met photoshop!quote:
Je moest een topic openenquote:
hey dat kan toch niet. dames betalen niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moet ik rijden? Want dan drink ik cola light...
En ik betaal mn eigen drankjes wel hoor
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Mooie afsluiter!!!!!!!!!!!!!!!quote:
daarom vroeg ik ook vrijdag avond kosten technisch...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat kan toch niet. dames betalen niet.
nou dan doe je het in Paint, jezus wees een beetje creatief!quote:
tsja er zijn mensen die echt niets te doen hebben hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef teamlead het volgende:
ah hier zijn jullie. Ik had even een verlengde rookpauze (dat noemen we overleg en dan mag het wel
) en meteen is het topic vol
666!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Even een ordernummer zoeken waar ik dat op kan factureren....
Ik heb wel wat beters te doen, wat weet ik nog niet, maar ik verzin wel watquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dan doe je het in Paint, jezus wees een beetje creatief!![]()
Niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat kan toch niet. dames betalen niet.
ja. en daar ga ik dan mee "in overleg"......... moet toch even weten hoe die date van de collega afgelopen isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
tsja er zijn mensen die echt niets te doen hebben he
nee!quote:
Vertel wij willen ook alles weten ! Kom maar op met die roddelsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja. en daar ga ik dan mee "in overleg"......... moet toch even weten hoe die date van de collega afgelopen is
tsss, emancipatie, ze wilden het zelfquote:
Dan doe je dat toch in het nieuwe topic, ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Ulreazj het volgende:
Ik dacht ik post nog even in het topic. Was die al dicht. Jullie spammen teveel. (A)
godverdomme, kun je een keer in de krant komen doe je er nog niets voor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen, wat weet ik nog niet, maar ik verzin wel wat
Ik werk FOK! betaald toch ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
godverdomme, kun je een keer in de krant komen doe je er nog niets voor!
fullcolor full page advertenties zijn duur he?
nee, even knipperen met je ogen is genoegquote:
mwah.. sappige roddels vielen tegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vertel wij willen ook alles weten ! Kom maar op met die roddels
In dat geval!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
In dat geval!
Magnolia, hou even een plaatsje vrij voor de zaterdag editie!Tear gaat even reclame maken voor ons topic!
wat doet magnolia dan?? (ik ga niet hele vorige topic doorspittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
In dat geval!
Magnolia, hou even een plaatsje vrij voor de zaterdag editie!Tear gaat even reclame maken voor ons topic!
Dus neukt ie haar bij de volgende afspraak ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. sappige roddels vielen tegen. Ik heb vooral staan aanhoren hoe lief leuk en geweldig dat mokkel wel niet is.....
ow.. en dat ie geen seks had gehad "omdat hij haar respecteerde"
Zo hoort het ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef -Magnolia- het volgende:
dan betaal ik niet.. ook goed ....
quote:
okey! maar ophalen uit delfzijl word nog wel even een obstakel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef -Magnolia- het volgende:
dan betaal ik niet.. ook goed ....
Zeg open jij es even gauw een nieuw Stage SC topic... Wel sluiten maar niet openen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef ETA het volgende:
[..]
wat doet magnolia dan?? (ik ga niet hele vorige topic doorspitten)
Ik werk bij een krant, voer advertenties inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef ETA het volgende:
[..]
wat doet magnolia dan?? (ik ga niet hele vorige topic doorspitten)
Ah kom op Kuno ! dat kun je best ffies doen toch ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
okey! maar ophalen uit delfzijl word nog wel even een obstakel!
Ah joh, auto van mn moeder rijdt welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
okey! maar ophalen uit delfzijl word nog wel even een obstakel!
Mannen zijn ook echt varkens...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus neukt ie haar bij de volgende afspraak ?
Ergo: ze wilde nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. sappige roddels vielen tegen. Ik heb vooral staan aanhoren hoe lief leuk en geweldig dat mokkel wel niet is.....
ow.. en dat ie geen seks had gehad "omdat hij haar respecteerde"
kijk! komt al goed dus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:06 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ah joh, auto van mn moeder rijdt wel
dat is ongeveer de zelfde afstand als utrecht maastricht man...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah kom op Kuno ! dat kun je best ffies doen toch ?
Ik vind de knor wereldgerechten minderquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mannen zijn ook echt varkens...
Ja dus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is ongeveer de zelfde afstand als utrecht maastricht man...!![]()
![]()
weet je hoelang dat duurt op de fiets...!quote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:09 schreef Jajong het volgende:
Meldt.
Ik ga gewoon naar huis straks dunkt me
Je hebt ook niks voor me over hè?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet je hoelang dat duurt op de fiets...!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:11 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je hebt ook niks voor me over hè?
Ohja en dat is best wel ver inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is ongeveer de zelfde afstand als utrecht maastricht man...!![]()
![]()
AA clan = America's Army????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:09 schreef Ulreazj het volgende:
tvp
Ben ik nu gek om te zeggen dat dat best meevalt. Het is fucking Nederland. Andere landen lachen om die tyfuseindjes hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ohja en dat is best wel ver inderdaad
Ja klopt het is ook niet ver! Met de auto! maar met de fiets is het een pokke eind.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik nu gek om te zeggen dat dat best meevalt. Het is fucking Nederland. Andere landen lachen om die tyfuseindjes hier.
Of je nou met de auto gaat of met de fiets, de afstand is hetzelfde..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja klopt het is ook niet ver! Met de auto! maar met de fiets is het een pokke eind.
En mij hoef je niet te vertellen over die tyveseindjes, ik woon in een stad die 3 x zo groot is als Parijs, rondje ring is 300 km voor mij is dat geen probleem, met een auto!
hij is ook al vanaf 3 uur aan het werk...!quote:
Waarom ga je dan ook niet met de Auto ipv de fiets ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja klopt het is ook niet ver! Met de auto! maar met de fiets is het een pokke eind.
En mij hoef je niet te vertellen over die tyveseindjes, ik woon in een stad die 3 x zo groot is als Parijs, rondje ring is 300 km voor mij is dat geen probleem, met een auto!
Gun hem ook wat, hij is al heel erg lang aan het werk hoorquote:
Ik ga iemand slaan zo, echt...quote:
klopt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Of je nou met de auto gaat of met de fiets, de afstand is hetzelfde..
Auto gaat alleen sneller![]()
Ben ik blij dat ik nog niet vrij ben!quote:
Moet ik wel ff een goedkoop parkeerplekje vinden....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt!
Daarom zei ik daarnet ook dat het lang duurt niet dat het ver weg is!
maar goed, je komt dus met de auto van je mama naar de stad?
Sweet memories.......... Was erbij van 1.0 tot de 1e 3 SF maps werden gelanceerd.... Was wel lache, River basin was mijn map. ik stond tijdenlang in de top 10 van River Basin spelers op Fragrate allertijden, ~4,0 ongeveerquote:
Oh ik dacht de wat past er in je reet meetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Magnolia en Kuno. We verwachten hier natuurlijk wel een uitgebreid verslag van de mini geen reet te doen op je werk meet
Nou het is heel makkelijk, je hebt geen fuck te doen, je zit achter een computer. En je gaat Fok!ken... heel eenvoudigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef DutchieBre het volgende:
Waaw, hoe krijgen jullie dat voor elkaar ? Hier is het continu rete druk .. Zelfs nu in de vakantie periode !!
*werk bij Deloitte in Breda
Mmm mn tante woon tegenover de stads oper (niet de schouwburg maar die ander?) daar kun je dacht ik gratis parkerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moet ik wel ff een goedkoop parkeerplekje vinden....
Niet druk genoeg, je post hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef DutchieBre het volgende:
Waaw, hoe krijgen jullie dat voor elkaar ? Hier is het continu rete druk .. Zelfs nu in de vakantie periode !!
*werk bij Deloitte in Breda
Met of zonder details?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Magnolia en Kuno. We verwachten hier natuurlijk wel een uitgebreid verslag van de mini geen reet te doen op je werk meet
Alle details, zelfs de meest kleinequote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ik dacht de wat past er in je reet meet
Wat?quote:
Genoteerd..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Alle details, zelfs de meest kleine
Vreemde zinquote:
We kunnen dan ook gewoon wéér gaan, is dat een idee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
kunnnen jullie een paar week wachten met de meet? Over 3 weken kom ik terug uit Taiwan..... en dan 1 week naar italie, en dan ben ik ook weer in Grunn!!!
Helemaal niet..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef Lynx666 het volgende:
Grunn, wat een (..)eind weg.
Italië klinkt een stuk beter dan Grunnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
kunnnen jullie een paar week wachten met de meet? Over 3 weken kom ik terug uit Taiwan..... en dan 1 week naar italie, en dan ben ik ook weer in Grunn!!!
Mee eens!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Italië klinkt een stuk beter dan Grunn
hopelijk ben ik dan nog in NLquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
We kunnen dan ook gewoon wéér gaan, is dat een idee?
2 uurtjes rijden. Cc aan en gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef Lynx666 het volgende:
Grunn, wat een (..)eind weg.
tof, ik kom nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
Italie rocksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Italië klinkt een stuk beter dan Grunn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |