soms moet iemand zijn hart volgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je houdt van hard van stapel lopen enzo?
moet je goed uitrusten nu he!!! Pas op dat je niet te gestrest raakt..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:28 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb net ook wat gedaan. Water halen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, klootzak is die Tear he?
Klaar met stage?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik help jullie ook na morgen niet meer!
Broken heartquote:
Zo nu en dan krijg ik een telefoontje van een vertegenwoordiger die voor ons werkt, die heeft dan een contract getekend bij een nieuwe klant en die belt de gegevens door dus die moet ik dan even in het systeem zetten.. zo'n 10 minuten werk meestalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hu, ga je je nu opeens nuttig maken?
Die is zoetsappig...quote:
het is toch zo?quote:
Zweden!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klaar met stage?
Iets van een leven hebben?
Kan ie dat zelf nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo nu en dan krijg ik een telefoontje van een vertegenwoordiger die voor ons werkt, die heeft dan een contract getekend bij een nieuwe klant en die belt de gegevens door dus die moet ik dan even in het systeem zetten.. zo'n 10 minuten werk meestal
SEXquote:
Leven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klaar met stage?
Iets van een leven hebben?
ach stel je niet zo aan!quote:
Nee daarvoor bellen ze hierheenquote:
Is leuk hoor!quote:
Stiekem weet ik wel dat je me aardig vindquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach stel je niet zo aan!
ach tear he! neem toch niet alles zo sereneus!
quote:
Klinkt eng...quote:
nou aardig is wel weer een groot woord...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stiekem weet ik wel dat je me aardig vind![]()
Als je je maar niet overbelast met het werk.. Relax, take it easy teardrop!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee daarvoor bellen ze hierheen
Hebben wij tenminste ook wat te doen joh
En voor de rest fokken zij op locatie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee daarvoor bellen ze hierheen
Hebben wij tenminste ook wat te doen joh
is het niet, vrijdag laat ik je wel even zien hoe leven is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |