met photoshop!quote:
Je moest een topic openenquote:
hey dat kan toch niet. dames betalen niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moet ik rijden? Want dan drink ik cola light...
En ik betaal mn eigen drankjes wel hoor
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Mooie afsluiter!!!!!!!!!!!!!!!quote:
daarom vroeg ik ook vrijdag avond kosten technisch...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat kan toch niet. dames betalen niet.
nou dan doe je het in Paint, jezus wees een beetje creatief!quote:
tsja er zijn mensen die echt niets te doen hebben hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef teamlead het volgende:
ah hier zijn jullie. Ik had even een verlengde rookpauze (dat noemen we overleg en dan mag het wel
) en meteen is het topic vol
666!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Even een ordernummer zoeken waar ik dat op kan factureren....
Ik heb wel wat beters te doen, wat weet ik nog niet, maar ik verzin wel watquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dan doe je het in Paint, jezus wees een beetje creatief!![]()
Niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat kan toch niet. dames betalen niet.
ja. en daar ga ik dan mee "in overleg"......... moet toch even weten hoe die date van de collega afgelopen isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
tsja er zijn mensen die echt niets te doen hebben he
nee!quote:
Vertel wij willen ook alles weten ! Kom maar op met die roddelsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja. en daar ga ik dan mee "in overleg"......... moet toch even weten hoe die date van de collega afgelopen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |