Waar wonen je ouders?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aah... nee die ken ik niet, die ontvangen mn ouders niet!![]()
Ssssst, anders heb ik geen baantje meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, de kranten van tegenwoordig brengen oud nieuws. Internet is actueler
En dan is het over met het betaalde fokken !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ssssst, anders heb ik geen baantje meer
Ze krijgen het Dagblad van het Noorden weet ik en verder...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Waar wonen je ouders?
Kan wel ff opzoeken welke krant ze wel krijgen
Dat zou zonde zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan is het over met het betaalde fokken !
Voor het dagblad voer ik ook advertenties inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ze krijgen het Dagblad van het Noorden weet ik en verder...!
Paterswolde
Dat doe jij toch ook ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
Betaald fokken
ah! ik ben zaterdag in Nederland, kun je dan niet perongeluk even in een advertentie iets plaatsen van Kuno van DIjk of "geen reet te doen op je werk" ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Voor het dagblad voer ik ook advertenties in
da's wel een idee ja.. beetje online bijbeunenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Geen ding te doen op het werk momenteel. Nog iets van betaald werk via internet ofzo ?
888.comquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Geen ding te doen op het werk momenteel. Nog iets van betaald werk via internet ofzo ?
Als dat in de krant komt moet je dat echt inscannen en hier posten !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah! ik ben zaterdag in Nederland, kun je dan niet perongeluk even in een advertentie iets plaatsen van Kuno van DIjk of "geen reet te doen op je werk" ?
kijk das relaxed werk danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Deze krant komt maar 1 x in de week uit
Nee echt !! bestaat er zo'n topic ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef XiChico het volgende:
Oh jee... toen ik op stage zat had je zo'n soortgelijk topic voor mensen die zich vervelen op stage. Vervelen tijdens werk lijkt mij dus echt klote!
Doe jij stage dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee echt !! bestaat er zo'n topic ?
Wist jij dat Kuno ?
Wie nietquote:
Inderdaad, niet verder vertellen hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |