Goed spelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Cabal is ook een mmorpg geloof ik dus echt knallen hoort er niet bij. Nou dat gamen gaat nog wel even duren. Na downloaden moet ie ook nog updaten. Duurt nog 2 uur voor ie klaar is met updaten
tuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:00 schreef -Magnolia- het volgende:
Even broodje eten hoor.. Iedereen al lunch gehad?
Ik mag t altijd zelf bepalen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tuurlijkaltijd tussen 12 en 12.30 , vaste prik
maar houdt dat dat ook in dat je eventueel langer moet blijven ??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik mag t altijd zelf bepalen...
Hoe lang ook
Echt niet.. 5 uur = ik wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar houdt dat dat ook in dat je eventueel langer moet blijven ??
Misschien is dat de game wel... updates binnenhalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Cabal is ook een mmorpg geloof ik dus echt knallen hoort er niet bij. Nou dat gamen gaat nog wel even duren. Na downloaden moet ie ook nog updaten. Duurt nog 2 uur voor ie klaar is met updaten
haha nou dan zou ik het wel wetenquote:
Komt helemaal goed! iedere minuut word vast gelegd!quote:
Goed spel !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Misschien is dat de game wel... updates binnenhalen.
Acceptatie of systeem?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
Joepi, mijn testomgeving doet het!
Weet je wat je moet gaan doen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef Dylanesque het volgende:
Zo. Even bejeweled battle gehouden hier. Ik heb gewonnen. Oh Yeah.
Welk gebouw zit je? die van DvhN? aan de ring? daar ben ik ook nog een keer geweest toen ik met een fotograaf mee ging toen ik 8 was!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik mag t altijd zelf bepalen...
Hoe lang ook
Je test of FOK! op alle pc's werkt ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
Joepi, mijn testomgeving doet het!
ik haal hoogstens 1 aanslag per maand........quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan. 300 aanslagen per minuut ?
qu-est ce que cést?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weet je wat je moet gaan doen..
CHUZZLE !!
hij gaat je inhalen met je statistieken. overal tergelijk postenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je test of FOK! op alle pc's werkt ?![]()
![]()
systeemquote:
Chuzzle... Dat is toch met die harige beestjes?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weet je wat je moet gaan doen..
CHUZZLE !!
Nope, niet daar...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Welk gebouw zit je? die van DvhN? aan de ring? daar ben ik ook nog een keer geweest toen ik met een fotograaf mee ging toen ik 8 was!![]()
Zo, zo.. dan ben je op tijd met dit bericht begonnen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef ETA het volgende:
[..]
ik haal hoogstens 1 aanslag per maand........
Nah, ik probeer nog wat op te steken op mijn werk. Met fokken doe je dat niet. Op 1 punt na: ga geen cabal spelen als je geen updates wilt ophalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij gaat je inhalen met je statistieken. overal tergelijk posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |