ohhhhh jaaaaaaaaa........................................ toch geen patience heh ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik ga gamen
Baas liet net een spel zien dat gaan we hier even uitproberen![]()
Tsja je moet toch wat he
Nee Cabal Online ofzo...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohhhhh jaaaaaaaaa........................................ toch geen patience heh ?
Ah, WoWquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik ga gamen
Baas liet net een spel zien dat gaan we hier even uitproberen![]()
Tsja je moet toch wat he
Probeer anders eens o-game.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee Cabal Online ofzo...
Maar even uitproberen, heb toch niets anders te doen
Nee niet WoW, dat vind ik echt zo suf !quote:
zie pi, ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee niet WoW, dat vind ik echt zo suf !
Was al een order van gemaakt, alleen openen en uitprinten en in bakje leggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan. 300 aanslagen per minuut ?
Ophouden over WOW, nu!quote:
Nog een WoW liefhebberquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ophouden over WOW, nu!
Of ik post hier niet meer...
Het schijnt populair te zijn, ik ken maar 1 iemand die het speeltquote:
Ik ken niemand die het speelt en eigenlijk wil ik dat zo houden ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt populair te zijn, ik ken maar 1 iemand die het speelt
Of heeft die 10000 accounts of zo
Dan maar productief op FOK!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:00 schreef Lynx666 het volgende:
Boterhammen achter m'n kiezen, en weer lekker productief aan de slag!![]()
Oh wacht.
Er is geen werk.
Maar ETA...! dan zit ik in Zweden...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
kunnnen jullie een paar week wachten met de meet? Over 3 weken kom ik terug uit Taiwan..... en dan 1 week naar italie, en dan ben ik ook weer in Grunn!!!
Toch nog iets te doenquote:
Dan houdt je daar toch een meetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar ETA...! dan zit ik in Zweden...!
Kom je maar een dagje terug...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar ETA...! dan zit ik in Zweden...!
Ik heb mn fototoestel al aan de lader hangen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Alle details, zelfs de meest kleine
nee dat doe ik wel even! even een dagje terugkomen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom je maar een dagje terug...
* Blért mee met Wonderwall *
Ik de mijne ook!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb mn fototoestel al aan de lader hangen!![]()
Cabal is ook een mmorpg geloof ik dus echt knallen hoort er niet bij. Nou dat gamen gaat nog wel even duren. Na downloaden moet ie ook nog updaten. Duurt nog 2 uur voor ie klaar is met updatenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ik had pas de demo van WOW gedownload, maar vond er geen ruk aan.
dan vond ik oblivion veel toffer. maar cabal, lekker knallen dusGelijk een LAN game doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |