dan moet ik maar vast wat zwaarder spul meenemen voor het geval je van plan bent mn piemel eraf te hakkenquote:
ok kuno , dat wordt flink pinnen jongenquote:
ik moet toch mn euro's kwijt voordat ik naar zweden ga!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok kuno , dat wordt flink pinnen jongen
ok dan komen wij ook allemaal. als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik moet toch mn euro's kwijt voordat ik naar zweden ga!![]()
uurtje of 10? tering.. dan mag ik wel uren vrijmaken om me nog op te tutten en outfit uit te kiezen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan moet ik maar vast wat zwaarder spul meenemen voor het geval je van plan bent mn piemel eraf te hakken
Ja euhm laten we zeggen... mmm in de stad ergens rond een uurtje of 10?
Breezers kopen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik moet toch mn euro's kwijt voordat ik naar zweden ga!![]()
ja hallo, jij zegt roupt u maar...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:53 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
uurtje of 10? tering.. dan mag ik wel uren vrijmaken om me nog op te tutten en outfit uit te kiezen...
Ze drinkt geen breezers!quote:
In groningen? Ik dacht dat het daar niet sloot? in iedergeval de laatste keer dat ik in grunn aan stappen was was het 7 uur dat ik de laatste kroeg uitrolde...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
tot hoe laat is alles bij jullie open trouwens ?
Again; ik ben geen sletjequote:
Uurtje of 3...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja hallo, jij zegt roupt u maar...!![]()
Hoelang ben je bezig om je op te tutten en een outfit te kiezen?
dus dan maar tegen een uurtje of 11?quote:
Als je wilt kun je doorgaan tot de vroege ochtend, en dan de kroeg in rollen terwijl vrachtwagenchauffeurs met hun ontbijt bezig zijn.. Je kunt er zelfs nog een dagje winkelen aan vast plakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
tot hoe laat is alles bij jullie open trouwens ?
in het slechtste geval ga je dan zaterdag avond weer verder...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Als je wilt kun je doorgaan tot de vroege ochtend, en dan de kroeg in rollen terwijl vrachtwagenchauffeurs met hun ontbijt bezig zijn.. Je kunt er zelfs nog een dagje winkelen aan vast plakken.
10 uur is goed hoor, ik eet wel wat snellerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus dan maar tegen een uurtje of 11?![]()
Is u vergeven..quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff is het pas 2 uur. Damn nog heel lang
en hoeveel outfits heb je intussen dan uitgetest ?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
10 uur is goed hoor, ik eet wel wat sneller![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |