met photoshop!quote:
Je moest een topic openenquote:
hey dat kan toch niet. dames betalen niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moet ik rijden? Want dan drink ik cola light...
En ik betaal mn eigen drankjes wel hoor
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Mooie afsluiter!!!!!!!!!!!!!!!quote:
daarom vroeg ik ook vrijdag avond kosten technisch...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat kan toch niet. dames betalen niet.
nou dan doe je het in Paint, jezus wees een beetje creatief!quote:
tsja er zijn mensen die echt niets te doen hebben hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef teamlead het volgende:
ah hier zijn jullie. Ik had even een verlengde rookpauze (dat noemen we overleg en dan mag het wel
) en meteen is het topic vol
666!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Even een ordernummer zoeken waar ik dat op kan factureren....
Ik heb wel wat beters te doen, wat weet ik nog niet, maar ik verzin wel watquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dan doe je het in Paint, jezus wees een beetje creatief!![]()
Niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat kan toch niet. dames betalen niet.
ja. en daar ga ik dan mee "in overleg"......... moet toch even weten hoe die date van de collega afgelopen isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
tsja er zijn mensen die echt niets te doen hebben he
nee!quote:
Vertel wij willen ook alles weten ! Kom maar op met die roddelsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja. en daar ga ik dan mee "in overleg"......... moet toch even weten hoe die date van de collega afgelopen is
tsss, emancipatie, ze wilden het zelfquote:
Dan doe je dat toch in het nieuwe topic, ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Ulreazj het volgende:
Ik dacht ik post nog even in het topic. Was die al dicht. Jullie spammen teveel. (A)
godverdomme, kun je een keer in de krant komen doe je er nog niets voor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen, wat weet ik nog niet, maar ik verzin wel wat
Ik werk FOK! betaald toch ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
godverdomme, kun je een keer in de krant komen doe je er nog niets voor!
fullcolor full page advertenties zijn duur he?
nee, even knipperen met je ogen is genoegquote:
mwah.. sappige roddels vielen tegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vertel wij willen ook alles weten ! Kom maar op met die roddels
In dat geval!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
In dat geval!
Magnolia, hou even een plaatsje vrij voor de zaterdag editie!Tear gaat even reclame maken voor ons topic!
wat doet magnolia dan?? (ik ga niet hele vorige topic doorspittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
In dat geval!
Magnolia, hou even een plaatsje vrij voor de zaterdag editie!Tear gaat even reclame maken voor ons topic!
Dus neukt ie haar bij de volgende afspraak ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. sappige roddels vielen tegen. Ik heb vooral staan aanhoren hoe lief leuk en geweldig dat mokkel wel niet is.....
ow.. en dat ie geen seks had gehad "omdat hij haar respecteerde"
Zo hoort het ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef -Magnolia- het volgende:
dan betaal ik niet.. ook goed ....
quote:
okey! maar ophalen uit delfzijl word nog wel even een obstakel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef -Magnolia- het volgende:
dan betaal ik niet.. ook goed ....
Zeg open jij es even gauw een nieuw Stage SC topic... Wel sluiten maar niet openen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef ETA het volgende:
[..]
wat doet magnolia dan?? (ik ga niet hele vorige topic doorspitten)
Ik werk bij een krant, voer advertenties inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef ETA het volgende:
[..]
wat doet magnolia dan?? (ik ga niet hele vorige topic doorspitten)
Ah kom op Kuno ! dat kun je best ffies doen toch ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
okey! maar ophalen uit delfzijl word nog wel even een obstakel!
Ah joh, auto van mn moeder rijdt welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
okey! maar ophalen uit delfzijl word nog wel even een obstakel!
Mannen zijn ook echt varkens...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus neukt ie haar bij de volgende afspraak ?
Ergo: ze wilde nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. sappige roddels vielen tegen. Ik heb vooral staan aanhoren hoe lief leuk en geweldig dat mokkel wel niet is.....
ow.. en dat ie geen seks had gehad "omdat hij haar respecteerde"
kijk! komt al goed dus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:06 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ah joh, auto van mn moeder rijdt wel
dat is ongeveer de zelfde afstand als utrecht maastricht man...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah kom op Kuno ! dat kun je best ffies doen toch ?
Ik vind de knor wereldgerechten minderquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mannen zijn ook echt varkens...
Ja dus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is ongeveer de zelfde afstand als utrecht maastricht man...!![]()
![]()
weet je hoelang dat duurt op de fiets...!quote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:09 schreef Jajong het volgende:
Meldt.
Ik ga gewoon naar huis straks dunkt me
Je hebt ook niks voor me over hè?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet je hoelang dat duurt op de fiets...!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:11 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je hebt ook niks voor me over hè?
Ohja en dat is best wel ver inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is ongeveer de zelfde afstand als utrecht maastricht man...!![]()
![]()
AA clan = America's Army????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:09 schreef Ulreazj het volgende:
tvp
Ben ik nu gek om te zeggen dat dat best meevalt. Het is fucking Nederland. Andere landen lachen om die tyfuseindjes hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ohja en dat is best wel ver inderdaad
Ja klopt het is ook niet ver! Met de auto! maar met de fiets is het een pokke eind.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik nu gek om te zeggen dat dat best meevalt. Het is fucking Nederland. Andere landen lachen om die tyfuseindjes hier.
Of je nou met de auto gaat of met de fiets, de afstand is hetzelfde..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja klopt het is ook niet ver! Met de auto! maar met de fiets is het een pokke eind.
En mij hoef je niet te vertellen over die tyveseindjes, ik woon in een stad die 3 x zo groot is als Parijs, rondje ring is 300 km voor mij is dat geen probleem, met een auto!
hij is ook al vanaf 3 uur aan het werk...!quote:
Waarom ga je dan ook niet met de Auto ipv de fiets ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja klopt het is ook niet ver! Met de auto! maar met de fiets is het een pokke eind.
En mij hoef je niet te vertellen over die tyveseindjes, ik woon in een stad die 3 x zo groot is als Parijs, rondje ring is 300 km voor mij is dat geen probleem, met een auto!
Gun hem ook wat, hij is al heel erg lang aan het werk hoorquote:
Ik ga iemand slaan zo, echt...quote:
klopt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Of je nou met de auto gaat of met de fiets, de afstand is hetzelfde..
Auto gaat alleen sneller![]()
Ben ik blij dat ik nog niet vrij ben!quote:
Moet ik wel ff een goedkoop parkeerplekje vinden....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt!
Daarom zei ik daarnet ook dat het lang duurt niet dat het ver weg is!
maar goed, je komt dus met de auto van je mama naar de stad?
Sweet memories.......... Was erbij van 1.0 tot de 1e 3 SF maps werden gelanceerd.... Was wel lache, River basin was mijn map. ik stond tijdenlang in de top 10 van River Basin spelers op Fragrate allertijden, ~4,0 ongeveerquote:
Oh ik dacht de wat past er in je reet meetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Magnolia en Kuno. We verwachten hier natuurlijk wel een uitgebreid verslag van de mini geen reet te doen op je werk meet
Nou het is heel makkelijk, je hebt geen fuck te doen, je zit achter een computer. En je gaat Fok!ken... heel eenvoudigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef DutchieBre het volgende:
Waaw, hoe krijgen jullie dat voor elkaar ? Hier is het continu rete druk .. Zelfs nu in de vakantie periode !!
*werk bij Deloitte in Breda
Mmm mn tante woon tegenover de stads oper (niet de schouwburg maar die ander?) daar kun je dacht ik gratis parkerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moet ik wel ff een goedkoop parkeerplekje vinden....
Niet druk genoeg, je post hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef DutchieBre het volgende:
Waaw, hoe krijgen jullie dat voor elkaar ? Hier is het continu rete druk .. Zelfs nu in de vakantie periode !!
*werk bij Deloitte in Breda
Met of zonder details?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Magnolia en Kuno. We verwachten hier natuurlijk wel een uitgebreid verslag van de mini geen reet te doen op je werk meet
Alle details, zelfs de meest kleinequote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ik dacht de wat past er in je reet meet
Wat?quote:
Genoteerd..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Alle details, zelfs de meest kleine
Vreemde zinquote:
We kunnen dan ook gewoon wéér gaan, is dat een idee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
kunnnen jullie een paar week wachten met de meet? Over 3 weken kom ik terug uit Taiwan..... en dan 1 week naar italie, en dan ben ik ook weer in Grunn!!!
Helemaal niet..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef Lynx666 het volgende:
Grunn, wat een (..)eind weg.
Italië klinkt een stuk beter dan Grunnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
kunnnen jullie een paar week wachten met de meet? Over 3 weken kom ik terug uit Taiwan..... en dan 1 week naar italie, en dan ben ik ook weer in Grunn!!!
Mee eens!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Italië klinkt een stuk beter dan Grunn
hopelijk ben ik dan nog in NLquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
We kunnen dan ook gewoon wéér gaan, is dat een idee?
2 uurtjes rijden. Cc aan en gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef Lynx666 het volgende:
Grunn, wat een (..)eind weg.
tof, ik kom nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
Italie rocksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Italië klinkt een stuk beter dan Grunn
dat meeeen je niet :")quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wow jullie gaan hard, ik moest ff een toner vervangen in een printer en ik snap meteen niet meer waar het over gaat.
Best zwaar werk trouwens. Het zweet staat op mn voorhoofd
quote:Ontmoet nu duizenden gays
Elke dag 200 nieuwe gay leden. Zoek en chat onmiddellijk met leuke gays
Ah, beterquote:
quote:Dames Bikini
Bikini's en andere badmode. Bestel & profiteer van de kortingsacties!
sex, niets doen, en teardrop die constant aan het werk is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef Deceit het volgende:
Ik heb t gevonden!! Hmm nu even beetje lezen wat voor debatten we hier hebben..
Watjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wow jullie gaan hard, ik moest ff een toner vervangen in een printer en ik snap meteen niet meer waar het over gaat.
Best zwaar werk trouwens. Het zweet staat op mn voorhoofd
Volgens mij ook. Of hij kijkt een pr0n dvdtjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Teardrop haalt idd zn werk van de afgelopen 3 weken in
ja dan wordt typen moeilijk jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Of hij kijkt een pr0n dvdtje
Spraak herkenning ftw!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan wordt typen moeilijk ja
werkt dat nou goed tegenwoordig ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spraak herkenning ftw!
Al moet hij die niet aanzetten terwijl hij 'kijkt'. Het zou vreemde posts opleveren...
of je bedoeld dat werkt niet samen met die dvdsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:48 schreef Pheno het volgende:
Ik gebruik het al heel lang niet meer. Al schijnt het aardig te zijn tegenwoordig.
ik hoef zijn gekreun niet op fokquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of je bedoeld dat werkt niet samen met die dvds![]()
![]()
maar dat moet toch ook ooit zijn ingevoerd ? anders herkent ie dat niet! en wie heeft dat gedaan ?quote:
Ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar dat moet toch ook ooit zijn ingevoerd ? anders herkent ie dat niet! en wie heeft dat gedaan ?
Had ik al gestuurd !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:41 schreef Deceit het volgende:
teardrop aan het werk.. cool..
Sex... Hmm heb ik niets over gelezen
Niets doen.. Hmmja daar kan ik het altijd wel over hebben
En waar is Magnolia met haar cliffhanger story van voor en na 12.00!?
zo dan. 300 aanslagen per minuut ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Had ik al gestuurd !
Moest een advertentie binnenkrijgen voor 12.00uur.
11.58, mail, 11.59, invoeren, 12.00 uur versturen!
Dus iedereen vind me weer lief![]()
Nee ik ga gamenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Teardrop haalt idd zn werk van de afgelopen 3 weken in
ohhhhh jaaaaaaaaa........................................ toch geen patience heh ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik ga gamen
Baas liet net een spel zien dat gaan we hier even uitproberen![]()
Tsja je moet toch wat he
Nee Cabal Online ofzo...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohhhhh jaaaaaaaaa........................................ toch geen patience heh ?
Ah, WoWquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik ga gamen
Baas liet net een spel zien dat gaan we hier even uitproberen![]()
Tsja je moet toch wat he
Probeer anders eens o-game.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee Cabal Online ofzo...
Maar even uitproberen, heb toch niets anders te doen
Nee niet WoW, dat vind ik echt zo suf !quote:
zie pi, ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee niet WoW, dat vind ik echt zo suf !
Was al een order van gemaakt, alleen openen en uitprinten en in bakje leggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan. 300 aanslagen per minuut ?
Ophouden over WOW, nu!quote:
Nog een WoW liefhebberquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ophouden over WOW, nu!
Of ik post hier niet meer...
Het schijnt populair te zijn, ik ken maar 1 iemand die het speeltquote:
Ik ken niemand die het speelt en eigenlijk wil ik dat zo houden ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt populair te zijn, ik ken maar 1 iemand die het speelt
Of heeft die 10000 accounts of zo
Dan maar productief op FOK!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:00 schreef Lynx666 het volgende:
Boterhammen achter m'n kiezen, en weer lekker productief aan de slag!![]()
Oh wacht.
Er is geen werk.
Maar ETA...! dan zit ik in Zweden...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
Toch nog iets te doenquote:
Dan houdt je daar toch een meetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar ETA...! dan zit ik in Zweden...!
Kom je maar een dagje terug...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar ETA...! dan zit ik in Zweden...!
Ik heb mn fototoestel al aan de lader hangen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Alle details, zelfs de meest kleine
nee dat doe ik wel even! even een dagje terugkomen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom je maar een dagje terug...
* Blért mee met Wonderwall *
Ik de mijne ook!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb mn fototoestel al aan de lader hangen!![]()
Cabal is ook een mmorpg geloof ik dus echt knallen hoort er niet bij. Nou dat gamen gaat nog wel even duren. Na downloaden moet ie ook nog updaten. Duurt nog 2 uur voor ie klaar is met updatenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ik had pas de demo van WOW gedownload, maar vond er geen ruk aan.
dan vond ik oblivion veel toffer. maar cabal, lekker knallen dusGelijk een LAN game doen ?
Goed spelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Cabal is ook een mmorpg geloof ik dus echt knallen hoort er niet bij. Nou dat gamen gaat nog wel even duren. Na downloaden moet ie ook nog updaten. Duurt nog 2 uur voor ie klaar is met updaten
tuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:00 schreef -Magnolia- het volgende:
Even broodje eten hoor.. Iedereen al lunch gehad?
Ik mag t altijd zelf bepalen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tuurlijkaltijd tussen 12 en 12.30 , vaste prik
maar houdt dat dat ook in dat je eventueel langer moet blijven ??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik mag t altijd zelf bepalen...
Hoe lang ook
Echt niet.. 5 uur = ik wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar houdt dat dat ook in dat je eventueel langer moet blijven ??
Misschien is dat de game wel... updates binnenhalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Cabal is ook een mmorpg geloof ik dus echt knallen hoort er niet bij. Nou dat gamen gaat nog wel even duren. Na downloaden moet ie ook nog updaten. Duurt nog 2 uur voor ie klaar is met updaten
haha nou dan zou ik het wel wetenquote:
Komt helemaal goed! iedere minuut word vast gelegd!quote:
Goed spel !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Misschien is dat de game wel... updates binnenhalen.
Acceptatie of systeem?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
Joepi, mijn testomgeving doet het!
Weet je wat je moet gaan doen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef Dylanesque het volgende:
Zo. Even bejeweled battle gehouden hier. Ik heb gewonnen. Oh Yeah.
Welk gebouw zit je? die van DvhN? aan de ring? daar ben ik ook nog een keer geweest toen ik met een fotograaf mee ging toen ik 8 was!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik mag t altijd zelf bepalen...
Hoe lang ook
Je test of FOK! op alle pc's werkt ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
Joepi, mijn testomgeving doet het!
ik haal hoogstens 1 aanslag per maand........quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan. 300 aanslagen per minuut ?
qu-est ce que cést?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weet je wat je moet gaan doen..
CHUZZLE !!
hij gaat je inhalen met je statistieken. overal tergelijk postenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je test of FOK! op alle pc's werkt ?![]()
![]()
systeemquote:
Chuzzle... Dat is toch met die harige beestjes?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weet je wat je moet gaan doen..
CHUZZLE !!
Nope, niet daar...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Welk gebouw zit je? die van DvhN? aan de ring? daar ben ik ook nog een keer geweest toen ik met een fotograaf mee ging toen ik 8 was!![]()
Zo, zo.. dan ben je op tijd met dit bericht begonnen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef ETA het volgende:
[..]
ik haal hoogstens 1 aanslag per maand........
Nah, ik probeer nog wat op te steken op mijn werk. Met fokken doe je dat niet. Op 1 punt na: ga geen cabal spelen als je geen updates wilt ophalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij gaat je inhalen met je statistieken. overal tergelijk posten
Ook, als het moet, maar ach, nu eens wat aankloten met een update van een applicatieserverquote:
aaha... een ander lelijk gebouw?quote:
ah dat is hetzelfde dus als windows installerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik probeer nog wat op te steken op mijn werk. Met fokken doe je dat niet. Op 1 punt na: ga geen cabal spelen als je geen updates wilt ophalen
Preciesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaha... een ander lelijk gebouw?
leuk he? al die mensen die over windows, WOW en andere nerderige dingen praten!quote:
Volgens mij wel, ik heb zo'n prachtig image, silent installer als het moet, ik merk er niets vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dat is hetzelfde dus als windows installeren
Nerds ftw!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
leuk he? al die mensen die over windows, WOW en andere nerderige dingen praten!
Nou, echt welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ....quote:
je vergeet grijze gebouwenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had het over jullie niet over mezelf!quote:
Die zijn verrekte handig hoorquote:
ja grijze gebouwen zijn natuurlijk coolquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had het over jullie niet over mezelf!![]()
Grijze gebouwen zijn wel spannend?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had het over jullie niet over mezelf!![]()
die zijn voorral saai bedoel jequote:
B&B is niks.. ATWT Rulesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grijze gebouwen zijn wel spannend?
Straks ga je zeggen dat de verhaallijn van de bold and the beautiful dynamisch is
Welkomquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef DavyE het volgende:
jongens een goeie dag
zowaar ik mijn afscheid enkele dagen heb afgekondigd, kom ik jullie weer lastig vallen op dit topic.
met vol goede moed ben ik begonnen met het nieuwe werk, maar wat blijkt nu het is ongelooflijk saai werk
heb een nieuw topic daarover geopend, maar dit werd niet in dank afgenomen.
zie hier de sluiting van mijn topic
Saaie werkzaamheden op je werk
met als antwoordt van de mod
Dit gaat wel een beetje erg veel "reeksen" opleveren zo. geen reet te doen of niets spannends te doen kan best samen.
hele topics met het is saai is een beetje saai he?
mijn vraag is nu mag ik bij jullie aansluiten anders ga ik me eenzaam voelen ja wel werk maar ongelooflijk saai![]()
![]()
![]()
Straks heb je nog een vriendin ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed ik ben even aan het werk...
Alweer ?
Ja alweer
welkom terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef DavyE het volgende:
jongens een goeie dag
zowaar ik mijn afscheid enkele dagen heb afgekondigd, kom ik jullie weer lastig vallen op dit topic.
met vol goede moed ben ik begonnen met het nieuwe werk, maar wat blijkt nu het is ongelooflijk saai werk
heb een nieuw topic daarover geopend, maar dit werd niet in dank afgenomen.
zie hier de sluiting van mijn topic
Saaie werkzaamheden op je werk
met als antwoordt van de mod
Dit gaat wel een beetje erg veel "reeksen" opleveren zo. geen reet te doen of niets spannends te doen kan best samen.
hele topics met het is saai is een beetje saai he?
mijn vraag is nu mag ik bij jullie aansluiten anders ga ik me eenzaam voelen ja wel werk maar ongelooflijk saai![]()
![]()
![]()
quote:
wel als ze in groningen staan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja grijze gebouwen zijn natuurlijk cool![]()
![]()
hij woont nog bij zn mammie!quote:
it wasn't you?quote:
Het is u gegund hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:26 schreef DavyE het volgende:
[..]
fantastisch om weer vrienden te hebben om de dag door te komen![]()
Daar moet ik echt niet aan denken. Vrijheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hij woont nog bij zn mammie!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij erkent dit wel als reeks dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef DavyE het volgende:
--
Nope, niemand z'n vriendinquote:
Vrienden? Medeslachtoffers bedoel jequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:26 schreef DavyE het volgende:
[..]
fantastisch om weer vrienden te hebben om de dag door te komen![]()
vrijheid blijheid!quote:
ja lekker vrolijke boel dan, grijze slingers erbijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel als ze in groningen staan!![]()
Zeg dat welquote:
ik ben de 2 dagen dat ik in Nederland ben al helemaal aan het volplannen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar moet ik echt niet aan denken. Vrijheid
aanhangels zijn alleen maar lastig!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:28 schreef DavyE het volgende:
maar jongens en meisjes nog steeds geen werk![]()
hoe lang moet dit topic nog blijven bestaan
![]()
en laat je geen saai werk verrichten dat mogen ze lekker zelf doen![]()
hij is meer de verloren zoonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hij erkent dit wel als reeks dus
Welkom terug, jij was toch de originele TS?![]()
Zijn er nog andere vrouwen die reageren in dit topic?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is meer de verloren zoon
jep jij was toch die kerel die bij lebkov een broodje ging halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hij erkent dit wel als reeks dus
Welkom terug, jij was toch de originele TS?![]()
ook goed, in ieder geval heeft ie onze toestemming niet nodig om hier rond te komen hangenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enigste!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn er nog andere vrouwen die reageren in dit topic?
Of ben ik de enige?
Nee hoor. Ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn er nog andere vrouwen die reageren in dit topic?
Of ben ik de enige?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
jep jij was toch die kerel die bij lebkov een broodje ging halen![]()
![]()
ja zo`n eentje die saai werkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
totdat je de vrouw van je dromen tegenkomtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aanhangels zijn alleen maar lastig!
Dank jequote:
dat is geen aanhangsel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
totdat je de vrouw van je dromen tegenkomt
En jij liep te zeiken dat ze Mac gingen halen zonder dat ze jou iets vroegen????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:31 schreef Deceit het volgende:
WooooW ik moet uitbuiken.. Lunch bestond uit spagetti bollognese(spel je t zo), Broodje eiersalade en een witte chocolade mousse... Hmm.. ich bin ful..
Je vindt je leuter lastig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aanhangels zijn alleen maar lastig!
Je bent in Thessaloniki geweest? Als in; Griekenland?quote:
dat is geen aanhangsel dat is een piemelquote:
Het topic is waarachtig te volgen zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:wat is het gezellig zo zonder Tear!
Kun je leuke dingen mee doen, piemelsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is geen aanhangsel dat is een piemel
inderdaad!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het topic is waarachtig te volgen zo
biertjeeequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
Gasten , koffietijd!!! Iemand nog wat ?
is dat zo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kun je leuke dingen mee doen, piemels
Doe maar iets!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
Gasten , koffietijd!!! Iemand nog wat ?
beschrijf het eens in geuren en kleurenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je kunt er mee plassen, knopen in leggen, gewichtjes aan hangen, links neerleggen, rechts neerleggen, slaan, rondjes draaien, uitsteken, afhakken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef Shitonya het volgende:
[..]
beschrijf het eens in geuren en kleuren
wat kun jij er zoal mee dan?quote:
Wat had je zo in gedachten dan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je kunt er mee plassen, knopen in leggen, gewichtjes aan hangen, links neerleggen, rechts neerleggen, slaan, rondjes draaien, uitsteken, afhakken...
Moet ik doorgaan?
Ja, eens zien of je het wereldrecord lul-activiteiten kunt verbrekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je kunt er mee plassen, knopen in leggen, gewichtjes aan hangen, links neerleggen, rechts neerleggen, slaan, rondjes draaien, uitsteken, afhakken...
Moet ik doorgaan?
Is wel een keer iets anders natuurlijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
afhakken
slaan
gewichtjes aanhangen
knopen inleggen
rondjes draaien , yummquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moet ik doorgaan?
ik denk dat je vrijdag maar van mijn piemel afblijft...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Is wel een keer iets anders natuurlijk...
Je had de illusie dat ik er überhaupt aan zou komen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk dat je vrijdag maar van mijn piemel afblijft...!![]()
nee, maar nu is ook maar iets wat vrijdag zou komen HELEMAAL verdwenen! ik laat niet mn piemel eraf hakken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je had de illusie dat ik er überhaupt aan zou komen?![]()
Spelbreker...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee, maar nu is ook maar iets wat vrijdag zou komen HELEMAAL verdwenen! ik laat niet mn piemel eraf hakken!![]()
Wbquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben dr weer
Heb ik nog wat gemist ?
vergeet je geen fotos te posten maandag ?quote:
We hebben genoten van je afwezigheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben dr weer
Heb ik nog wat gemist ?
nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik laat niet mn piemel eraf hakken!![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vergeet je geen fotos te posten maandag ?
neuh, magnolia wil kuno zn piemel eraf hakken das allesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben dr weer
Heb ik nog wat gemist ?
Spelbreker noemt ze dat... hoe zou jij het vinden als ik je kut dicht zou naaien vrijdag?quote:
Oftewel jullie hebben me gemistquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
We hebben genoten van je afwezigheid![]()
en of!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oftewel jullie hebben me gemist
ja , je wilt deel 3 vh topic vandaag toch halen ??? moet je lekker gaan gamenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oftewel jullie hebben me gemist
Ehhm....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Spelbreker noemt ze dat... hoe zou jij het vinden als ik je kut dicht zou naaien vrijdag?
met naald en draad he!![]()
ik zou het vooral blijven ontkennen...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ehhm....
Eigenlijk heel pijnlijk, maar dat ontken ik...
als ie het goed doet, ben je dan toch al verdoofd (lam)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ehhm....
Eigenlijk heel pijnlijk, maar dat ontken ik...
Nee ik ga thuis wel spelen dit duurt te langquote:
Doe ik ook!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou het vooral blijven ontkennen...!
hoelaat en waar spreken we eigenlijk af vrijdag?
Ik kan heel goed tegen alcoholquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ie het goed doet, ben je dan toch al verdoofd (lam)
dan moet ik maar vast wat zwaarder spul meenemen voor het geval je van plan bent mn piemel eraf te hakkenquote:
ok kuno , dat wordt flink pinnen jongenquote:
ik moet toch mn euro's kwijt voordat ik naar zweden ga!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok kuno , dat wordt flink pinnen jongen
ok dan komen wij ook allemaal. als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik moet toch mn euro's kwijt voordat ik naar zweden ga!![]()
uurtje of 10? tering.. dan mag ik wel uren vrijmaken om me nog op te tutten en outfit uit te kiezen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan moet ik maar vast wat zwaarder spul meenemen voor het geval je van plan bent mn piemel eraf te hakken
Ja euhm laten we zeggen... mmm in de stad ergens rond een uurtje of 10?
Breezers kopen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik moet toch mn euro's kwijt voordat ik naar zweden ga!![]()
ja hallo, jij zegt roupt u maar...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:53 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
uurtje of 10? tering.. dan mag ik wel uren vrijmaken om me nog op te tutten en outfit uit te kiezen...
Ze drinkt geen breezers!quote:
In groningen? Ik dacht dat het daar niet sloot? in iedergeval de laatste keer dat ik in grunn aan stappen was was het 7 uur dat ik de laatste kroeg uitrolde...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
tot hoe laat is alles bij jullie open trouwens ?
Again; ik ben geen sletjequote:
Uurtje of 3...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja hallo, jij zegt roupt u maar...!![]()
Hoelang ben je bezig om je op te tutten en een outfit te kiezen?
dus dan maar tegen een uurtje of 11?quote:
Als je wilt kun je doorgaan tot de vroege ochtend, en dan de kroeg in rollen terwijl vrachtwagenchauffeurs met hun ontbijt bezig zijn.. Je kunt er zelfs nog een dagje winkelen aan vast plakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
tot hoe laat is alles bij jullie open trouwens ?
in het slechtste geval ga je dan zaterdag avond weer verder...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Als je wilt kun je doorgaan tot de vroege ochtend, en dan de kroeg in rollen terwijl vrachtwagenchauffeurs met hun ontbijt bezig zijn.. Je kunt er zelfs nog een dagje winkelen aan vast plakken.
10 uur is goed hoor, ik eet wel wat snellerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus dan maar tegen een uurtje of 11?![]()
Is u vergeven..quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff is het pas 2 uur. Damn nog heel lang
en hoeveel outfits heb je intussen dan uitgetest ?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
10 uur is goed hoor, ik eet wel wat sneller![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |