Hoe kan ik het goed maken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dan was je niet lief voor mij![]()
Nee, het zijn website formulieren. Ik moet de hele formulieren opnieuw opbouwen, bij verschillende keuzes andere subformulieren laten zien, en zorgen dat alles wat de gebruiker invult gecontroleerd wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
En die formulieren bestaan uit hoeveel kantjes?
Kan nog best een karwei worden
MangoThee en een Knuffel...quote:
Was het maar zo simpel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:01 schreef DeToXiC het volgende:
Copy-paste?
zo das lekker wakker wordenquote:
Maar dat heb ik dan ook wel verdiendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo das lekker wakker worden
dan doen we gelijk een Groep-Knuffel toch, lekker intiemquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Maar dat heb ik dan ook wel verdiend![]()
Jij wilt gewoon met Seventees en mij knuffelenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan doen we gelijk een Groep-Knuffel toch, lekker intiem
Mag ook wel, moeten elkaar steunen in deze moeilijke werkloze tijden...quote:
Daar komt het wel op neer jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon met Seventees en mij knuffelen![]()
Ik doe ook mee!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan doen we gelijk een Groep-Knuffel toch, lekker intiem
quote:
Dat zal het zijn!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon met Seventees en mij knuffelen![]()
Zou eens tijd worden!quote:
Doe mij nog maar een paar koppen. dit effect bevalt me welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!
Nog zo'n leuk effect van de mangothee
Maar dan haal ik geen voldoening uit mijn werkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Laat mij maar de hele dag betaald fokken hoor![]()
Precies.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:41 schreef Seventees het volgende:
Als je naar huis gaat dan krijg je zeker niet betaald?
nou ik zou toch graag in mn bedje willen liggen op dit moment. regendruppels tellen die op het raam vallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:48 schreef B_BOY het volgende:
zo weinig te doen op het werk dat ik niet hoef te komen. zo klote, werk wat afhankelijk is van het weer (gelukkig vrijdag laatste ronde van sollicitatie procedure)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |