dat meeeen je niet :")quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wow jullie gaan hard, ik moest ff een toner vervangen in een printer en ik snap meteen niet meer waar het over gaat.
Best zwaar werk trouwens. Het zweet staat op mn voorhoofd
quote:Ontmoet nu duizenden gays
Elke dag 200 nieuwe gay leden. Zoek en chat onmiddellijk met leuke gays
Ah, beterquote:
quote:Dames Bikini
Bikini's en andere badmode. Bestel & profiteer van de kortingsacties!
sex, niets doen, en teardrop die constant aan het werk is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef Deceit het volgende:
Ik heb t gevonden!! Hmm nu even beetje lezen wat voor debatten we hier hebben..
Watjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wow jullie gaan hard, ik moest ff een toner vervangen in een printer en ik snap meteen niet meer waar het over gaat.
Best zwaar werk trouwens. Het zweet staat op mn voorhoofd
Volgens mij ook. Of hij kijkt een pr0n dvdtjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Teardrop haalt idd zn werk van de afgelopen 3 weken in
ja dan wordt typen moeilijk jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Of hij kijkt een pr0n dvdtje
Spraak herkenning ftw!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan wordt typen moeilijk ja
werkt dat nou goed tegenwoordig ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spraak herkenning ftw!
Al moet hij die niet aanzetten terwijl hij 'kijkt'. Het zou vreemde posts opleveren...
of je bedoeld dat werkt niet samen met die dvdsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:48 schreef Pheno het volgende:
Ik gebruik het al heel lang niet meer. Al schijnt het aardig te zijn tegenwoordig.
ik hoef zijn gekreun niet op fokquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of je bedoeld dat werkt niet samen met die dvds![]()
![]()
maar dat moet toch ook ooit zijn ingevoerd ? anders herkent ie dat niet! en wie heeft dat gedaan ?quote:
Ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar dat moet toch ook ooit zijn ingevoerd ? anders herkent ie dat niet! en wie heeft dat gedaan ?
Had ik al gestuurd !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:41 schreef Deceit het volgende:
teardrop aan het werk.. cool..
Sex... Hmm heb ik niets over gelezen
Niets doen.. Hmmja daar kan ik het altijd wel over hebben
En waar is Magnolia met haar cliffhanger story van voor en na 12.00!?
zo dan. 300 aanslagen per minuut ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Had ik al gestuurd !
Moest een advertentie binnenkrijgen voor 12.00uur.
11.58, mail, 11.59, invoeren, 12.00 uur versturen!
Dus iedereen vind me weer lief![]()
Nee ik ga gamenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Teardrop haalt idd zn werk van de afgelopen 3 weken in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |