kan je nagaan, ben nog nooit in groningen geweestquote:
mogen wij ook een hapje ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:02 schreef -Magnolia- het volgende:
En nu heb ik honger...
*Begint aan haar KitKat*
Lekker ontbijtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:02 schreef -Magnolia- het volgende:
En nu heb ik honger...
*Begint aan haar KitKat*
Die zet aan tot verdere verhalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergeet de term "meen je dat nou ?"
ene oor in , andere weer uit toch ? is altijd lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die zet aan tot verdere verhalen
Hier nog nietquote:
Nu zit ik hier met 2 vrouwelijke collega's, kunnen elkaar lekker bezighouden!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ene oor in , andere weer uit toch ? is altijd lachen
Graag, maar dan wel gewoon betaald krijgen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:07 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een paar tijdzones kon opschuiven.
mja beetje bij mij uit de buurt om te gaan stappen. en om een taxi te nemen , beetje te duur. moet ik er gelijk een weekendje van makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:06 schreef -Magnolia- het volgende:eelt KitKat*
En schaam je!
Groningen is leuk om te shoppen/stappen hoor!
En? Is t nog wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu zit ik hier met 2 vrouwelijke collega's, kunnen elkaar lekker bezighouden!
ja kijk maar uit. dadelijk gaat het over kinderen , en dan wordt je het wel zatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu zit ik hier met 2 vrouwelijke collega's, kunnen elkaar lekker bezighouden!
Heb 2 slaapkamers over, dus u roept maar een keer!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja beetje bij mij uit de buurt om te gaan stappen. en om een taxi te nemen , beetje te duur. moet ik er gelijk een weekendje van maken
Uiteraard... en het moet niet ten koste gaan van de vakantiedagen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Graag, maar dan wel gewoon betaald krijgen...
Welkomquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef boegschroef het volgende:
Net terug van vakantie, vandaag de eerste dag. Hier is het een zooi waardoor ik niet voorruit kan. Dus zit ik maar een beetje op internet te kijken....
Preciesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef PPL het volgende:
[..]
Uiteraard... en het moet niet ten koste gaan van de vakantiedagen.
nou lijkt me gezellig, hou ik je aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb 2 slaapkamers over, dus u roept maar een keer!
Oeh... zakenreisje !?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Precies
En dan graag de reis ook nog betaald krijgen...
Zo'n eerste dag na wat welverdiende rust is altijd baggerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef boegschroef het volgende:
Net terug van vakantie, vandaag de eerste dag. Hier is het een zooi waardoor ik niet voorruit kan. Dus zit ik maar een beetje op internet te kijken....
Is goed hoor...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou lijkt me gezellig, hou ik je aankan je me gelijk groningen laten zien
![]()
Scheelt dat ik open inet heb en q-music kan luisteren..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef teamlead het volgende:
ik verveel me de tyfus hier
op zich niet vervelend om alleen maar wat te surfen.... maar wel dat je daarvoor dan zo debiel vroeg je bed uit moet
Mijn idee. Baas, stuur me maar naar Japan. Of Asutralië. Nieuw-Zeeland mag ook. Mexico vind ik ook nog ok...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Oeh... zakenreisje !?!
Of ik nou hier geen reet zit te doen op kosten van de baas of geen reet zit te doen in Thailand ofzo.
als internet hier geblokt zou zijn, zou ik nu op weg naar huis zijn geloof ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:15 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Scheelt dat ik open inet heb en q-music kan luisteren..
Maar inderdaad, dat vroege opstaan is wel bagger...
6 uur uit je bed en het centrale computersysteem ligt plat tot 3 uur 's middags. Ook 'leuk'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef teamlead het volgende:
op zich niet vervelend om alleen maar wat te surfen.... maar wel dat je daarvoor dan zo debiel vroeg je bed uit moet
Betreffende wat? Die go-no go bedoel ik dan..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
als internet hier geblokt zou zijn, zou ik nu op weg naar huis zijn geloof ik. Ik zit al dagen te wachten op een go of no-go.... maar beslissingen nemen is blijkbaar erg ingewikkeld.....
Ga o-gamenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Oeh... zakenreisje !?!
Of ik nou hier geen reet zit te doen op kosten van de baas of geen reet zit te doen in Thailand ofzo.
Volgende keer ga je lekker in je eentje Mac halen, en je andere collega's niks vragen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef Deceit het volgende:
Ik wil mijn gal weer spuien over mijn stage!!! Ze hebben net mcdonalds bestelt.. bij iemand van het hotel die gaan halen, iedereen wordt gevraagd wat ze willen.. behalve ik.. En heb geen zin meer om moeite te doen..
Zijn er nog lekkere kerels op je werk dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
neeeh![]()
t gaat nog net niet over kinderen gelukkig
Mja 7 uur je nest uit voor..ze zouden het best wat uurtjes kunnen opschuiven, dan was ik nu minder moequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef teamlead het volgende:
de implementatie van een nieuw crm systeem. Wat mij betreft kunnen we een live-datum prikken en vanaf dat moment kom ik weer even om in het werk............ maar tot die tijd kan ik geen rukquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Betreffende wat? Die go-no go bedoel ik dan..
nieuw-zeeland is super.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mijn idee. Baas, stuur me maar naar Japan. Of Asutralië. Nieuw-Zeeland mag ook. Mexico vind ik ook nog ok...
quote:
Ik internet dus ik besta...quote:
Ik ben er al naar toe geweestquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nieuw-zeeland is super.
ben verkocht sinds lord of the rings. ik moet echt een keer naar toe!
Wow, hier snap ik echt niks van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
de implementatie van een nieuw crm systeem. Wat mij betreft kunnen we een live-datum prikken en vanaf dat moment kom ik weer even om in het werk............ maar tot die tijd kan ik geen ruk
7 uur noem ik uitslapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:20 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja 7 uur je nest uit voor..ze zouden het best wat uurtjes kunnen opschuiven, dan was ik nu minder moe![]()
en wij dan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn er nog lekkere kerels op je werk dan?
Mag je die deze kant wel opsturen![]()
Wat een kut mod ben jij!quote:
Lotr rulesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nieuw-zeeland is super.
ben verkocht sinds lord of the rings. ik moet echt een keer naar toe!
quote:
Alle lekkere kerels mogen deze kant op..quote:
Yup, ik ben al op mijn werk dan onderhandquote:
nou bedankt weer hehquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Alle lekkere kerels mogen deze kant op..
De lelijke blijven hier maar posten
neehee.. HW is de kut mod.. ik ben een tering dwergquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat een kut mod ben jij!![]()
ik ben al weer klaar...!
Nou komt goed uit, ik kom donderdag naar groningen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Alle lekkere kerels mogen deze kant op..
De lelijke blijven hier maar posten
Ik kan er toch niks aan doen dat je lelijk bent?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou bedankt weer hehlekker lief ben je weer
En je bent nog ouder ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou komt goed uit, ik kom donderdag naar groningen!![]()
![]()
![]()
okey sorry...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
neehee.. HW is de kut mod.. ik ben een tering dwerg
welkom terug dan
en ik ben er nog niet eens!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En je bent nog ouder ook
M'n dag kan niet meer stuk...
Euw, jij werktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
okey sorry...!
wat een tering dwerg ben jij!
Was eigenlijk best leuk dat werken...! strax nog maar even 5 minuten doen!![]()
mag ik na 16 week op mn eennalaatste stage dag?quote:
slecht!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Hey kuno, hoe is het met je verslag ? ?
Heb je nou nog steeds niet tegen je 'baas' gezegd dat je meer pauzes eist ?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Deceit het volgende:
ffkes roken op de plee..
hey maar ik had het niet over mezelf hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat je lelijk bent?
En ik heb nooit gezegd dat ik lief zou zijn...
Dus je hebt gisteravond vrij weinig gedaan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
slecht!vanavond weer doorwerken!
overwerk je niet hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
okey sorry...!
wat een tering dwerg ben jij!
Was eigenlijk best leuk dat werken...! strax nog maar even 5 minuten doen!![]()
gewoon veel te laat begonnen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus je hebt gisteravond vrij weinig gedaan ?![]()
Of was het gewoon zo tering veel dat je je nu echt helemaal gek moet werken
zo op de laatste 2 dagen...!quote:
Is dat je eind conclusie ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gewoon veel te laat begonnen!en mn school wil allemaal diepgaande dingen horen over hoe mn stage was... flikker op man, ik heb 8 slof peuken gekregen en een doos sigaren! allemaal goed dus!
![]()
mogge, zo een halve snipperdag ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Hey kuno, hoe is het met je verslag ? ?
Nee van 10.30 tot 19.00quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge, zo een halve snipperdag ?
voorwoordquote:
kijk dat zijn nog s tijdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee van 10.30 tot 19.00
Edit : Morguh
En daar ben je gebleven gisteravond ? De rest van je verslag moet je nog maken ??quote:
Met dit tyfusweer welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat zijn nog s tijden
10.30 beginnen is wel lekker inderdaad, alleen dat ik tot 19.00 moet blijven zitten is dan wat minder... Er is overdag al geen ene fuck te doen, laat staan na 17.00. Die laatste 2 uur besteed ik eigenlijk altijd aan het kijken van een DVDtjequote:
gekke workaholicsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:30 schreef linebear het volgende:
overwerken schijnt hip te zijn, volgens het nieuws...
Hey Spammert ben je er ook weerquote:
nee... ik heb ook een voorkant gemaakt en de opmaak!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En daar ben je gebleven gisteravond ? De rest van je verslag moet je nog maken ??
nee omdat het zo goed gaat met de economie moet je gaan overwerken (gemiddeld 7 uur per week).quote:
Sorry, ik kan niet zomaar weglopen hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn er nog lekkere kerels op je werk dan?
Mag je die deze kant wel opsturen![]()
Hoi uberspammert. eens kijken in de dag top 100, he, ik kom er niet in voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey Spammert ben je er ook weer![]()
kom maar op met die dumpsitesquote:
wat moest je doen dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:38 schreef -Magnolia- het volgende:
Ben ik weer...
Werken is echt niet hip...
of een teken van mensen die gratis aan avondeten willen komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef Lynx666 het volgende:
Overwerken is een teken dat het bedrijf te weinig personeel heeft..
of dat er niet efficient genoeg gewerkt wordtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef Lynx666 het volgende:
Of personeel dat aan kontenkruiperij doet bij de baasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef Lynx666 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:44 schreef linebear het volgende:
of dat er teveel geFOKt wordt overdag !?
Nee, dat kan niet. Of je moet de baas van teardrop zijn. Maar goed, die doet niet aan overwerkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:44 schreef linebear het volgende:
of dat er teveel geFOKt wordt overdag !?
Overwerk ? Je bedoeld teveel FOK!ken ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Of je moet de baas van teardrop zijn. Maar goed, die doet niet aan overwerk![]()
Advertenties invoeren..quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kuno, je had best wel gelijk... Werken voelt best goed
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang het niet te lang duurt!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Advertenties invoeren..
Werk bij een krant...
hey haal jij s koffie joh! je kraamt onzin uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Eemsbode/Noorderkrant.quote:
Oeh goed plan, heb nog geen koffie gehad vandaagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey haal jij s koffie joh! je kraamt onzin uit
ik dacht dat ze bij de krant altijd vroeg begonnen ? is dit de avondeditie ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Advertenties invoeren..
Werk bij een krant...
of beidequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
of dat er niet efficient genoeg gewerkt wordt
Deze krant komt maar 1 x in de week uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat ze bij de krant altijd vroeg begonnen ? is dit de avondeditie ?
aah... nee die ken ik niet, die ontvangen mn ouders niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Eemsbode/Noorderkrant.
Is zo'n huis aan huis blad in regio noord-oost Groningen
Nah, de kranten van tegenwoordig brengen oud nieuws. Internet is actuelerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat ze bij de krant altijd vroeg begonnen ? is dit de avondeditie ?
Nehh.. niemand doet er iets aan, en dan kom ik als nederlandsachtige stageloper hier aan en te klagen.. I would not dare!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet tegen je 'baas' gezegd dat je meer pauzes eist ?!
Waar wonen je ouders?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aah... nee die ken ik niet, die ontvangen mn ouders niet!![]()
Ssssst, anders heb ik geen baantje meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, de kranten van tegenwoordig brengen oud nieuws. Internet is actueler
En dan is het over met het betaalde fokken !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ssssst, anders heb ik geen baantje meer
Ze krijgen het Dagblad van het Noorden weet ik en verder...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Waar wonen je ouders?
Kan wel ff opzoeken welke krant ze wel krijgen
Dat zou zonde zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan is het over met het betaalde fokken !
Voor het dagblad voer ik ook advertenties inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ze krijgen het Dagblad van het Noorden weet ik en verder...!
Paterswolde
Dat doe jij toch ook ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
Betaald fokken
ah! ik ben zaterdag in Nederland, kun je dan niet perongeluk even in een advertentie iets plaatsen van Kuno van DIjk of "geen reet te doen op je werk" ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Voor het dagblad voer ik ook advertenties in
da's wel een idee ja.. beetje online bijbeunenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Geen ding te doen op het werk momenteel. Nog iets van betaald werk via internet ofzo ?
888.comquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Geen ding te doen op het werk momenteel. Nog iets van betaald werk via internet ofzo ?
Als dat in de krant komt moet je dat echt inscannen en hier posten !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah! ik ben zaterdag in Nederland, kun je dan niet perongeluk even in een advertentie iets plaatsen van Kuno van DIjk of "geen reet te doen op je werk" ?
kijk das relaxed werk danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Deze krant komt maar 1 x in de week uit
Nee echt !! bestaat er zo'n topic ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef XiChico het volgende:
Oh jee... toen ik op stage zat had je zo'n soortgelijk topic voor mensen die zich vervelen op stage. Vervelen tijdens werk lijkt mij dus echt klote!
Doe jij stage dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee echt !! bestaat er zo'n topic ?
Wist jij dat Kuno ?
Wie nietquote:
Inderdaad, niet verder vertellen hèquote:
nee...? waar is dat topic te vinden dan? ik heb me namelijk echt 16 week lang verveeld...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee echt !! bestaat er zo'n topic ?
Wist jij dat Kuno ?
Ja hoor.. waar mag de rekening naar toe?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah! ik ben zaterdag in Nederland, kun je dan niet perongeluk even in een advertentie iets plaatsen van Kuno van DIjk of "geen reet te doen op je werk" ?
Waarom post je er danquote:
Ik zou het niet weten, misschien moet je dat aan diegene vragen die net postte dat er zo'n topic bestaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee...? waar is dat topic te vinden dan? ik heb me namelijk echt 16 week lang verveeld...!![]()
Groninger Gezinsbode dacht ik!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ja hoor.. waar mag de rekening naar toe?
In Paterswolde krijgen ze of het Harener Weekblad, Groninger Gezinsbode of het Gezinsblad....
ja, nu heeft het geen zin meer...! mn stage is bijna over...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, misschien moet je dat aan diegene vragen die net postte dat er zo'n topic bestaat
Waarom ik nou weerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Groninger Gezinsbode dacht ik!
Die rekening... mmmm ik denk dat je die het beste naar tear kan sturen, doe maar Full Page, Full Color!
Grinnik, voor het Dagblad is dat pokkeduur, dat weet je hèquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Groninger Gezinsbode dacht ik!
Die rekening... mmmm ik denk dat je die het beste naar tear kan sturen, doe maar Full Page, Full Color!
Das kut zeg, als je van zo'n topic af had geweten had je je niet zo hoeven te vervelen !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, nu heeft het geen zin meer...! mn stage is bijna over...!
ja weet ik!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Grinnik, voor het Dagblad is dat pokkeduur, dat weet je hè
hebben ze nog plekje vrij ?? anders plaats ik even een advertentiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Inderdaad, niet verder vertellen hè
omdat je dat net aanbood?quote:
godverdomme man..!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Das kut zeg, als je van zo'n topic af had geweten had je je niet zo hoeven te vervelen !
' I Love Magnolia ' advertentie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hebben ze nog plekje vrij ?? anders plaats ik even een advertentie
ik ook...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
Ik wil eigenlijk bier
"gezocht: Foto van Magnolia voor op Tshirt"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:05 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
' I Love Magnolia ' advertentie?
* mag ik mee? *quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ook...!vrijdag avond weer even in grunn stappen denk ik!
Die hebben we gisteren ook al gevraagd maar die wilde ze niet postenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
"gezocht: Foto van Magnolia voor op Tshirt"
Tuurlijk mag je mee!quote:
En heeft tijd over om een advertentie te makenquote:
ja... hier lees maarquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
"gezocht: Foto van Magnolia voor op Tshirt"
Je had al bier op?quote:
Ik fok betaald bedoel je ?quote:
quote:
You p0wned them!!quote:
Nee was het maar zo'n feestquote:
We zouden ook een online cursus kunnen doen, maar toch doen we het niet.quote:
En dat voor een meisjequote:
Zou kunnen jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zouden ook een online cursus kunnen doen, maar toch doen we het niet.
Tuurlijk...quote:
Al ben ik wel een talencursus aan het doen.quote:
De FOK! taal ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al ben ik wel een talencursus aan het doen.
Nee, japans.quote:
Tis niet te merken aan je posts van vandaagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, japans.
Ik besteed mijn tijd liever nuttiger dan alleen op fok rond te hangen hoor.
ja! je kan wel mee stappen na het zien van deze foto!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja! je kan wel mee stappen na het zien van deze foto!
WHOOHOO!quote:
Anders zou ze het niet zeggen denk ik hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
WHOOHOO!
durf je dat wel? met onbekende mensen zo maar gaan stappen?
dat hoor ik vaker, maar zon foto bedoelde we dus nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:07 schreef -Magnolia- het volgende:
Die is IETS groter dan ik had gedacht...
Drie gezusters FTW!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef Deceit het volgende:
where ya guys going?
had je de stage SC een paar week terug moeten volgen...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef Ulreazj het volgende:
Tering dit topic gaat wel hard zo
Wedje maken dat je ruim boven mij uitkomtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tis niet te merken aan je posts van vandaag
ja we willen deel 50 voor het einde vd maand halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef Ulreazj het volgende:
Tering dit topic gaat wel hard zo
Die goede oude tijdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had je de stage SC een paar week terug moeten volgen...!hadden we 5 topics op een dag!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had je de stage SC een paar week terug moeten volgen...!hadden we 5 topics op een dag!
Euh nee doe maar nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wedje maken dat je ruim boven mij uitkomt
vroegah ! waz alluz betahquote:
Ja wil best wel meedoen, maar zal er niet altijd zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja we willen deel 50 voor het einde vd maand halendoe je mee ?
nee Magnolia en ik toevallig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:20 schreef Deceit het volgende:
Ohhh in Grunn.. Komt iedereen dan uit Grunn!?
Oehhh by the way, ik moet straks echt gaan werken!! Ze zijn boos dat ik al weken niet ge-archivierd heb.. :S
ik help jullie ook na morgen niet meer!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja wil best wel meedoen, maar zal er niet altijd zijn.
Ohhhh...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee Magnolia en ik toevallig!
Ik kom ook uit de prov Grunn, en werk in de stad Grunn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee Magnolia en ik toevallig!
Ierse pub? Gatverrrrr..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Drie gezusters FTW!
nee daarmag ik niet meer komen, is alleen voor allochtonen en mensen onder de 16! denk ik eerst ierse pub ga en daarna even Poelstraat in groningen bezoeken!
Ik ga never nooit niet trouwen...!quote:
Nou dan laat jij vrijdag avond me toch zien waar jij altijd stapt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ierse pub? Gatverrrrr..
Peperstraat is veel leuker joh...
sjonge sjonge, je lijkt Teardrop wel. dies ook altijd aan het werkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja wil best wel meedoen, maar zal er niet altijd zijn.
* Kuno_van_Dijk annuleert de verlovingsringquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ga never nooit niet trouwen...!
ja, klootzak is die Tear he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge sjonge, je lijkt Teardrop wel. dies ook altijd aan het werk
Goed hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou dan laat jij vrijdag avond me toch zien waar jij altijd stapt?![]()
Je houdt van hard van stapel lopen enzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
* Kuno_van_Dijk annuleert de verlovingsring
grapje toch!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je houdt van hard van stapel lopen enzo?
Afgesproken!quote:
Hu, ga je je nu opeens nuttig maken?quote:
soms moet iemand zijn hart volgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
moet je goed uitrusten nu he!!! Pas op dat je niet te gestrest raakt..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:28 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb net ook wat gedaan. Water halen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, klootzak is die Tear he?
Klaar met stage?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik help jullie ook na morgen niet meer!
Broken heartquote:
Zo nu en dan krijg ik een telefoontje van een vertegenwoordiger die voor ons werkt, die heeft dan een contract getekend bij een nieuwe klant en die belt de gegevens door dus die moet ik dan even in het systeem zetten.. zo'n 10 minuten werk meestalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hu, ga je je nu opeens nuttig maken?
Die is zoetsappig...quote:
het is toch zo?quote:
Zweden!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klaar met stage?
Iets van een leven hebben?
Kan ie dat zelf nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo nu en dan krijg ik een telefoontje van een vertegenwoordiger die voor ons werkt, die heeft dan een contract getekend bij een nieuwe klant en die belt de gegevens door dus die moet ik dan even in het systeem zetten.. zo'n 10 minuten werk meestal
SEXquote:
Leven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klaar met stage?
Iets van een leven hebben?
ach stel je niet zo aan!quote:
Nee daarvoor bellen ze hierheenquote:
Is leuk hoor!quote:
Stiekem weet ik wel dat je me aardig vindquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach stel je niet zo aan!
ach tear he! neem toch niet alles zo sereneus!
quote:
Klinkt eng...quote:
nou aardig is wel weer een groot woord...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stiekem weet ik wel dat je me aardig vind![]()
Als je je maar niet overbelast met het werk.. Relax, take it easy teardrop!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee daarvoor bellen ze hierheen
Hebben wij tenminste ook wat te doen joh
En voor de rest fokken zij op locatie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee daarvoor bellen ze hierheen
Hebben wij tenminste ook wat te doen joh
is het niet, vrijdag laat ik je wel even zien hoe leven is!quote:
Ja dat ga ik ook zeker doen, wil niet overwerkt rakenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Als je je maar niet overbelast met het werk.. Relax, take it easy teardrop!!
Dat klinkt nog veel engerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is het niet, vrijdag laat ik je wel even zien hoe leven is!![]()
![]()
Weet ik veel. Ik 'werk', ga op vakantie. That's it.quote:
ja weet ik, heb tijdens mn verblijf hier in berlijn te veel gemist!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef -Magnolia- het volgende:
Jullie weten dat mensen die over sex praten....
eigenlijk.....
te kort komen?
Dat is een fabeltjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef -Magnolia- het volgende:
eigenlijk.....
te kort komen?
valt allemaal best mee!quote:
als je breezers drinkt is het geen probleem na het avondje stappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb niet eens vakantie dit jaar...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik 'werk', ga op vakantie. That's it.
En dat ga je in Zweden meer dan goed makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja weet ik, heb tijdens mn verblijf hier in berlijn te veel gemist!![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen komen altijd te kortquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef -Magnolia- het volgende:
eigenlijk.....
te kort komen?
ssst!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat ga je in Zweden meer dan goed maken![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb niet eens vakantie dit jaar...![]()
Ik ben geen sletje...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je breezers drinkt is het geen probleem na het avondje stappen
join the club.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3 jaar niet gehad. Niet aanstellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik ook al niet...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
hey moet jij niet werken ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb wel 2 weken vrij gehad, maar dat wil ik niet eens vakantie noemen. Dat was weer zo voorbij![]()
dus je drinkt geen breezers?quote:
Huis gekocht, dat is nog leuker (of slechter voor je vakantie)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
join the club.
ik heb alles versplit aan verbouwingen in mn huis. veel leuker dan in de zon liggen natuurlijk
Ik bedoel: ik heb letterlijk geen vakantie...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
join the club.
ik heb alles versplit aan verbouwingen in mn huis. veel leuker dan in de zon liggen natuurlijk
Nee ik heb pauzequote:
2 weken vrij is vakantie! Voor werkende mensen.. Het is geen school meer!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb wel 2 weken vrij gehad, maar dat wil ik niet eens vakantie noemen. Dat was weer zo voorbij![]()
neequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus je drinkt geen breezers?![]()
Oh is dat zo joh ??? Dan wil ik weer terug naar school !!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
2 weken vrij is vakantie! Voor werkende mensen.. Het is geen school meer!
echte vrouwen drinken geen bier!quote:
Precies. Dat gejank, dan hadden ze maar langer over hun studie moeten doen. Het enige voordeel van een studie is de vakantie. En vooral de hoeveelheid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
2 weken vrij is vakantie! Voor werkende mensen.. Het is geen school meer!
vrijdag avond kosten technisch gezien: Wat drink je dan?quote:
Die geven het aan hun manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
echte vrouwen drinken geen bier!
Dan kun je niet meer betaald fokkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh is dat zo joh ??? Dan wil ik weer terug naar school !!!
Je bent een selectieve lezer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Dat gejank, dan hadden ze maar langer over hun studie moeten doen. Het enige voordeel van een studie is de vakantie. En vooral de hoeveelheid.
Hmmm daar heb je ook weer gelijk inquote:
Nee, ik geef je gelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je bent een selectieve lezer?
Ik studeer, maar werk in mn vakantie.
Dus nee, ik heb geen vakantie.
Moet ik rijden? Want dan drink ik cola light...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vrijdag avond kosten technisch gezien: Wat drink je dan?![]()
![]()
Zolang ik geen advertentie heb om in te voeren heb ik pauzequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef Pheno het volgende:
Nog 3 kwartier en dan pauze.
Rijden? neei k zou niet weten waarom je zou moeten rijden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moet ik rijden? Want dan drink ik cola light...
En ik betaal mn eigen drankjes wel hoor
Tear is bezig om een Full Page Full Color te maken voor de Zaterdag editie van het DvhN!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zolang ik geen advertentie heb om in te voeren heb ik pauze
En dat is zo'n 7 uur per dag...
Omdat ik niet in de stad zelf woonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Rijden? neei k zou niet weten waarom je zou moeten rijden?
he?? Lijkt net een cliffhanger verhaal zo.. einde van de thread nl.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef -Magnolia- het volgende:
Godvergeten snertgemeente!
Ik ga straks enorm op mn flikker krijgen van mn baas
Huh wat ben ik aan het doen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tear is bezig om een Full Page Full Color te maken voor de Zaterdag editie van het DvhN!
Hoezo dat dan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef -Magnolia- het volgende:
Godvergeten snertgemeente!
Ik ga straks enorm op mn flikker krijgen van mn baas
ah het vrijbuiterslevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik heb letterlijk geen vakantie...
Ik doe werken in mn vakantie, volgende week begin ik weer met mn studie.
Full Page Full color advertentie aan het maken!quote:
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Omdat ik niet in de stad zelf woon
En mn OV heeft vakantie
De gemeente Bedum moet een advertentie doorgeven voor 12.00uur.. dan akn ik m nog invoeren..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
he?? Lijkt net een cliffhanger verhaal zo.. einde van de thread nl.
Euh oh ? Hoe doe ik dat dan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Full Page Full color advertentie aan het maken!voor in het DvhN van komende zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |