Wedje maken dat je ruim boven mij uitkomtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tis niet te merken aan je posts van vandaag
ja we willen deel 50 voor het einde vd maand halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef Ulreazj het volgende:
Tering dit topic gaat wel hard zo
Die goede oude tijdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had je de stage SC een paar week terug moeten volgen...!hadden we 5 topics op een dag!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had je de stage SC een paar week terug moeten volgen...!hadden we 5 topics op een dag!
Euh nee doe maar nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wedje maken dat je ruim boven mij uitkomt
vroegah ! waz alluz betahquote:
Ja wil best wel meedoen, maar zal er niet altijd zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja we willen deel 50 voor het einde vd maand halendoe je mee ?
nee Magnolia en ik toevallig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:20 schreef Deceit het volgende:
Ohhh in Grunn.. Komt iedereen dan uit Grunn!?
Oehhh by the way, ik moet straks echt gaan werken!! Ze zijn boos dat ik al weken niet ge-archivierd heb.. :S
ik help jullie ook na morgen niet meer!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja wil best wel meedoen, maar zal er niet altijd zijn.
Ohhhh...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee Magnolia en ik toevallig!
Ik kom ook uit de prov Grunn, en werk in de stad Grunn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee Magnolia en ik toevallig!
Ierse pub? Gatverrrrr..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Drie gezusters FTW!
nee daarmag ik niet meer komen, is alleen voor allochtonen en mensen onder de 16! denk ik eerst ierse pub ga en daarna even Poelstraat in groningen bezoeken!
Ik ga never nooit niet trouwen...!quote:
Nou dan laat jij vrijdag avond me toch zien waar jij altijd stapt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ierse pub? Gatverrrrr..
Peperstraat is veel leuker joh...
sjonge sjonge, je lijkt Teardrop wel. dies ook altijd aan het werkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja wil best wel meedoen, maar zal er niet altijd zijn.
* Kuno_van_Dijk annuleert de verlovingsringquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ga never nooit niet trouwen...!
ja, klootzak is die Tear he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge sjonge, je lijkt Teardrop wel. dies ook altijd aan het werk
Goed hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou dan laat jij vrijdag avond me toch zien waar jij altijd stapt?![]()
Je houdt van hard van stapel lopen enzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
* Kuno_van_Dijk annuleert de verlovingsring
grapje toch!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je houdt van hard van stapel lopen enzo?
Afgesproken!quote:
Hu, ga je je nu opeens nuttig maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |