Is wel een keer iets anders natuurlijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
afhakken
slaan
gewichtjes aanhangen
knopen inleggen
rondjes draaien , yummquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je kunt er mee plassen, knopen in leggen, gewichtjes aan hangen, links neerleggen, rechts neerleggen, slaan, rondjes draaien, uitsteken, afhakken...
Moet ik doorgaan?
ik denk dat je vrijdag maar van mijn piemel afblijft...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Is wel een keer iets anders natuurlijk...
Je had de illusie dat ik er überhaupt aan zou komen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk dat je vrijdag maar van mijn piemel afblijft...!![]()
nee, maar nu is ook maar iets wat vrijdag zou komen HELEMAAL verdwenen! ik laat niet mn piemel eraf hakken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je had de illusie dat ik er überhaupt aan zou komen?![]()
Spelbreker...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee, maar nu is ook maar iets wat vrijdag zou komen HELEMAAL verdwenen! ik laat niet mn piemel eraf hakken!![]()
Wbquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben dr weer
Heb ik nog wat gemist ?
vergeet je geen fotos te posten maandag ?quote:
We hebben genoten van je afwezigheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben dr weer
Heb ik nog wat gemist ?
nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik laat niet mn piemel eraf hakken!![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vergeet je geen fotos te posten maandag ?
neuh, magnolia wil kuno zn piemel eraf hakken das allesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben dr weer
Heb ik nog wat gemist ?
Spelbreker noemt ze dat... hoe zou jij het vinden als ik je kut dicht zou naaien vrijdag?quote:
Oftewel jullie hebben me gemistquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
We hebben genoten van je afwezigheid![]()
en of!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oftewel jullie hebben me gemist
ja , je wilt deel 3 vh topic vandaag toch halen ??? moet je lekker gaan gamenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oftewel jullie hebben me gemist
Ehhm....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Spelbreker noemt ze dat... hoe zou jij het vinden als ik je kut dicht zou naaien vrijdag?
met naald en draad he!![]()
ik zou het vooral blijven ontkennen...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ehhm....
Eigenlijk heel pijnlijk, maar dat ontken ik...
als ie het goed doet, ben je dan toch al verdoofd (lam)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ehhm....
Eigenlijk heel pijnlijk, maar dat ontken ik...
Nee ik ga thuis wel spelen dit duurt te langquote:
Doe ik ook!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou het vooral blijven ontkennen...!
hoelaat en waar spreken we eigenlijk af vrijdag?
Ik kan heel goed tegen alcoholquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ie het goed doet, ben je dan toch al verdoofd (lam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |