kom maar op met die dumpsitesquote:
wat moest je doen dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:38 schreef -Magnolia- het volgende:
Ben ik weer...
Werken is echt niet hip...
of een teken van mensen die gratis aan avondeten willen komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef Lynx666 het volgende:
Overwerken is een teken dat het bedrijf te weinig personeel heeft..
of dat er niet efficient genoeg gewerkt wordtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef Lynx666 het volgende:
Of personeel dat aan kontenkruiperij doet bij de baasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef Lynx666 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:44 schreef linebear het volgende:
of dat er teveel geFOKt wordt overdag !?
Nee, dat kan niet. Of je moet de baas van teardrop zijn. Maar goed, die doet niet aan overwerkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:44 schreef linebear het volgende:
of dat er teveel geFOKt wordt overdag !?
Overwerk ? Je bedoeld teveel FOK!ken ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Of je moet de baas van teardrop zijn. Maar goed, die doet niet aan overwerk![]()
Advertenties invoeren..quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kuno, je had best wel gelijk... Werken voelt best goed
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang het niet te lang duurt!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Advertenties invoeren..
Werk bij een krant...
hey haal jij s koffie joh! je kraamt onzin uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Eemsbode/Noorderkrant.quote:
Oeh goed plan, heb nog geen koffie gehad vandaagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey haal jij s koffie joh! je kraamt onzin uit
ik dacht dat ze bij de krant altijd vroeg begonnen ? is dit de avondeditie ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Advertenties invoeren..
Werk bij een krant...
of beidequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
of dat er niet efficient genoeg gewerkt wordt
Deze krant komt maar 1 x in de week uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat ze bij de krant altijd vroeg begonnen ? is dit de avondeditie ?
aah... nee die ken ik niet, die ontvangen mn ouders niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Eemsbode/Noorderkrant.
Is zo'n huis aan huis blad in regio noord-oost Groningen
Nah, de kranten van tegenwoordig brengen oud nieuws. Internet is actuelerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat ze bij de krant altijd vroeg begonnen ? is dit de avondeditie ?
Nehh.. niemand doet er iets aan, en dan kom ik als nederlandsachtige stageloper hier aan en te klagen.. I would not dare!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet tegen je 'baas' gezegd dat je meer pauzes eist ?!
Waar wonen je ouders?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aah... nee die ken ik niet, die ontvangen mn ouders niet!![]()
Ssssst, anders heb ik geen baantje meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, de kranten van tegenwoordig brengen oud nieuws. Internet is actueler
En dan is het over met het betaalde fokken !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ssssst, anders heb ik geen baantje meer
Ze krijgen het Dagblad van het Noorden weet ik en verder...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Waar wonen je ouders?
Kan wel ff opzoeken welke krant ze wel krijgen
Dat zou zonde zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan is het over met het betaalde fokken !
Voor het dagblad voer ik ook advertenties inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ze krijgen het Dagblad van het Noorden weet ik en verder...!
Paterswolde
Dat doe jij toch ook ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
Betaald fokken
ah! ik ben zaterdag in Nederland, kun je dan niet perongeluk even in een advertentie iets plaatsen van Kuno van DIjk of "geen reet te doen op je werk" ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Voor het dagblad voer ik ook advertenties in
da's wel een idee ja.. beetje online bijbeunenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Geen ding te doen op het werk momenteel. Nog iets van betaald werk via internet ofzo ?
888.comquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Geen ding te doen op het werk momenteel. Nog iets van betaald werk via internet ofzo ?
Als dat in de krant komt moet je dat echt inscannen en hier posten !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah! ik ben zaterdag in Nederland, kun je dan niet perongeluk even in een advertentie iets plaatsen van Kuno van DIjk of "geen reet te doen op je werk" ?
kijk das relaxed werk danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Deze krant komt maar 1 x in de week uit
Nee echt !! bestaat er zo'n topic ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef XiChico het volgende:
Oh jee... toen ik op stage zat had je zo'n soortgelijk topic voor mensen die zich vervelen op stage. Vervelen tijdens werk lijkt mij dus echt klote!
Doe jij stage dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee echt !! bestaat er zo'n topic ?
Wist jij dat Kuno ?
Wie nietquote:
Inderdaad, niet verder vertellen hèquote:
nee...? waar is dat topic te vinden dan? ik heb me namelijk echt 16 week lang verveeld...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee echt !! bestaat er zo'n topic ?
Wist jij dat Kuno ?
Ja hoor.. waar mag de rekening naar toe?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah! ik ben zaterdag in Nederland, kun je dan niet perongeluk even in een advertentie iets plaatsen van Kuno van DIjk of "geen reet te doen op je werk" ?
Waarom post je er danquote:
Ik zou het niet weten, misschien moet je dat aan diegene vragen die net postte dat er zo'n topic bestaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee...? waar is dat topic te vinden dan? ik heb me namelijk echt 16 week lang verveeld...!![]()
Groninger Gezinsbode dacht ik!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ja hoor.. waar mag de rekening naar toe?
In Paterswolde krijgen ze of het Harener Weekblad, Groninger Gezinsbode of het Gezinsblad....
ja, nu heeft het geen zin meer...! mn stage is bijna over...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, misschien moet je dat aan diegene vragen die net postte dat er zo'n topic bestaat
Waarom ik nou weerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Groninger Gezinsbode dacht ik!
Die rekening... mmmm ik denk dat je die het beste naar tear kan sturen, doe maar Full Page, Full Color!
Grinnik, voor het Dagblad is dat pokkeduur, dat weet je hèquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Groninger Gezinsbode dacht ik!
Die rekening... mmmm ik denk dat je die het beste naar tear kan sturen, doe maar Full Page, Full Color!
Das kut zeg, als je van zo'n topic af had geweten had je je niet zo hoeven te vervelen !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, nu heeft het geen zin meer...! mn stage is bijna over...!
ja weet ik!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Grinnik, voor het Dagblad is dat pokkeduur, dat weet je hè
hebben ze nog plekje vrij ?? anders plaats ik even een advertentiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Inderdaad, niet verder vertellen hè
omdat je dat net aanbood?quote:
godverdomme man..!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Das kut zeg, als je van zo'n topic af had geweten had je je niet zo hoeven te vervelen !
' I Love Magnolia ' advertentie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hebben ze nog plekje vrij ?? anders plaats ik even een advertentie
ik ook...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
Ik wil eigenlijk bier
"gezocht: Foto van Magnolia voor op Tshirt"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:05 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
' I Love Magnolia ' advertentie?
* mag ik mee? *quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ook...!vrijdag avond weer even in grunn stappen denk ik!
Die hebben we gisteren ook al gevraagd maar die wilde ze niet postenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
"gezocht: Foto van Magnolia voor op Tshirt"
Tuurlijk mag je mee!quote:
En heeft tijd over om een advertentie te makenquote:
ja... hier lees maarquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
"gezocht: Foto van Magnolia voor op Tshirt"
Je had al bier op?quote:
Ik fok betaald bedoel je ?quote:
quote:
You p0wned them!!quote:
Nee was het maar zo'n feestquote:
We zouden ook een online cursus kunnen doen, maar toch doen we het niet.quote:
En dat voor een meisjequote:
Zou kunnen jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zouden ook een online cursus kunnen doen, maar toch doen we het niet.
Tuurlijk...quote:
Al ben ik wel een talencursus aan het doen.quote:
De FOK! taal ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al ben ik wel een talencursus aan het doen.
Nee, japans.quote:
Tis niet te merken aan je posts van vandaagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, japans.
Ik besteed mijn tijd liever nuttiger dan alleen op fok rond te hangen hoor.
ja! je kan wel mee stappen na het zien van deze foto!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja! je kan wel mee stappen na het zien van deze foto!
WHOOHOO!quote:
Anders zou ze het niet zeggen denk ik hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
WHOOHOO!
durf je dat wel? met onbekende mensen zo maar gaan stappen?
dat hoor ik vaker, maar zon foto bedoelde we dus nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:07 schreef -Magnolia- het volgende:
Die is IETS groter dan ik had gedacht...
Drie gezusters FTW!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef Deceit het volgende:
where ya guys going?
had je de stage SC een paar week terug moeten volgen...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef Ulreazj het volgende:
Tering dit topic gaat wel hard zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |