Je bent een engel!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:04 schreef Seventees het volgende:
Er is maar een die dat goed kan doen
mensen!
Mangothee
M'n een na laatste werkdagquote:
Moggequote:
Dan ga ik gewoon onbetaald fokkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Moeten we je daarna ook al gaan missen?.
quote:
*mept terug*quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon onbetaald fokken![]()
Jaha kan jullie toch niet missenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:25 schreef Seventees het volgende:
[..]![]()
Je blijft wel posten, hoor! *streng kijkt*
Ik ben een engel, zegt iequote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent een engel!
(Ik zie nu al engeltjes, zonder een slok op)
Gaat snelquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jaha kan jullie toch niet missen![]()
![]()
![]()
Anders werd t maar een dooie boel hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
En dat vinden we helemaal niet erg!
Ik ben net een uur aanwezig...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben al 2 uur aanwezig. Ik moest eerst ff wat werken (bah, vies woord)
Leuke klanten heb je zegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ben net een uur aanwezig...![]()
En alweer een boze vrouw aan de lijn die m'n baas wilde spreken![]()
Ik gooi het op "Slaapdronken"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik ben een engel, zegt ie
Kan slechter wakker worden. Weet je zeker dat je niet stiekem al van de mango hebt gesnoept?
Alweer?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ach, een na laatste dagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:37 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Alweer?
Je hebt de hele tijd boze vrouwen aan de lijn...Krijg je ook gevarengeld?
Grinnik, leuke werkdag zal je hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:41 schreef nikky het volgende:
Hier ligt het systeem plat. En dat was al vanaf het moment dat ik hier was 7.30.
Ja, vies woord.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben al 2 uur aanwezig. Ik moest eerst ff wat werken (bah, vies woord)
Shit, dat was ik!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En die formulieren bestaan uit hoeveel kantjes?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Leuke klanten heb je zeg![]()
.
Ik kom er net achter dat ik een fout heb gemaakt, en moet nu 3 serviceformulieren aan gaan passen.Ik raak ook veel te veel afgeleid he
. Gelukkig kom ik er nu achter, want ik moet hierna sowieso nog 3, waarschijnlijk 5 andere serviceformulieren aanpassen. Maar dat ligt nog stil, surprisingly
.
Nou neequote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Grinnik, leuke werkdag zal je hebben![]()
tjsonge ik heb last vanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben aan weekend toe...
Dan was je niet lief voor mijquote:
Laat mij maar de hele dag betaald fokken hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Nou nee.
Ik werk liever en af en toe een beetje internetten dan dat ik de hele dag geen fuck te doen heb eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |