kom maar op met die dumpsitesquote:
wat moest je doen dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:38 schreef -Magnolia- het volgende:
Ben ik weer...
Werken is echt niet hip...
of een teken van mensen die gratis aan avondeten willen komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef Lynx666 het volgende:
Overwerken is een teken dat het bedrijf te weinig personeel heeft..
of dat er niet efficient genoeg gewerkt wordtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef Lynx666 het volgende:
Of personeel dat aan kontenkruiperij doet bij de baasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef Lynx666 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:44 schreef linebear het volgende:
of dat er teveel geFOKt wordt overdag !?
Nee, dat kan niet. Of je moet de baas van teardrop zijn. Maar goed, die doet niet aan overwerkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:44 schreef linebear het volgende:
of dat er teveel geFOKt wordt overdag !?
Overwerk ? Je bedoeld teveel FOK!ken ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Of je moet de baas van teardrop zijn. Maar goed, die doet niet aan overwerk![]()
Advertenties invoeren..quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kuno, je had best wel gelijk... Werken voelt best goed
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang het niet te lang duurt!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Advertenties invoeren..
Werk bij een krant...
hey haal jij s koffie joh! je kraamt onzin uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Eemsbode/Noorderkrant.quote:
Oeh goed plan, heb nog geen koffie gehad vandaagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey haal jij s koffie joh! je kraamt onzin uit
ik dacht dat ze bij de krant altijd vroeg begonnen ? is dit de avondeditie ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Advertenties invoeren..
Werk bij een krant...
of beidequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
of dat er niet efficient genoeg gewerkt wordt
Deze krant komt maar 1 x in de week uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat ze bij de krant altijd vroeg begonnen ? is dit de avondeditie ?
aah... nee die ken ik niet, die ontvangen mn ouders niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Eemsbode/Noorderkrant.
Is zo'n huis aan huis blad in regio noord-oost Groningen
Nah, de kranten van tegenwoordig brengen oud nieuws. Internet is actuelerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat ze bij de krant altijd vroeg begonnen ? is dit de avondeditie ?
Nehh.. niemand doet er iets aan, en dan kom ik als nederlandsachtige stageloper hier aan en te klagen.. I would not dare!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet tegen je 'baas' gezegd dat je meer pauzes eist ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |