Lekker op een zonnige dag op de Korenmarkt gaan zitten...
Ik ben voor!
U saved my dayquote:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:
Geen idee. Doet me denken een spruitjesquote:
Het is dat je een vrouw bent, anders had ik niet geantwoordquote:
Mij ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geen idee. Doet me denken een spruitjes
Weet ik toch, je vindt me gewoon liefquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is dat je een vrouw bent, anders had ik niet geantwoord
27
Jij dan?
Allesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is er mis met spruitjes?
Niets mis met 21!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Weet ik toch, je vindt me gewoon lief![]()
Ik word over 19 dagen 21 jaartjes jong![]()
Wat is er níet mis met spruitjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is er mis met spruitjes?
Zag hier laatst iemand posten van 1976...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niets mis met 21!
Als ik 't niet vergeet dan post ik een verjaardagstaart voor je
Zou ik de oudste zijn hier?
Ook smerigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:42 schreef Lynx666 het volgende:
Als je nou zei "tuinbonen" had ik je helemaal gelijk gegeven..!
U bent gezegendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Seventees het volgende:
Tuinbonen? Die heb ik nog nooit gehad, geloof ik.
30 minuten!quote:
Nou, echt niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Seventees het volgende:
Geen spruitjes en/of tuinbonen op die meeting
Alvast gefeliciteerdquote:
dank je!quote:
Nog een voordeel van de baas die weg is: je kan zingen en zelfs swingen als je zin hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef -Magnolia- het volgende:
* Helemaal alleen op kantoor...
Luistert heel hard naar Umbrella...
En blért ook lekker hard mee *
Deze info gaarne voor jezelf houden aub![]()
Magno! Jij durftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik denk dat ik stiekem eerder naar huis ga...![]()
Ook geen asperges btwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:46 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou, echt niet...
Anders kom ik niet eens...
Arnhem ligt toch redelijk centraal of laat m'n topografische kennis me in de steekquote:
centraal volgens mij niet... Utrecht eerderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Arnhem ligt toch redelijk centraal of laat m'n topografische kennis me in de steek
Precies! En ik ga er nu vandoor...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nog een voordeel van de baas die weg is: je kan zingen en zelfs swingen als je zin hebt
doeiiiiii tot morgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:58 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Precies! En ik ga er nu vandoor...
Dame en heren, fijne avond!
voor wie wil!
Utrecht is ook gezellig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:58 schreef DavyE het volgende:
[..]
centraal volgens mij niet... Utrecht eerder
Ik woon ook in een uithoekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Arnhem ligt toch redelijk centraal of laat m'n topografische kennis me in de steek
Goede reis naar huis en tot morgennnnnnn!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:58 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Precies! En ik ga er nu vandoor...
Dame en heren, fijne avond!
voor wie wil!
dat is wel waar jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Utrecht is ook gezellig.
Wel wat druk
Mp3 in de aanslag! En dromen van die fantastische wereldenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik woon ook in een uithoek.
Ik ga me trouwens klaarmaken om mijn pctje uit te zetten
Iedereen is om 5 uur vrijquote:
Dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mp3 in de aanslag! En dromen van die fantastische werelden
Jij ook een goede reis naar huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |